Koska Kauhavan papisto...

Anonyymi-ap

...irtisanoutuu sateenkaari ideologiasta Vaasan SRK tapaan.Vai onko rohkeutta moiseen

4

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Josko vaihtaasit itte seurakuntaa tiäsikkö jotta niitä on muitaki ja varaa on valita ei tartte mennä evankelis-taikuri luttisen lahoavaan puukirkkoon koville puisille penkiille monkumahan armoa taivaanisältä kun vois mennä vähä parempiihin pitoohin körttiläästen ja lestaariolaasten peruja koko rupusakin seurakunta oo mitään tekemistä oikian kristillisyyren kansna ee oo mitään typerämpää ku se jotta joku suamalaanen perunanviljelijä perustaa oman kirkkonsa johonkin pellonreunahan lahko alusta loppuun nyt vaan miehet papistoosta pihalle ja akat johtamahan seurakuntaa eiköhän se tulos oo aina nähty jotta jos selevennän kaikki pitää laittaa pilalle aivan piruuttansa on kirkko ku disko tankotanssijat enää puuttuu hyvä homma mutta onko tuan nii väliä ku ei oo oikee millää muullakaa mitää merkitystä kellekkään kattotahan sivusta ja antaa mennä vaa joku mustaaukko se maapallonki joskus varmahan syöveriihinsä imaasoo niin samantekevää tämäkin kai on isoos maailmankuvas

      • Anonyymi

        Miten nii irtautuisi?


    • Anonyymi

      Ei kauhavan seurakunnan tartte hyväksyä tuollaista touhua.siälä on asialliset asiat .ja heillä on omat työnsä .

    • Anonyymi

      Ei minkään seurakunnan tarvitse hyväsyä tuota.Ei tarvi eikä pidä!
      Täysin vastoin raamatun kirjoituksia ja oletettavasti kirkon tulisi noudattaa raamatun sanaa.
      On se niin kummallista että muutamassa vuodessa koko maailma yhtäkkiä täysin näiden lesbojen ja homojen pompoteltavana.
      On prideä ja jos jonkummoista kekkalointia.
      En minäkään värjää päätäni tai pukeudu pellen asuun vaikka naisena miehestä pidänkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe