Minua on jo jonkin aikaa vaivannut kummallinen kutina reiden etuosan ihossa. Minkäänlaista jälkeä, punoitusta tai muutakaan ei ole havaittavissa. Kutina-alueen läpimitta on noin 5 cm. Olen yrittänyt tarkkaan katsoa ihon pintaa mutta siinä ei ainakaan silminnähden näy mitään erikoista. Joskus vaivan ollessa pahimmillaan olen hoitanut sitä erilaisilla ihovoiteilla ja mm. partavedellä mutta mistään ei ole apua. Mikään vaate , nikkeli tai pesuaine ei tietääkseni ole syynä. Nikkeli vyön soljessa aiheutti joskus kutinaa vyätäröllä.
Ainoa mikä tulee mieleen on puhelin jota yleensä pidän farkkujen vasemmassa etutaskussa ja se on samassa kohtaa missä kutinakin ilmenee. Tuntuu kylläkin aika kaukaahaetulta selitykseltä , mutta mitään muuta yhteyttä asiaan en ole keksinyt.
Onko kellään mitään vastaavaa tai jotain arvailuja asiasta?
Omituinen kutina reidessä
Anonyymi-ap
3
290
Vastaukset
- Anonyymi
Painaako se puhelin jotenkin sitä ihoaluetta?
- Anonyymi
Farkkujen taskun läpi se on tietysti suoraan ihoa vasten. Yleensä vältän taskussa pitämistä mutta helteillä ei halua mitään takkia tai pusakkaakaan käyttää jolloin farkkujen tasku on ainoa paikka. Minusta se on muutenkin hankala ja huono paikka puhelimelle. Vaivaa ei ole ilmennyt silloin kun olen käyttänyt jotain muuta asustetta jolloin puhelin ei ainakaan ole housujen taskussa. Toivonkin ilmojen pian viilenevän jolloin oletettavasrti pääsen riesasta irti!
- Anonyymi
Elektromagneettinen säteily puhelimesta tekee sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312858- 1482173
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121637Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881220- 671185
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011155Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571067- 611040
- 741029
- 2841