Työttömien on lain mukaan pakko hakea töitä. Nyt on alettu jooa mediassa vittuilla niille, jotka on päättäneet hakea hyväpalkkaisiin töihin, vaikka eivät kuulu sisäpiiri eliittiin.
Viimeksi sisäministeriön kansliapäällikön virkaa hakenut joku ulkopuolinen, joka luullut että 13 000 euron kuukausipalkkoja maksetaan kelle tahansa.
Ehei, köyhät hakekaa vaan niitä 2000 kuussa työpaikkoja.
Työnhaku vittuilu
12
116
Vastaukset
- Anonyymi
Erikoista, että muut saa päättää mitä työtä minä saan hakea. Ensin pakotetaan, sitten kun tottelee niin vittuillaan?
- Anonyymi
Kannattaa hakea ihan mitä vaan ja vattuilla takaisin, minä tein niin kauan aikaa sitten ja loppu vattuilut.
- Anonyymi
Sita vattuilua on tapahtunut jo 34 vuotta 1990-2024
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Nyt on mediassa myös vittuilut, ei ennen ollu.
Ne kuulemma alkaa kyllästyä meihin köyhiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on mediassa myös vittuilut, ei ennen ollu.
Ne kuulemma alkaa kyllästyä meihin köyhiin.TÖihin en mene
se on periaate - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÖihin en mene
se on periaateEi töihin tarvi kenenkään mennä kun hoitaa itse asiansa. Mutta jos vinkuu käsi ojossa muilta rahaa, niin tulee siinä toki velvoitteitakin.
- Anonyymi
Rajaako laki jotenkin mihin saa hakea töihin? Ei varmaan vielä.
- Anonyymi
Voi noita mielisairaan juttuja.
- Anonyymi
Noitia kaikkialla,
- Anonyymi
Tuossa toiminnassa on ehkä eniten sitä hallinnollista byrokratiaa, josta pitäisi päästä eroon. TE-toimistoissa tehdään paljon turhaa työtä, jonka tulokset ovat olemattomia.
- Anonyymi
Kyllä mä vaan olen kouluja käymättömänäkin hakenut johtajan paikkoja Eiköhän ne siihen shittiin turhaudu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit264048Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2993524TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.292411Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e372309- 1382061
- 551906
Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1201791Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:81505Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s21393Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi191290