Juuri nyt tv1.llä.
Eduskunnan kyselytunti suora lähetys eduskunnasta
24
155
Vastaukset
- Anonyymi
Halla-aho on värjännyt jäljellä olevat hapsensa kesälomallaan.
- Anonyymi
Hyvä puheenvuoro SDP:n Lindtmanilta. Juuso selittelee mutta sairaanhoitaja tekee nykyään "diagnoosin" kun sairas ihminen soittaa sotepiirinsä puhelinnumeroon.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Eikä sieltä kukaan soita takaisin muutamaan päivään ainakaan meidän alueella
- Anonyymi
16 vuotta tehty kasvua edistäviä toimenpiteitä ja mikä oli tulos ? Tyhjän puhujia.
- Anonyymi
Pelkkää rahaa tuolla on vain törsätty, ei mitään osaamista talouden suhteen.
- Anonyymi
Persu Purra jeesustelee.
- Anonyymi
Persupurra syyttelee edellistä hallitusta sotesta jota on kyhätty viimeiset vuosikymmenet vuodesta 2003 lähtien jolloin vallassa ovat olleet porvarienemmistöiset hallitukset ja eduskunnat.
- Anonyymi
"mutta kun persut" sivistymätön lindtman muun vihervasemmistolaisen roskasakin kanssa aloitti jo itkemisen ja pitää kansaa tyhminä.
- Anonyymi
Älä viitsi persuilla eli kokoomus Orpon porvarihallitus eli kokoomus, PS, KD ja Rkp selittelevät "mutta kun Marinin hallitus".
- Anonyymi
Huutelee roskasakkiin kuuluva öyhöttäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi persuilla eli kokoomus Orpon porvarihallitus eli kokoomus, PS, KD ja Rkp selittelevät "mutta kun Marinin hallitus".
Ei liene yhtäkään sannan hallituskauden kyselytuntia etteikö "mutta kun edellinenkin hallitus" kommenttia olisi kuultu ja tämä on fakta ja tarkistettavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liene yhtäkään sannan hallituskauden kyselytuntia etteikö "mutta kun edellinenkin hallitus" kommenttia olisi kuultu ja tämä on fakta ja tarkistettavissa.
Totta👍
- Anonyymi
Kokoomus Orpo selittelee terveysfirmoille suunnattua kohonneita kelakorvauksia.
- Anonyymi
Persukansanedustaja teki kysymyksen kokoomusministerille kohottaakseen kokoomus Orpon hallituksen ylistämistä.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Tätä tekee Jussi Halla-aho.
Ikinä ei ole tämmöstä ollut.
Oppositio kysyy ja ministerit vastaavat, se on kyselytunti
- Anonyymi
Persu Juuso syyttelee sotesta edellistä hallitusta mutta sotea on sorvattu Suomessa melkein 20 vuotta myös porvarihallitsuten aikana.
- Anonyymi
Hyvä puheenvuoro Lindtmannilta.
- Anonyymi
Persuporvari osaamaton Juuso selittelee omiaan.
- Anonyymi
Kokoomus Orpo on patologinen valehtelija.
- Anonyymi
Typerä kysymys Lindtmanilta. Näkee, että osaamistaso nollissa.
- Anonyymi
Grahn Laasonen sanoo että tulee omalääkäri malli.
Kun nyt pääsisi edes sille vieraan lääkärille tai joku soittaisi takasin kun on asiaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179