Oliko torilla reilu tuhat ihmistä katsomassa Vesteristä?

Anonyymi-ap

Tapahtuman järjestäjä kertoi laveasti eri medioissa ennen konserttia että tapahtuma on myymässä loppuun ja että muutama lippu voidaan jättää myytäväksi sisäänkäynnin yhteyteen, jotta mattimyöhäisetkin voivat päästä sisälle. 3000 katsojaa oli ilmeisesti sallittu kapasiteetti, mutta kuvien perusteella paikalla olikin n. 1000-1500 katsojaa?

6

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olishan sitä monikin katsellut mutta oli laitettu aitoihin näköesteet, Kaupunki maksaa narsistipoliitikoille miljoonilla reissuja mutta ei voinut laittaa 100 000 siihen että konsertti olisi ollut kaikille ilmainen.

      Katujakaan ei ole varaa korjata mutta perssilmäätekeville maksetaan kaikki, miljoonia tuupataan narsitien touhuihin.

      • Anonyymi

        Katuja korjataan,mutta viikon päästä kaivinkone nostaa maata läjään varmaan hankalaa,kun hitaat yhteydet nopeampiin ehkä ilmaan mennään.Olipa kuitenkin testata järjestelyjä tulevaisuuta torin käyttöä tilaisuuksien ajatelleen-Koska kadut saa olla korjatut ja ajokelpoiset myös liikuntaesteisillekin.


    • Anonyymi

      Joko ne mainosjulisteet on poistettu? Harvinaisen ärsyttävän näköinen tyyppi.

    • Anonyymi

      Entäs Porin venetsialaiset Kirvatsissa? Oliko sekin floppi?

    • Anonyymi

      Onk poris vesterine?onk

    • Anonyymi

      Noormarkun markkinoilla oli moninkertainen määrä verrattuna torin touhuun kun webkamerasta katsoin.Onko tuo vesterinen ollut ennenkin esiintymässä torilla kun saman näköinen kiukkuinen pieni ukko harppoi vastaan kauppareissulla kun poikkesin salessa.

      Markkinat muuten jatkuu huomennakin ja krääsää,muovia ja pomppulinnoja piisaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4031
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3398
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2919
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2861
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2214
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2161
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2087
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1925
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1910
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1869
    Aihe