Iltaläpyskä vihdoinkin käsittelee erittäin tärkeää ja käsinkosketeltavaa asiaa.
Millaisista rinnoista miehet pitävät?
Itse pidän pienistä, kiinteistä vaaleista rinnoista, joissa on törröttävät tummat isot nännit ja pihat. Minulle takuuvarma seisokki sekä ylä että alapäähän
Tyrmäävimmät rinnat
13
1173
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeen isot luomut,niin jotta niihin hukkuu!
- Anonyymi
Otsikkoon, Antti hyyrynen!
Perustelu, karvaiset ja muhkeat.
Tämä on naisen kanta asiaan. Meilläkin on oikeus mielipiteeseen. - Anonyymi
Eikös ne ole englanniksi "knockers" (knock=tyrmätä)?
- Anonyymi
Tärkein on millainen on pimppa
Olen tavannut myös liian tiukan
On myös sellaisia joissa on tiukka suuaukko ja sitten on tyhjää!
Normaalin kiinteä on paras!- Anonyymi
Joo. Aika yllättävää sinänsä.
- Anonyymi
On myös sellaisia joissa on tiukka suuaukko ja sitten on tyhjää!
Peräreikä on juuri tuollainen.
- Anonyymi
Ei hyvää päivää taas tätäkin aloitusta. Arvattavasti puutteellisia epeleitä joka yks.
- Anonyymi
Ananashan ei o,e kärjissä joten katse silmiin.
- Anonyymi
Aasialaisten naisten maahanmuuttoa lisättävä. Aasialaiset sirot, kauniit ja ystävälliset naiset Suomeen. Saadaan syntyvyyskin räjähtämään!
- Anonyymi
F - P cups on parhaat
- Anonyymi
Ich Kommea hoilaavalla ihan hyvät, ilmeisesti jopa ehdat.
- Anonyymi
Suuret ja kiinteät ja keskellä iso nänni joka seisoo uhmakkaasti pystyssä viestittäen: olen nainen!
- Anonyymi
Harmaa nännipiha on ällöttävä-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865