Kannattaako avata ovi Jehovan todistajille?

Anonyymi-ap

11

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos haluaa saada maailman parhaat Peräilmavinkit, niin ehdottomasti.

• Anonyymi

Aloituksessa tuo efes. 3:17: ja Kristuksen asua uskon kautta teidän sydämissänne

Se mahtaa olla vaikea pala JT:lle ?

• Anonyymi

Urpo!

• Anonyymi

"On työpäivän ilta Helsingissä. Kaksi nykyajan orjaa istuu iltaa yhdessä, vaimoni Ulla ja minä. Olen lukemassa sanomalehteä ja Ulla kutoo. Ovikello soi ja menen avaamaan. Rappukäytävässä seisoo mies kädessään salkku ja 2 lehteä. Tunnistan lehdet samoiksi, joita olen joskus nähnyt kaupiteltavan kadunkulmassa, mutta ennen kuin ehdin reagoida mitenkään tai sulkea ovea, tottunut kädenliike pysäyttää minut. Mies hymyilee ja sanoo jotain tähän tapaan: »Hyvää päivää herra Äberg» — nimeni hän on lukenut oven nimikilvestä — »minulla on tärkeä asia kerrottavana teille. Tässä käytävässä on hiukan vaikeaa keskustella, joten saanko astua hetkeksi oven sisäpuolelle.» Epäröin hetken, ja tuo epäröinti, kuten näin jälkeenpäin huomaan, tuli maksamaan minulle 16 vuotta elämästäni." (Herrick Åberg, "Nykyajan Baabelin orjat")

• Anonyymi

Kannatta, silloin saat kuulla oikeaa raamatun sanaa.
      Lahkot ei sitä tarjoa!

• Anonyymi

Tämä on totta, AVATKAA OVENNE!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä unta nää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja takaovi,jotta voivat mennä pellolle samaa tietä!
        Yksikään amerikan lahkolainen ei ole tervetullut,vain he jotka ovat Kristuksessa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja takaovi,jotta voivat mennä pellolle samaa tietä!
        Yksikään amerikan lahkolainen ei ole tervetullut,vain he jotka ovat Kristuksessa !

JT ovat ainoat, jotka uskoo jumalan poikaan, muut tekee Jeesuksesta itsestään isä jumalan??

• Anonyymi

Kannatta, liityt pelastettujen joukkoon!

• Anonyymi

Kyllä, vain JT ja juutalaiset pelastuu, jotka uskoo Jumalan poikaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      98
      1514
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      204
      966
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60