1.2 Mysteerimies – muotokuva
"Löysin itseni ympärilläni sinisen valon, joka näytti tulevan kaikkialta", sanoo yksi Nostradamuksen kanssa kommunikoivista ajoneuvoista. ”Hän istuu pöydän ääressä, hänellä on höyhen kädessään ja aina läsnä oleva kirja edessään, johon hän kirjoittaa; vaikka hän aikoo tehdä avauksen kanssamme. Hän katsoo nyt lasia kohti. Näytän hänelle nauhurin, se näyttää hänestä epätodelliselta. "Pieni musta laatikko, joka voisi vangita sanat ja toistaa ne minulle myöhemmin, vaikuttaa taikalta", hän sanoo. "Kyllä", Dolores vastaa huumorilla. "Se vangitsee äänen ja antaa sen sitten takaisin meille, kun haluamme sen."
"Olen nähnyt Nostradamuksen kasvot yhä enemmän mielessäni", sanoo yksi nais-ajoneuvoista. – Jostain syystä näin hänen pukeutuneena korvilleen vedetty villalakka. Sen piirtäminen oli minulle vaikea muotokuva, enkä ollut siihen täysin tyytyväinen. Suurin pettymykseni oli se, että minusta tuntui, etten toista hänen silmiensä voimakkuutta"…
”Nostradamus itse oli erittäin painokkaasti vakuuttunut siitä, että hän oli hyvin elossa, etten puhunut kuolleille. Tämä kohta oli hänelle erittäin tärkeä. Minulle hänestä tuli hyvin elävä ja osoitti kaikki erilaiset sekalaiset tunteet, jotka muovasivat meistä yksittäisiä ihmisiä. Hän oli melkoinen persoona: eri aikoina hän oli ärtynyt, kärsimätön, huolissaan tai kiihkeä. Hän suuttui usein siitä, kuinka tulkit olivat kääntäneet hänen nelisarjojaan. Toisinaan hän välitti aitoa huumorintajua. Näinä aikoina hän vitsaili kanssamme ja tuli jopa kiihkeäksi. Tiesin koko ajan, että kommunikoin elävän, fyysisen ihmisen enkä hengen kanssa.''
Nostra jatkuu...
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"Tunteeni tämän kohtaamisen jälkeen Nostradamuksen kanssa", Dolores sanoo, "vaihtelivat koko kirjon epäuskoisuudesta, koska olin ajatellut projektia mahdottomaksi saavuttaa, ihmettelyyn, innostukseen ja innostukseen todellisesta saavutuksesta ja läpimurtosta. Minusta tuntui, että jos tämä voi tapahtua, mikään ei todellakaan ollut mahdotonta. Mikään ei voinut estää meitä nyt, sillä olimme kyenneet ylittämään ajan ja tilan rajat.
Tiesin, että meidän sallittaisiin palata uudestaan ja uudestaan, niin monta kertaa kuin halusimme, etsimään ja löytämään piilotettua tietoa. En voinut edes kuvitella tai kuvitella, mitä upeita seikkailuja ja oivalluksia voisi odottaa meille taikapeilin portin takana."
"Ymmärsin myös", Dolores sanoo, "että aivan kuten se tapahtuu elämässämme, niin on myös Nostradamuksen neliöissä ja erillisissä lauseissa, joilla on useita merkityksiä, koska tapahtumat toistuvat ja liikkuvat kierteessä. Useissa nelisarjoissa hänen täytyisi yhdistää kaksi ja kolme tapahtumaa ja kirjoittaa niistä ikään kuin ne olisivat yksi tapahtuma, jotta hän voisi sovittaa ne neliöihin. Niinpä Nostradamus näki historian toistavan itseään noudattaen samanlaisia kaavoja monta kertaa niiden viiden vuosisadan aikana, jotka hänen profetiat katsastivat."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254033- 692950
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362769- 1602671
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662604Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562415Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352295- 351892
- 501865
- 1291550