Omituinen kutina reidessä

Anonyymi-ap

Minua on jo jonkin aikaa vaivannut kummallinen kutina reiden etuosan ihossa. Minkäänlaista jälkeä, punoitusta tai muutakaan ei ole havaittavissa. Kutina-alueen läpimitta on noin 5 cm. Olen yrittänyt tarkkaan katsoa ihon pintaa mutta siinä ei ainakaan silminnähden näy mitään erikoista. Joskus vaivan ollessa pahimmillaan olen hoitanut sitä erilaisilla ihovoiteilla ja mm. partavedellä mutta mistään ei ole apua. Mikään vaate , nikkeli tai pesuaine ei tietääkseni ole syynä. Nikkeli vyön soljessa aiheutti joskus kutinaa vyätäröllä.
Ainoa mikä tulee mieleen on puhelin jota yleensä pidän farkkujen vasemmassa etutaskussa ja se on samassa kohtaa missä kutinakin ilmenee. Tuntuu kylläkin aika kaukaahaetulta selitykseltä , mutta mitään muuta yhteyttä asiaan en ole keksinyt.

Onko kellään mitään vastaavaa tai jotain arvailuja asiasta?

2

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Painaako se puhelin jotenkin sitä ihoaluetta?

• Anonyymi

Farkkujen taskun läpi se on tietysti suoraan ihoa vasten. Yleensä vältän taskussa pitämistä mutta helteillä ei halua mitään takkia tai pusakkaakaan käyttää jolloin farkkujen tasku on ainoa paikka. Minusta se on muutenkin hankala ja huono paikka puhelimelle. Vaivaa ei ole ilmennyt silloin kun olen käyttänyt jotain muuta asustetta jolloin puhelin ei ainakaan ole housujen taskussa. Toivonkin ilmojen pian viilenevän jolloin oletettavasrti pääsen riesasta irti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      24
      4286
    2. Peltotien ammuskelu

Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      83
      3755
    3. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      71
      3275
    4. Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
      Ikävä
      39
      2982
    5. Näkymätön mies

Illat pimenee, yöt mustenee. Hyvää yötä ja lohdullisia unia. 🌃✨🐺🖤
      Ikävä
      155
      2853
    6. Olen todella

Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi
      Ikävä
      53
      2666
    7. Iida Vainio

Raskaana. Lapsi syntyy jouluna. Siinä syy tähän häätouhuun.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      2387
    8. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      35
      2365
    9. Miten olet

Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
      Ikävä
      35
      1942
    10. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      52
      1938
    Aihe