Nyt kun kokoomus hallitus on leikannut kansan ostovoimaa rajusti.
Monelta on viety lapsi korotukset , vuokratuet ja AISIosidNAISET KORVAUKSET JOISTA olaan maksettu verot t ja maksut itse.
Sitten alv nosto kuritaa ostovoimaa noin 40 -100 e kuukaudessa lisä.ä.
Moni joutunut työttömäksi esim raksalla ja pankeissa ja kaupoissa kun ei asiakkaita
Miljoonia rahaa puuttuu kansan lompakosta joka enne on siirtynyt kampajien ja muiden. Palvelualan harjoittajien taskuun.
Nythän tätä tahaa ei ole lompakossa. Vetot menee veroihin ja rikaiden yritysten sosiaali tukeen.
Olisi kiva kuulla miten on laskutus mennyt
itse veikaan. Kautta ikain huonointa joulumyyntiä.
Toivottavasti olen taas väärässä
Itellä vaan ei ole nyt oikeen enää ostohousut jalassa
Moni mmjukin jöttää bubuillat väliin ja juo lidlestä kaljaa kotonan
Hei miten luuleette wttä myynti kehuttyy
1
123
Vastaukset
- Anonyymi
➕🏬➕😱➕🤡➕🥷🧕🌺➕💼💼💼💼💼🪨🪨🪨🪨🪨🪨
Yritys tarvitsee yhteiskunnan sosiaalitukea kyetäkseen toimimaan, kasvamaan ja kukoistamaan.
Parempi väki tarvitsee enemmän rahaa ja alempia veroja, että jaksavat toimia entistä tuottavammin ja toivon mukaan myös sijoitella rahojaan systeemiä hyödyttävällä tavalla.
Mitä tarvitsee työtön? Vähemmän sosiaalitukia ja vähemmän työttömyyskorvauksia. Entäs duunari? Vähemmän vaikutusmahdollisuuksia ja pienempää palkkaa.
Taviksia motivoidaan siis eri keinoin kuin varakkaita tai yrityksiä. Laitaoikeistohallitus on jopa sitä mieltä, että nälkä ja asunnottomuus hyödyttävät ja kannustavat ihmistä, jolla menee huonosti. Tällaiset asiat kannattaa muistaa aina äänestyspäätöstä tehdessä.
Äänestä SDP
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033883
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482761- 1142579
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392098Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311880Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291713- 271582
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?781444Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2121382- 221378