KUN te saatte palkan, etuudet, korvaukset, ÄLKÄÄ TUHLATKO NIITÄ SAMANA PÄIVÄNÄ.
1. Ensin maksat KAIKKI laksut.
2. Jaa loput rahat neljään osaan.
3. Yksi neläsosa on aina yhdelle viikolle. Kuussa on neljä viikkoa.
4. Laita AINA 20-100 e jemmaan.
5. Pidättäydy tässä suunnitelmassa.
Kyllä tämä tepsii, jos todellakin haluat että rahat riittää.
Älä osta postimyynnistä kaikkea mitä haluat, siellä on halvempaa kuin kaupoissa että ei tule hutiostoksia tehtyä.
MUISTA pitää TÄNÄÄN EN OSTA MITÄÄN- päiviä kolme kertaa kuukaudessa.
Raha koulu!
60
472
Vastaukset
- Anonyymi
Laksut ja lakut ja länkyti ja sössöti.
- Anonyymi
No nyt on tarpeellinen avaus.
Monesti unohtuu, sitten ollaan kämmenet...taas auki. - Anonyymi
Ruoka aina ensin.
- Anonyymi
Ei, laskut ensin. Pitää olla paikka missä asua, ja on oltava sähköt, puhelin, yn mitä nyt kelläkin on. LASKUT AINA ENSIN, ruuasta voi sästää eikä ostaa kaikkea, mutta laksuja ei voi jttää maksamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, laskut ensin. Pitää olla paikka missä asua, ja on oltava sähköt, puhelin, yn mitä nyt kelläkin on. LASKUT AINA ENSIN, ruuasta voi sästää eikä ostaa kaikkea, mutta laksuja ei voi jttää maksamatta.
Ei niin, kuitenkin voi saada maksuaikaa.
Nälkä ei odota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin, kuitenkin voi saada maksuaikaa.
Nälkä ei odota.Kylläinen vatsa varmasti auttaa, kun lentää pihalle asunnosta tai sähköt katkaistaan.
- Anonyymi
Laskut ensin. Tulee vain kuluja ja stressiä jos eräpäivät menneet. Ruokaa saa aina jostakin hätätilanteessa. Ja olutta.
t naapurin masa, savo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläinen vatsa varmasti auttaa, kun lentää pihalle asunnosta tai sähköt katkaistaan.
Eipä ole ollut kuin yksi kerta kun sähkölasku myöhästyi, silloinkin sanottiin että kauan saisi olla ennen kuin katkaistaan.
Näillä henkilöillä jotka sanovat laskut ensin, on oltava vippipaikka.
Leipäjonosta ruokaa, se on vaan epävarmaa. Joka osaa sopia, selviytyy rästeistä.
- Anonyymi
Apina ohjeistaa aaseja🙄
- Anonyymi
Eikös me olla ihmisiä???? Olen aina elänyt siinä uskossa että olemme ihmisiä. Nyt pitää oikein kysyä muilta että miten tämä asia on? Kertokaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös me olla ihmisiä???? Olen aina elänyt siinä uskossa että olemme ihmisiä. Nyt pitää oikein kysyä muilta että miten tämä asia on? Kertokaa.
Sikoja ja koiria. Jokunen haisunäätä ja käärme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aina noita sivistymättömiä löytyy.
- Anonyymi
Itse mietin, mihin juuri nyt kannattaa sijoittaa. Ruoka, asuminen jne. on normaalia elämää, ei niiden miettimisiin kannata aikaa liikaa uhrata.
- Anonyymi
Minä olen aina ensiksi satsannut laskuhin ja siihen jemmarahaan.
Näin voi elää kuukauden huoletta ja samalla kertyy puskurivaranto,
minkä turvin voi sitten kellistää vaikka sen odottamattoman menon,
tai rahoittaa loman tai ehkä kustantaa pitkään aiotun/suunniyellun
kodinkone tai jopa huonekaluostoksen. Ja pysyy talous hanskassa. - Anonyymi
Ainutlaatuinen taloudellisen nerouden Tonava!
- Anonyymi
Juurikin näin, tämä on totta. Kaikki luottovelkaiset voi ottaa mallia aloituksesta ja miettiä rahan käyttöä. Viinat pois ja tupakat, ja soittoravintola illat.
Jokaiseen järkeen pitää käydä miten raha jaetaa kuukaudelle. 80 e viikossa riittää hyvin ruokaan, kaikki puhdistusaineita, w papereita, ym ei tarvi joka viikko ostaa.
Vaatteet saa kirppikseltä ja bensan käyttöä tarkasteltava kriittisesti. Turhat ajot pois ja töihin tai mihin tahansa pyörällä tai kävellen. Ilmaisia asioita on paljon, ne pitää vaan löytää.
Kuten täällä on todettu, työttömänä rahat riittää, kun ei tarvi ajella joka pivä, eikä tarvi paljon vaatteita. Kaikki mitä työtön saa, on omaan käyttöön. Työllinen makselee kaikenmaailman veroja.- Anonyymi
Juu, työtön ei tarvitse vaatteita ja bensakin hankitaan haistelua varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, työtön ei tarvitse vaatteita ja bensakin hankitaan haistelua varten.
