TM: Nelivetoinen Porsche Taycan Turbo GT Weissach sutii kylmällä asvaltilla sataseen asti. / ! \

Anonyymi-ap

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

"Aloitamme kuitenkin 0-100 km/h kiihdytyksellä, jonka pitäisi valmistajan mukaan sujua 2,2 sekuntiin. Asvaltti on viileää, joten sen suhteem odotukset eivöt ole korkealla. Porsche ampaisee kuitenkin paikaltaan äkäisesti, ja yritys om kova. Ongelmaksi ilmenee kuitenkin pelkäämämme heikko pito. Kaikki neljä pyörää sutivat kevyesti aina sadan kilometrin tuntinopeuteen asti, minkä takia kellpo pysähtyvät "vaatimattomaan 3,0 selunnin aikaan."

Tekniikan Maailma 14/2024 s
38

Eihän tuolla tee talvella mitään, koska silloim asvaltti on kylmää. Onneksi rata-ajo-ominaisuudet ovat huippuluokkaa, vaikka kyseessä onkin katuauto.

9

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

So what

• Anonyymi

Tuo Porsche on varustettu nykyaikaisille moottoreilla eli sähkömoottoreilla. Siksi voimaa piisaa.

• Anonyymi

Hyvin liikahtaa.

• Anonyymi

Aivan ihanaa!
      T:Amis 2.vuosikurssi

• Anonyymi

Bemarin M-malleissa tulee olemaan vakiona yli 1300 hevosvoimaa. Sitten vasta sutiikin.

• Anonyymi

Jos polttomoottorista ottaa ulos tuollaisia tehoja, syntyvä hukkalämpö muodostuu aikamoiseksi ongelmaksi. Hukkalämpöä siis tulee megawattien teholla ja jos sitä ei saa siirrettyä pois moottorista, se sulaa.

• Anonyymi

Ja ongelma olisi myös järjetön kulutus osakuormalla eli polttoainetta menisi valtavia määriä ja päästöt olisivat sen mukaisia ja hinta Suomessa luokkaa monta miljoonaa euroa.

• Anonyymi

Rimac Neverassa on 1914 hevosvoimaa eli moninverroin Porcsheen verrattuna. Sutiminen on sitten luistoneston moodista kiinni.

Nykyaikaiset moottorit mahdollistavat järjettömiä tehoja.

• Anonyymi

Voimaa on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minua odottaa

Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      210
      3589
    2. Miten toivoisit

Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      87
      3426
    3. Keksitkö keinon

Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      47
      3273
    4. Hilirimpsistä

Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2444
    5. Haluaisitko nähdä

Hänet alastomana?
      Ikävä
      41
      2267
    6. Älä elättele

Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      40
      2165
    7. Olet täällä. Mutta ei minulle.

Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2126
    8. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      18
      2088
    9. T- miehelle....

Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      35
      1969
    10. Kuule rakas...

Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      34
      1857
    Aihe