Minulla oli paha yskä. Yskä oli kuivaa, syvältä tulevaa yskää. Tuntui, että keuhkot saattaisivat milloin tahansa tulla pieninä palasina ulos yskän mukana. Minulla oli myös rajua nenän tukkeentumista. Rajuimmillaan sellaista, että: Nenän niistäminen auki oli erittäin vaivalloista. Joutui niistämään ja niistämään, eikä nenä meinannut millään aueta. Kun nenä lopulta vähitellen aukesi, nenästä tuli ulos verisiä kokkareita. Kun niistin pesualtaaseen, nenästä saattoi tulla verta kuin sumutepullosta. Muutamien minuuttien kuluttua nenä oli taas yhtä tukossa.
Rajuinta yskää ja rajuinta nenän tukkeentumista kesti monia kuukausia, vähän vähemmän rajuja muutamia vuosia. Samanaikaisesti söin paljon "Atrian" broilerin koipireisiä. Söin niitä yleensä kolme (3) koipireittä vuorokaudessa, kolmena - neljänä (3:na - 4:nä) vuorokautena kalenteriviikossa, joskus useamminkin, lähes kaikissa kalenteriviikoissa.
Jossakin välissä aloin pitkästä aikaa syödä kuparitabletteja lähes päivittäin. Pian yskä ja nenän tukkeentuminen lieventyivät selvästi jonkin verran, pitkäksi ajaksi. Eli kuparin puutoksella oli ollut jokin osuus yskään ja nenän tukkeentumiseen, mutta ei ratkaisevaa osuutta.
Myöhemmin jossakin välissä vähensin "Atrian" koipireisien syömistä noin puolella. Pian, kas kummaa, yskäkin lieventyi noin puolella, samoin nenän tukkeentuminen. Jatkoin "Atrian" koipireisien syömistä tuon uuden määrän verran monien kuukausien ajan, jopa parin vuoden verran ja yskä ja nenän tukkeentuminen pysyivät uusissa alemmissa määrissään.
Sittemmin lopetin "Atrian" koipireisien syömisen kokonaan. Taas pian kas kummaa, yskä ja nenän tukkeentuminen loppuivat kokonaan! Sen jälkeen en ole syönyt ollenkaan "Atrian" koipireisiä enkä yleensä mitään muitakaan "Atrian" tuotoksia, ja tuo yskä ja tuo nenän tukkeentuminen ovat pysyneet poissa!
En tiedä, mitä "Atrian" broilereille syötetään, kun ne aiheuttavat tuommoisia vaivoja. Vai käsitelläänkö koipireidet jollakin myrkyllä? Joskus "Atrian" koipireisipaketeissa luki, että broilereille syötetään p% kotimaista kauraa, tuo p oli jokin prosenttiluku alle 40. Mitähän se loppu yli 60% sitten on?
Ensimmäinen johtopäätös: Ikuinen ostoboikotti KAIKILLA "Atrian" tuotoksilla!
"Atria" myrkyttää kansalaisia
7
444
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon koipireisikokemukseni lisäksi painui mieleeni vuosia sitten toinenkin "Atriaan" liittyvä tapaus. Ostin rasiallisen "Atrian" "perunasalaattia". Syötyäni tuon rasiallisen minulle tuli nuutunut olo. Nuutumus ei ollut tavallista väsymystä, vaan pöpperöisempää, hallitsevampaa olotilaa, jota kesti monia tunteja. "Perunasalaatin" kera en syönyt mitään muuta. Kerta saattoi olla ensimmäinen, kun ostin "Atrian" "perunasalaattia", tai saatoin olla ostanut sitä 1 - 3 kertaa aikaisemminkin. Joka tapauksessa se oli viimeinen kerta.
"Atria" myrkyttää ihmisiä viranomaisten vankassa suojeluksessa ja turvassa, ilman vastuuta. - Anonyymi
Voi olla että olet allerginen jollekkin mausteille , joka niissä. kanankoivissa oli , usein nenä tukossa ja yskittää.
