Nostin automaatilta tänään 100eur ni kyllä kortinkäyttäjiä nyt ketuttaa toi 100eur maanantaina keittiön pöydällä kiäh kiäh hoh hoh kiäh hoh hoh.
Nostin 100eur
12
273
Vastaukset
- Anonyymi
Laitappa kehyksiin ja näytä kuva setelistäsi.
Muuten ei uskota. ni
----tosi käyhä---- - Anonyymi
Kyllä käy katteeks!!!
- Anonyymi
Olipa sulla kiva uni. Vai oliko painajainen?
- Anonyymi
Tuon verranko annat naapurin ämmälle laiturin maaleihin huonosta seksistä?
- Anonyymi
Lielahden Citymarketissa oli viikolla häiriö kun maksupäätteet eivät toimineet ostoilla.
Melkonen hämminki oli päällänsä.
Ruokaa ei saanut, viinakaupassa ei saanut juotavia, apteekissa ei saanut MITÄÄN jos ei ollut käteistä. kymmenien metrien jono oli automaatille.
Ihmiset joutuivat odottelemaan kauan, vanhuksetkin ja sairaat.
Kyllä silloin olisi ollut 100 e käteistä monille tarpeen.
Että jonkin verran aina käteistä kannattaa pitää matkassa.. - Anonyymi
Ton takia justiin hyvä olla käteistä.
- Anonyymi
Mitenkäs aloittaja nosti automaatista rahaa olematta kortinkäyttäjä?
- Anonyymi
Tarkoittaa maksamista niin etkö tuota tajua.
- Anonyymi
Ei aloittaja niin sanoo, vaan puhuu kortinkäyttäjistä yleensä. Edelleen ihmettelen, miten automaatista sai rahaa nostettua ilman korttia. Onko sellaisiakin automaatteja jossakin?
- Anonyymi
Kauheesti olisi kortinkäyttäjiä mutta kun ei ole sitä saldoa.
- Anonyymi
Sun perheesä vai? Onko teillä noin kyhä elämä, kurjaa!! Jätä viinat pois, niin voit ostaa ruokaa.
Sitä se luottokortti tekee, vie ihmisen luottovelkoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun perheesä vai? Onko teillä noin kyhä elämä, kurjaa!! Jätä viinat pois, niin voit ostaa ruokaa.
Sitä se luottokortti tekee, vie ihmisen luottovelkoihin.Mutta kun hoitaa taloutensa huolella niin on sitä jemmarahaa, käyttötilillä
rahaa sekä karttuvalla talletustilillä rahaa. Niitä vaan siirrellään tarpeen
mukaan erilaisiin kulutuskohteisiin ja rahanmenojen tasaamisiin.
Ja tukeva sponsori (keva) laittaa tilille lisää rahaa joka kuukausi.
Kyllä kelpaa olla. On hyvä varautua poikkeustilanteisiin pitämällä
lompakossa sekä korttia että käteistä. Näin se toimii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560