Suomen Armeija ei edes halua päästä eroon simputuksesta
Kantelin omasta väärästä kohteluta Presidentti Niinistölle joka Armeijan Ylipäällikkö enkä saanut minkäänlaista vastausta!
Presidentti Niinistö NÄIN HYVÄKSYY VÄÄRÄN TOIMINNAN ARMEIJASSA!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010670901.html
Upseerikokelasta epäillään rajusta simputuksesta
7
108
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa hyvin tututulta. Tuollaista ja vielä paljon paljon pahempaakin oli Vekaranjärvellä silloin kun minä olin siellä. Simputus oli jokapäiväistä eikä siitä kukaan missään piitannut. Valitusyritykset johtivat vain simputuksen pahenemiseen.
- Anonyymi
Väärin kohtelu kohdistui Savon Prikaatissa meihin Varusmiehiin
Messinkiä kaulassa eivät juurikaan toisiaan simputtaneet
Värnikit kävivät ojentamassa suutaan piessyttä Vääpeliä ennen pois lähtöä
- Anonyymi
loppuu simputtamiset ja kunniakomppania sulkeiset kun tehdään töitä mistä saa rahaa ja ei loisita kuukauspalkalla valtion selän takana loisimassa muista niinkuin näillä valtiollisilla hämmentäjillä loisiten.
uskovaiset voi lukea tähän samaan paskasakkiin loisimaan.
kannattaa lopettaa ne kuvittelut ja aloittaa aivan alusta ilman kuvitelmia ja loisimisia. - Anonyymi
suurin osa on vielä isältä pojale valtiollisia nyhjökeloisijoita. ihan pää umpiosta soikeana loisimisesta mutta auta armias jos joutuu oikeisin töihin missä raha tehdään itse ei loisiten muista tai uskon avulla.
vähissä on porukka. - Anonyymi
Kävin armeijan jo vuosikymmeniä sitten. Muistan ettei kapiaiset ja koksut simputtaneet koskaan. Katsoivat toki läpi sormien kun alikessut simputtivat alokkaita.
Vanhoja ei simputtanut kukaan, päinvastoin monet kapiaiset melkein kaveerasivat. - Anonyymi
Palstan venäjätrollilla on taas työn täyteinen päivä edessä palstalla.
- Anonyymi
Kuuluu koulutus ja alokas aikaan tuo pokkurointi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967