Minua on jo jonkin aikaa vaivannut kummallinen kutina reiden etuosan ihossa. Minkäänlaista jälkeä, punoitusta tai muutakaan ei ole havaittavissa. Kutina-alueen läpimitta on noin 5 cm. Olen yrittänyt tarkkaan katsoa ihon pintaa mutta siinä ei ainakaan silminnähden näy mitään erikoista. Joskus vaivan ollessa pahimmillaan olen hoitanut sitä erilaisilla ihovoiteilla ja mm. partavedellä mutta mistään ei ole apua. Mikään vaate , nikkeli tai pesuaine ei tietääkseni ole syynä. Nikkeli vyön soljessa aiheutti joskus kutinaa vyätäröllä.
Ainoa mikä tulee mieleen on puhelin jota yleensä pidän farkkujen vasemmassa etutaskussa ja se on samassa kohtaa missä kutinakin ilmenee. Tuntuu kylläkin aika kaukaahaetulta selitykseltä , mutta mitään muuta yhteyttä asiaan en ole keksinyt.
Onko kellään mitään vastaavaa tai jotain arvailuja asiasta?
Omituinen kutina reidessä
Anonyymi-ap
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
Painaako se puhelin jotenkin sitä ihoaluetta?
- Anonyymi
Farkkujen taskun läpi se on tietysti suoraan ihoa vasten. Yleensä vältän taskussa pitämistä mutta helteillä ei halua mitään takkia tai pusakkaakaan käyttää jolloin farkkujen tasku on ainoa paikka. Minusta se on muutenkin hankala ja huono paikka puhelimelle. Vaivaa ei ole ilmennyt silloin kun olen käyttänyt jotain muuta asustetta jolloin puhelin ei ainakaan ole housujen taskussa. Toivonkin ilmojen pian viilenevän jolloin oletettavasrti pääsen riesasta irti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244286- 833755
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.713275Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392982- 1552853
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532666- 452387
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352365- 351942
- 521938