Mikähän tuota Pasasta vaivaa ja on vaivannut jo pitkään kun hänen ääni meinaa murtua joka uutislähetyksessä? Joku sairaus? Joskushan se muistaakseni murtukin ja piti hörppiä vettä...
YLE uutiset ja Pia Pasanen?
20
249
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko Persu ajatellut mitä Halla-Aho vaivaa, kun niin kovasti joutuusylkeä nieleskelemään.
- Anonyymi
en oo huomannu mut säätä en katso jos ei pimsa anne ja siinäki muuta ku säätä
- Anonyymi
Hänen ääni.....eikö matu osaa taivuttaa suomea..?
- Anonyymi
Persu persuilee kun ei muuta osaa.
- Anonyymi
Alkoholismi vaivaa kaikki yleläisiä. Savikkokin on juonut itselleen silmäpussit.
- Anonyymi
Savikko näyttää odottavan babya.
- Anonyymi
Pia onvähän spede!
- Anonyymi
Nainen ainakin rahjustaa tiskin ääreen kuin vammainen
- Anonyymi
Ehkä on kännissä.
- Anonyymi
Kaikkea ne persut kyttää.
- Anonyymi
Ainahan sen ääni on ollut tuollainen.
Sopisi hyvin seksilinjoille äänen puolesta.- Anonyymi
Aika nopeaan laukeaisi.
- Anonyymi
Piia on aika hottis..
- Anonyymi
Kenenkään ääni ja psyyke ei kestä jatkuvaa valehtelua.
- Anonyymi
Ei tuo mitään, mutta Antti Kuronen ääni,se on aivan surkea pillittävä, kuin pohjoiskoreassa jossa kaikki en kuuluu itkeä yhdessä.
- Anonyymi
Saman huomannut jo kauan sitten. Ihme, ettei itse ole huomannut. Todella häiritsevää. Koko ajan tekee mieli sanoa, että rykäise välillä, niin ääni kulkee.
- Anonyymi
Tulee mieleen että on juossut lähetykseen eikä ole ehtinyt tasoittaa hengitystä tjn, aika häiritsevää. Pasanen voisi myös miettiä miten kertoo kuolinuutisen ja tavallisen uutisen, hää paahtaa samalla ilmeellä hengästyneesti molemmat yhtä soittoa, häiritsevää sekin.
- Anonyymi
Vähän kierrätystä noihinkin hommiin virkistäisi menoa kummasti .
- Anonyymi
Vanhemmiten paikat kuivuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 323644
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv192788Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm202370Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen2032162Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k321994Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.501651- 341615
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko211604- 541533
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja631403