Minulla mene hernot Jaakko ei vasta ja Josefin hoitsu tälttä Krevinkoti kysyi kenen kanssa minä juttelin puhelimesaa ja mistä minä juttelin eikö saa jutella puhelimesaa sen takia josefin hoitsu tuota minultta kysy kun hän halua etsiä vikoja minussa mutta hän salakunteli minua jos joku ihmettele mistä hän on sannut tietä mistä minä olen jutellut jos hän ei ole minun tytyväinen niin etsi joku muu hoitopaikka minulle sitten ei minä halua aasua hoitopaikkasa missä ei saa jutella puhelimesaa mitä halua ilman että hoitsut salakuntele.
Hoitsut salakuntele mitä juttele puhelimesaa.
1
152
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla mene hernot Jaakko ei vasta ja Josefin hoitsu tälttä Krevinkoti kysyi kenen kanssa minä juttelin puhelimesaa ja mistä minä juttelin eikö saa jutella puhelimesaa sen takia josefin hoitsu tuota minultta kysy kun hän halua etsiä vikoja minussa mutta hän salakunteli minua jos joku ihmettele mistä hän on sannut tietä mistä minä olen jutellut jos hän ei ole minun tytyväinen niin etsi joku muu hoitopaikka minulle sitten ei minä halua aasua hoitopaikkasa missä ei saa jutella puhelimesaa mitä halua ilman että hoitsut salakuntele.
Minä voin sanoa sen äänen kun minä sen heti huoman eli Josefin halua minulle järjestä jotain mistä minä ole tosi kuusesaa ja nyt hän kerä sihen todisteitta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 188907
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48477
- 55445
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440