Minua on jo jonkin aikaa vaivannut kummallinen kutina reiden etuosan ihossa. Minkäänlaista jälkeä, punoitusta tai muutakaan ei ole havaittavissa. Kutina-alueen läpimitta on noin 5 cm. Olen yrittänyt tarkkaan katsoa ihon pintaa mutta siinä ei ainakaan silminnähden näy mitään erikoista. Joskus vaivan ollessa pahimmillaan olen hoitanut sitä erilaisilla ihovoiteilla ja mm. partavedellä mutta mistään ei ole apua. Mikään vaate , nikkeli tai pesuaine ei tietääkseni ole syynä. Nikkeli vyön soljessa aiheutti joskus kutinaa vyätäröllä.
Ainoa mikä tulee mieleen on puhelin jota yleensä pidän farkkujen vasemmassa etutaskussa ja se on samassa kohtaa missä kutinakin ilmenee. Tuntuu kylläkin aika kaukaahaetulta selitykseltä , mutta mitään muuta yhteyttä asiaan en ole keksinyt.
Onko kellään mitään vastaavaa tai jotain arvailuja asiasta?
Omituinen kutina reidessä
Anonyymi-ap
3
349
Vastaukset
- Anonyymi
Painaako se puhelin jotenkin sitä ihoaluetta?
- Anonyymi
Farkkujen taskun läpi se on tietysti suoraan ihoa vasten. Yleensä vältän taskussa pitämistä mutta helteillä ei halua mitään takkia tai pusakkaakaan käyttää jolloin farkkujen tasku on ainoa paikka. Minusta se on muutenkin hankala ja huono paikka puhelimelle. Vaivaa ei ole ilmennyt silloin kun olen käyttänyt jotain muuta asustetta jolloin puhelin ei ainakaan ole housujen taskussa. Toivonkin ilmojen pian viilenevän jolloin oletettavasrti pääsen riesasta irti!
- Anonyymi
Elektromagneettinen säteily puhelimesta tekee sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1089463Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645909Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1545349Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El265311Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään434263Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873521Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783489En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102881Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1142878Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä462808