Eräällä ystävälläni ruoka tavara kauppa, ja aina kun hän laittoi kanaa tai lihaa grilliin niin nenä alkoi vuotamaan . Lopulta meni niin pahaksi että meni lääkäriin. Ja otettiin kokeet, ja olivat sanoneet että on allerginen jollekkin mausteille minkä nimeä en tässä nyt muista . Lopulta hän ei edes voinut olla kaupassa kun reagoi , sai astmalääkkeet ja lopuksi myivät kaupan pois , ja oireet . loppuivat
Itse laitan ainoastaan näihin reisi koipiin suolaa ja valkopippuria kun valmistan itse . Hyvää se tulee silloinkin- Anonyymi
Niin, "Atrian" koipireidethän myytiin "marinadissa". Mitä kaikkia "mausteita" se "marinadi"-liemi lienee sisältänyt?
Itsekin lisäsin mausteita koipireisiin. Sen jälkeen, kun lopetin kokonaan "Atrian" broilerin syömisen, olen lisännyt aivan samoja mausteita muunkin valmistajan broileriin, mutta se yskä ja se nenän tukkeentuminen ovat pysyneet poissa, joten eivät nuo pahat vaivat ainakaan itselisäämistäni mausteista ole aiheutuneet.
- Anonyymi
30.10. tiedotusvälineet julistivat, että "Atria" aloittaa siipikarjanlihan viemisen Suomesta Kiinaan. Viemisestä on päätetty peräti presidentti Stubbin ja ministeri Essajahin (kd.) Kiinan-vierailulla. Pian "Atria" siis aloittaa myrkyttämistoimintansa tai laajentaa sitä Kiinassakin aiheuttamalla kiinalaisillekin pahaa syvältäkumpuavaa yskää, rajua nenän tukkeentumista verisillä kokkareilla - JA MITÄ KAIKKEA MUUTA? Joko on "Atrian" johdon kannalta myynti Suomessa häiriintynyt niin paljon, että on korkea aika viedä myrkytys Kiinaan? - Stubbin ja Essajahin suojeluksessa! Kiinalaiset (ja kaikki muutkin), kavahtakaa "Atriaa"!
Chinese (and also all others), beware of "Atria"!
"Atria" poisons citizens! - Anonyymi
Juu... kannattaa lopettaa syöminen ihan kokonaan, ettei vaan tule myrkytetyksi....
Taitaa olla enemmänkin ollut allerginen reaktio tuolla aloittajallakin. - Anonyymi
Aloittaja syönyt kuparitabletteja, siis mitä.
Kuparihan on myrkyllistä. Kuparikahvipannu päällystetään tinalla, ettei pannusta liukene kuparia kahviin.
Jos on kuumavesiputket kuparia, niin ei saa kuumalta puolelta ottaa juomavettä, koska kuparia liukenee kuumaan veteen.
Marinadiliemissä on paljon epäterveellisiä e-kooodin lisäaineita, jotka aiheuttavat kaikenlaisia terveys vaivoja ja syöpää.- Anonyymi
Kupari on ihmiselle välttämätön kivennäisaine. Kuparin saantisuositus on 2 - 3 mg vuorokaudessa.
Kuparin puutos aiheuttaa monenlaisia terveysvaivoja.
Liiallinen saanti on tietysti haitallista, mutta kuparia on vaikea saada liikaa tavallisilla elintavoilla. Kahvipannun tinaaminen voi olla tarkoitettu suojaamaan liikasaannilta, mutta en tiedä, kuinka paljon tinaamisessa on ylisuojelua. Kuparisen kahvipannun aineksessa saattaa piillä muitakin metalleja, aina-myrkyllisiäkin; tinaaminen saattaa suojata niiltäkin. En oikein usko, että lämminvesiputkista voisi saada liikaa kuparia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995