Kaikki eivät vielä ole narrattavissa Palloteoriaan vaikka sitä paljon yritetään tuputtaa.
https://www.youtube.com/watch?v=ElAQ_3gG-7s
Nyt loppuu Vikiltäkin Palloteorian pakkosyöttö kun Persekärpänen tuo totuuden ilmi !
Palloteoreetikot jäivät juksauksesta kiinni
5
176
Vastaukset
- Anonyymi
Iltalääkkeet?
- Anonyymi
Joo, nyt otin jo aamulääkkeet :)
- Anonyymi
Ei tässä mitään medisiiniä tarvita.
Eläessäni en ole näin hyvin voinnut voin jopa laulaa liruttaa sellaisen Evakon laulun kun olen niin iki-ihanan onnellisessa olotilassa ilman turruttavaa medisinikaatiota.
Olen vapautunut noista valtaeliitiin turputtamisista huumausaineista. Eikös tuollainen pillerikauppa ole laitonta ja saavat Palloteotreetikot pian poliisit peräänsä kun "lääkkeitä" myyvät joilla hörhöyttävät narkomaanit uskomaan Palloteoriaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä mitään medisiiniä tarvita.
Eläessäni en ole näin hyvin voinnut voin jopa laulaa liruttaa sellaisen Evakon laulun kun olen niin iki-ihanan onnellisessa olotilassa ilman turruttavaa medisinikaatiota.
Olen vapautunut noista valtaeliitiin turputtamisista huumausaineista. Eikös tuollainen pillerikauppa ole laitonta ja saavat Palloteotreetikot pian poliisit peräänsä kun "lääkkeitä" myyvät joilla hörhöyttävät narkomaanit uskomaan Palloteoriaan.Tosi hieno kirjoitus, tuosta tulikin täysin selkeäksi sellaisten ihmisten älykkyystaso, jotka kirjoittavat sanan: "palloteoria".
- Anonyymi
Mutta kumpi on tyhmempi.
Amerikkalainen Litteän julistaja jolle on koko elämän opetettu että Amerikan Ihmevallat on ainut paikka maailmassa jossa on älyä, ja koko universumin keskus, sen ulkopuolella on vain alkuasukkaita ja tyhmiä.
Vai esim. Suomalainen joka uskoo yllämainitun sepittämää epistolaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865