Ihmeellinen uudistus sanoo oppositio. Mitä ihmeellistä siinä on,se kun on tulonsiirtoa varakkaille,joilla on kyllä rahaa palkata työntekijöitä ilman alennuksiakin. Pientä eläkettä saava ei ole edes mitään vähennystä koskaan saanutkaan.. Pieni eläke pieni vero,joten mistä vähennät.
KOTITALOUSVÄHENNYKSEN LEIKKAUS
7
104
Vastaukset
- Anonyymi
Köyhä kerkiää siivoamaan nurkkansa ihan itse. Ei siihen mitään tukea tarvita.
- Anonyymi
Vastustamme kotitalousvähennystä ja olemme sitä vastaan, että kotitalousvähennystä leikataan.
Palstan ylläpitäjän kanssa vastustamme tosiasioihin puuttumista mutta opposition punahIlkkasadut ovat tällä palstalla äärikivaa luettavaa.
Valtion tukiaisilla elävät laitataiteilijat ja äärimedian tukitoimittajat ovat tärkeimpiä heeboja.
Tuuban soittaminen ja katujenkit vievät meitä sosialismin ihanuuteen.
Sulkekaa silmänne ja ottakaa velkaa niin pääsette demarien taivaaseen.- Anonyymi
Yhdyn edelliseen ja kannatan jälkimmäistä.
- Anonyymi
Miksi minun pitäisi maksaa hyvätuloisten remontteja???
- Anonyymi
TOLLO HALLITUS MIKSI EI TALOSTA REMPATTAVAA OSAA SAHATA POIS VITTU OOTTEKO TOLLOJA KOK ORPO, PS PURRA EI TARVII MITÄÄN VÄHENNYKSIÄ APINAT.
- Anonyymi
Oikeuslaitostheriania näkyy mammonanpalvonnassa mm kalusteisiin tutustumisena https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/291bfdbb-2d8e-462b-b9ad-96a6cf573d06
Kaikki edustajat tosin eivät edes ei kilju eli laittomuus edustaa hiljaista therianimaliaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783985
- 2013062
- 253020
- 492848
- 242794
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412525Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez3042444Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2262117Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241997- 441967