Minua on jo jonkin aikaa vaivannut kummallinen kutina reiden etuosan ihossa. Minkäänlaista jälkeä, punoitusta tai muutakaan ei ole havaittavissa. Kutina-alueen läpimitta on noin 5 cm. Olen yrittänyt tarkkaan katsoa ihon pintaa mutta siinä ei ainakaan silminnähden näy mitään erikoista. Joskus vaivan ollessa pahimmillaan olen hoitanut sitä erilaisilla ihovoiteilla ja mm. partavedellä mutta mistään ei ole apua. Mikään vaate , nikkeli tai pesuaine ei tietääkseni ole syynä. Nikkeli vyön soljessa aiheutti joskus kutinaa vyätäröllä.
Ainoa mikä tulee mieleen on puhelin jota yleensä pidän farkkujen vasemmassa etutaskussa ja se on samassa kohtaa missä kutinakin ilmenee. Tuntuu kylläkin aika kaukaahaetulta selitykseltä , mutta mitään muuta yhteyttä asiaan en ole keksinyt.
Onko kellään mitään vastaavaa tai jotain arvailuja asiasta?
Omituinen kutina reidessä
Anonyymi-ap
3
427
Vastaukset
- Anonyymi
Painaako se puhelin jotenkin sitä ihoaluetta?
- Anonyymi
Farkkujen taskun läpi se on tietysti suoraan ihoa vasten. Yleensä vältän taskussa pitämistä mutta helteillä ei halua mitään takkia tai pusakkaakaan käyttää jolloin farkkujen tasku on ainoa paikka. Minusta se on muutenkin hankala ja huono paikka puhelimelle. Vaivaa ei ole ilmennyt silloin kun olen käyttänyt jotain muuta asustetta jolloin puhelin ei ainakaan ole housujen taskussa. Toivonkin ilmojen pian viilenevän jolloin oletettavasrti pääsen riesasta irti!
- Anonyymi
Elektromagneettinen säteily puhelimesta tekee sen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3422770SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis582235Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781929Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis641569- 1401512
- 601044
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021009Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7898Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön200815- 36719