Nostra näki tulevaisuuteen..

Anonyymi-ap

On tärkeää löytää hyvä ajoneuvo, hyvin selkeä kanava. Nostradamus halusi löytää sopivan kohteen, jolla olisi kyky päästä syvälle transsitasolle. Siellä heillä on myös oltava kyky kääntää monimutkainen symboliikka kuviksi, joita voimme ymmärtää. Hyvän ajoneuvon tulee olla riittävän koulutettu, jotta sillä on laaja sanavarasto ja älyllinen mieli, jotta hän pystyy tulkitsemaan ja pukemaan sanoiksi hänelle esitettävät käsitteet mitä ytimekkäimmällä tavalla. Hänen pitäisi pystyä ymmärtämään käsitteet ja näyttämään ne meille omalla kielellään. Älkäämme unohtako, että kieli muuttuu aikojen saatossa… Jotta Nostradamus voisi välittää kuvia, käsitteiden tulee olla läsnä hänen sanastossaan ja myös ajoneuvon sanastossa. Hän on huomannut, että jos sanelee nopeasti, ennen kuin joku ehtii ajatella, niin ajoneuvon alitajunta, joka yleensä hämmentää asioita, ei puutu asiaan.

Ajoneuvon on myös oltava rauhallinen, sillä jos hän tulvii tunteita, jos hän näkee kohtauksia, joissa on voimakkaita tunteita, hänen on erotettava siitä, muuten hän ei voi kommunikoida hänen kauttaan. Ajoneuvon tulee olla halukas osallistumaan kokeiluun, innokas ja avoin mieli; innokas oppimaan uutta ja haukkomaan tietoa.

Jokaisella ajoneuvolla on erilainen tuntuma niiden läpi ajettaessa. Jokaisella ajoneuvolla on vahvuutensa ja heikkoutensa. Jokaisella ajoneuvolla on oma käsityksensä maailmasta ja omat ajatuksensa viestinnästä ja filosofiasta. Tästä johtuen jotkin merkitykset voivat ilmaista eri tavalla tai ne voivat näyttää samanlaisilta, mutta eivät samoilta ideoilta.
Tarkoitus ja usko, että voimme olla yhteydessä toisiimme, mahdollistaa tämän saavuttamisen; ajoneuvon luoma ajatusmalli, hänen halukkuutensa olla ajoneuvona ja kuunnella sekä halu ja aikomus saada tämä projekti toteutettua. Siinä tapauksessa, Nostradamus sanoo, olen myös avoin ja kutsun esiin samaa värähtelymallia. Joten on molemminpuolinen halu saada nämä yhteydet.

Olet oikeassa seurata tunteitasi tulkitessasi kellomerkkejä. Tunteenne ovat psyykkisiä oppaitanne, jotka auttavat sinua, kun he tarkkailevat korkeammalta tasoltaan. Ne myötävaikuttavat siten oivaltavaasi asiaan. ''

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minua odottaa

Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4077
    2. Miten toivoisit

Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      112
      3869
    3. Keksitkö keinon

Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      50
      3555
    4. Haluaisitko nähdä

Hänet alastomana?
      Ikävä
      61
      2842
    5. Hilirimpsistä

Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2691
    6. Älä elättele

Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2448
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      20
      2429
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2356
    9. T- miehelle....

Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2239
    10. Kuule rakas...

Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2185
    Aihe