Lauloi aikoinaan kuinka karavaanari on teiden tukko, Samuli voisi päivittää laulun tähän päivään.
"säjhköpetteri, sähköpetteri on liikenteen inhokki, teiden tukko"
Koomista kylläkin kun nämä moraaliposeeraajat kehuvat jatkuvasti kuinka nopeita heidän autonsa ovat
"Ennen karavaanarit olivat teiden tukko, nykyään sähköautoilijat. Etenkin täällä pohjoisessa, jossa latauspisteitä harvassa ja keväällä turistiaikaan ilmiö korostuu, eräs sanoo."
"Näyttää pahasti siltä, että ”säästösyistä” alinopeutta ajavista sähköautoilijoista on tulossa samankaltaisia pitkien letkojen vetäjiä kuin karavaanareista. Molemmat aiheuttavat muille tiellä liikkujille ylimääräisiä vaaratilanteita ohitusten takia."
https://www.is.fi/autot/art-2000010674756.html
Samuli Edelmann
4
366
Vastaukset 4
- Anonyymi
Suomipopin hovimuusikko Ilkka voisi tehdä tuosta laulun, siinä yhdistyisi huumori ja fakta kivasti.
- Anonyymi
Ei tarvitse tehdä. Lapsellisille polttistörpöille on jo tehty juuri sopiva lastenlaulu.
Keke Rosberg formula rock. Auto on turbo kuski on urpo.
Lopuille pölvästeille sopii hyvin Sä kuulut päivään jokaiseen.
Sanoittaja Ilkan isä Watt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse tehdä. Lapsellisille polttistörpöille on jo tehty juuri sopiva lastenlaulu.
Keke Rosberg formula rock. Auto on turbo kuski on urpo.
Lopuille pölvästeille sopii hyvin Sä kuulut päivään jokaiseen.
Sanoittaja Ilkan isä Watt.Sähköpellet on pahasti kolhineet päänsä, eikä se siitä enää ennalleen palaudu.
HEH HEH
- Anonyymi
Naurattaa kun teslapellet kiihdyttää motarin rampista täysillä ja hetken kuluttua nopeus putoaa kahdeksaan-yhdeksäänkyppiin ja ajelen 1,6 litraisella diesel golffillani ohi 120km/h nopeutta, ei tartte pelätä et range loppuu vaikka lähtis helsingistä ouluun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061364Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807- 54696
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124604Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö186523Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517- 61510