100 ml=1desilitra!
Sanottava että vajaa kahvikupilline!
Koneesta saa tietenkin ostaa kalliilla hinnalla
vettä!
Sellaista se tekee, kun arabiterroristit ja muut terroristit
uhkaavat!
Ei edes kshvikupin verran nestettä lennolle
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kentältä voi ostaa halvalla vettä turvatarkastuksen jälkeen vaikka litran pullon ja viedä koneeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 212507
Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm121703Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311695Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1751623Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv131620- 331326
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja551018Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko171005Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38895Olin koko ajan
Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to72823