Ukraina on jo käytännössä voittanut tämän sodan

Anonyymi-ap

…..näin on lausunut presidentti Stubb. Ja kertonut, että Suomi tukee Ukrainaa niin kauan kuin on tarvetta. Presidenttihän se parhaiten tietää, että Suomella on siihen varaa. Ja ainahan hallitus voi määrätä omalle kansalle lisää säästöjä.

19

396

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Stubb ja hänen suuri suunsa. Pettämätön kaksikko, joka johtaa Suomen tuhon tielle, ellei peräti takaisin Raatteen tielle.

• Anonyymi

Raatten tiehän oli huippu voitto Suomelle!

• Anonyymi

Stubb ja Suzanne, Suomen Ken ja Barbie !

• Anonyymi

Stubb, tuo kaikkien kaveri.

• Anonyymi

Mutta stupidohan on idiootti.
      Sen puheita ei kukaan täysjärkinen voi ottaa todesta.
      Ja smmonen on laitettu presidentin paikalle. Se jos mikä on presidentti-instituution hapäisyä.

• Anonyymi

Jännä nähdä minkä päivämäärän Stubb valitsee voitonpäivän juhlapäiväksi.

• Anonyymi

Melko varmasti oman syntymäpäivänsä

• Anonyymi

Onkohan Stubb jo painattanut voitonjuhlien juhlapäivällisten ruokalistat?

• Anonyymi

Asia on valmistelussa, kerrottiin Stubbin kansliasta. Etuhampaita kiillotetaan jo.

• Anonyymi

Sen verran on paljastettu että kasviksia tulee myös tarjolle, terveellistä kauraa suositaan.

• Anonyymi

Joo, ja Suomi käytännössä voitti sata mitalia olympialaisissa.

• Anonyymi

Ukraina on pohjaton korruption kaivo..tulee taas mieleen se satu keisarin uusista vaatteista, jotenkin se sopii hyvin moneen tämän hetkiseen maailman tapahtumaan.
      ilmaston muutos, Kovid, Ukraina, Natoon liittyminen.
      Onko usan mediakoneistolla todellakin kaikki narut käsissä?
      Meillä on idiootti hallitus, niiden keskimääräinen ÄO on varmaan siinä 65 kieppeillä.

Suurin osa kansasta uskoo vieläkin ukrainan voittoon median aivopesemää russofobista porukkaa.

• Anonyymi

Tässä on Kennedy juniorin kertoma totuus Ukrainasta ja sodan syystä. Samoin miksi maita vedetään Natoon. Kaikki sotakalustot täytyy olla Nato-yhteensopivia. Ketkä valmistavat näitä yhteensopivia kalustoja? Bla...Rock?
      https://t.me/projectcamelotKerry/17744
      Sodan päätyttyä tulee mielenkiintoinen taistelu noista Ukrainan viljelysmaista. Biden on jo antanut maan jälleenrakennuksen BlackRokille. Kukas on kaapannut kaikki jälleenrakennusurakat Lähi-Idässa tai Balkanilla?
      Zelensky on myynyt yli 30% viljelysmaista jo samaisen BlackRokin omistamille yhtiöille. Ne ovat kieltäneet viranomaisia laajentamasta hautausmaita yhtiöiden "omistamille" viljelysmaille.
      Ai niin... mailman mediansta 90% omistaa BlackRock erilaisten järjestelyiden kautta. Myös kaikki maailmanluokan uutistoimistot kuuluvat tähän järjestelyyn. Reuters, AP ....

• Anonyymi

Aika hyvin BR firmassa luetaan adolf putlerin ajatuksia. Montako mitalia tuli olympialaisista venäjän liittovaltioon?

• Anonyymi

Yksi

• Anonyymi

Vai puolikas?

• Anonyymi

Menaako neuvostoliitto osallistua seuraaviin olympialaisiin?

• Anonyymi

Tyhmä kansa.

• Anonyymi

Lampolan asukkeja.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe