Millä konstilla venäjän tukikohdat hävitetään.

Anonyymi-ap

Pitäisi ensinnäkin myöntää suomalaisten politiikkojen vätysmäisyys suomen edun ajamisessa on mieluisampaa olla vaan hiljaa ja toivoa parasta .

12

193

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Koska Venäjä yritti kaupassaan korvata dollarin Kiinan juanilla, jota pankit eivät saa kiinalaisilta, Kremlin keskuspankki joutuu päivittäin vaihtamaan pankeille miljardittain juaneita, joita se ostaa. Tällöin juanin kurssi nousee voimakkaasti eli

        ruplan arvo on pohjamudissa tällä hetkellä https://www.brecorder.com/news/40321189 The rouble fell on Sept. 4 to its lowest level against the yuan since April 19 after the new outlook for forex interventions suggested that the central bank would cut its sales of the Chinese currency to 0.2 billion per day from Sept. 6 from 7.28 billion per day previously.


      • Anonyymi

        Voihan sen valehdella noinkin😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Venäjä yritti kaupassaan korvata dollarin Kiinan juanilla, jota pankit eivät saa kiinalaisilta, Kremlin keskuspankki joutuu päivittäin vaihtamaan pankeille miljardittain juaneita, joita se ostaa. Tällöin juanin kurssi nousee voimakkaasti eli

        ruplan arvo on pohjamudissa tällä hetkellä https://www.brecorder.com/news/40321189 The rouble fell on Sept. 4 to its lowest level against the yuan since April 19 after the new outlook for forex interventions suggested that the central bank would cut its sales of the Chinese currency to 0.2 billion per day from Sept. 6 from 7.28 billion per day previously.

        Mitenkä tämä asia liittyy tukikohtiin?


    • Anonyymi

      Mistähän Venäjän tukikohdista aloittaja horisee ? Ja missä ? Ja miten nämä hävittämään menossa olijat aina muilta kyselee asiaa ? Mars Ukrainaan etulinjaan kaikki hävitys intoiset !

    • Anonyymi

      Tosiaan, miksi miettii, miten?
      Kun kerran tietää tukikohtia, menköön itse asialle....tietääkseni täällä on ihan eri suunnasta maan miehittäjät.

      • Anonyymi

        Totta. Itse terrorismiin ryhtyminen vaatisi munaa. Nato-Tiltulle enemmän munaa? 😁


    • Anonyymi

      Kunnia Venäjälle, sen kansalle, ja Putinille.
      Ukrinatsiapinoita isosti pataan vaan.

    • Anonyymi

      Miksi meidän tulisi noudattaa kaikenlaisia sääntöjä ja sopimuksia suhteessa venäläisten tukikohtiin , miksi ei vaan takavarikoida niitä.

    • Anonyymi

      "Millä konstilla venäjän tukikohdat hävitetään?"

      No jos vaikka lässytetään kaikkee venäjä vastaista suomi24:lla. Eikö se sillä lähde?

      Ainakin Ukraina voitti sodan sillä kun venäjää mollattiin Nato-sumalaisille?

    • Anonyymi

      Yksinkertaisesti vaan sosialisoida nuo tukikohdat valtiolle , kyllähän venäläinen sen ymmärtäisi.

    • Anonyymi

      Miten venäjän tukikohdat sopivat natomaahan ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe