kun bensaa saa pilkkahinnalla 1.67 (lapua), kannattaa tulla muillekin ostoksille.
Mukava cruisailla
17
677
Vastaukset
- Anonyymi
Kauhavalla tosiaan on tällä hetkellä suomen kallein tankata. Mikähän on syynä? Minä tankkaan aina kun mahdollista Seinäjoella tai Lapualla tai Ylihärmässä. Kauhavalla vain jos tankki on ihan kuiva.
- Anonyymi
Lapualla aina halvempi bensa kuin Kauhavalla.
- Anonyymi
Muistakaa että halpa bensa on persujen ansiota.
- Anonyymi
Muistan sen aina. T. Kurvinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan sen aina. T. Kurvinen
Minä muistan maailmanmarkkinahinnat... Persut ei niihin pysty vaikuttamaan.
- Anonyymi
Muhahaa 😂😂😂
- Anonyymi
Ratastus saapikkaita tankkaajille👍
- Anonyymi
Mauriz Kärkkäisellä, bensa 1.68.
- Anonyymi
Sitten sinne autoileen... Tulis halvaksi.
- Anonyymi
Mikä on Keskisen Vesan päivän tarjous?
- Anonyymi
Kärkkiksellä ei näkyny ainuttakaan lentävää mattoa eikä kamelia.
- Anonyymi
Mutta möykkäMaurin voi nähdä. Ja se, se onkin aivan liikaa. Ties minkä kohtauksen kebabkioskilla imaani Mauri järjestää.
- Anonyymi
Härmäs huoltoas . diesel ollut 3 vko 1.677
- Anonyymi
Just löin tankkiin kautoon 300 l
- Anonyymi
Härmäs on niin matala tulotaso ihmisillä,että pakko myyrä vähä halvemmalla.
- Anonyymi
Lapua tänään bensa 95 1.72.
- Anonyymi
Kauhavalla bensa 1.78 , hyvä PS.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919