Ai jaa, kyllä suomessa on pukeuduttava jos ulos lähdet. 30 asteen pakkasessa olet huru ukko hyvin nopeesti kaikki jäässä.
Voihan se olla että Orpo kieltää vaatteetkin ihmisiltä, nyt on ajamassa bensa autot pois ja kodit pois,, kaipa hän vaatteetkinkieltää. Kyllä tulee sitten aika orpo olo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, kyllä suomessa on pukeuduttava jos ulos lähdet. 30 asteen pakkasessa olet huru ukko hyvin nopeesti kaikki jäässä.
Voihan se olla että Orpo kieltää vaatteetkin ihmisiltä, nyt on ajamassa bensa autot pois ja kodit pois,, kaipa hän vaatteetkinkieltää. Kyllä tulee sitten aika orpo olo.Eikös tämän palstan työttömät kehuskele sillä, että pakkasella ei tarvitse mennä ulos? Ja työttömät ovat sen verran lihavia, että läski eristää pakkasesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tämän palstan työttömät kehuskele sillä, että pakkasella ei tarvitse mennä ulos? Ja työttömät ovat sen verran lihavia, että läski eristää pakkasesta.
"Eikös tämän palstan työttömät kehuskele sillä, että pakkasella ei tarvitse mennä ulos?"
Niinhän se ns laiturin maalaaja on sanonut useasti. Ruoka-apu toimittaa talvella toivottavasti hänelle 4 kassillista safkaa kotiovelle ettei ns herrattaren tarvitse lähteä valkoisesta tiilitalostaan ulos kylmään.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tämän palstan työttömät kehuskele sillä, että pakkasella ei tarvitse mennä ulos? Ja työttömät ovat sen verran lihavia, että läski eristää pakkasesta.
No ei tarvikkaan jos ei halua. Yritäppä opetella tuo lukemasi ymmärtäminen jälleen kerran se on hakusessa sulla. Missään tuossa viestissä ei sanottu että työtön menee ulos, HÄN MENEE JOS HALUAA!!! Ymmärrätkö nyt...;))
Kammattaa olla vähän lihaa luiden ymprillä, ettei ole työllinen joka ei saa edes ruoka rahaa orjatöistä. Se on säälittävää.. nälissään paahtaa duunissa, ja nälissään menee nukkumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tarvikkaan jos ei halua. Yritäppä opetella tuo lukemasi ymmärtäminen jälleen kerran se on hakusessa sulla. Missään tuossa viestissä ei sanottu että työtön menee ulos, HÄN MENEE JOS HALUAA!!! Ymmärrätkö nyt...;))
Kammattaa olla vähän lihaa luiden ymprillä, ettei ole työllinen joka ei saa edes ruoka rahaa orjatöistä. Se on säälittävää.. nälissään paahtaa duunissa, ja nälissään menee nukkumaan.Miten kampa liittyy asiaan? Kampaatko sinä läskejäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kammattaa olla vähän lihaa luiden ymprillä, ettei ole työllinen joka ei saa edes ruoka rahaa orjatöistä. Se on säälittävää.. nälissään paahtaa duunissa, ja nälissään menee nukkumaan.Miksi ihmeessä haluat mennä 30 asteen pakkasella ulos, varsinkin ilman vaatteita? Perheväkivaltaa ilmeisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kampa liittyy asiaan? Kampaatko sinä läskejäsi?
Voi ihme noita sun harhojasi!!! Miten ihmeessä selviit isesi kanssa kun mielesi on noin herkkä että hikeennyt jo yhdestä sanasta??? Oi voi sentään.... kannattaa todellakin mennä sinne ammattiauttajalle. Tääll ei kukaan sua pysty auttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ihme noita sun harhojasi!!! Miten ihmeessä selviit isesi kanssa kun mielesi on noin herkkä että hikeennyt jo yhdestä sanasta??? Oi voi sentään.... kannattaa todellakin mennä sinne ammattiauttajalle. Tääll ei kukaan sua pysty auttamaan.
Missä täällä? Vai tarkoitatko sieltä? En ole avun tarpeessa ja sieltä hakeminen jos olisin ei olisi edes vaihtoehdoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä täällä? Vai tarkoitatko sieltä? En ole avun tarpeessa ja sieltä hakeminen jos olisin ei olisi edes vaihtoehdoissa.
Kylllä olet, ja kovassa avuntarpeessa. jatkuvasti uikutat ja juttelet asian vierestä. Sun kannattaa ottaa apu vastaan, eikä uikuttaa. yvä kuitenkin että kirjoitat, se on hyvää terapiaa sulle. Kirjoittaminen auttaa, se tuo sunmustanmielen ulos. Hienoa että jotenkin tuo oppi menee perille, mitä täällä sulle annetaan.
Kerro vaan, asiat, mitkä painaa mieltä. Hyvä alku kuitenkin sulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylllä olet, ja kovassa avuntarpeessa. jatkuvasti uikutat ja juttelet asian vierestä. Sun kannattaa ottaa apu vastaan, eikä uikuttaa. yvä kuitenkin että kirjoitat, se on hyvää terapiaa sulle. Kirjoittaminen auttaa, se tuo sunmustanmielen ulos. Hienoa että jotenkin tuo oppi menee perille, mitä täällä sulle annetaan.
Kerro vaan, asiat, mitkä painaa mieltä. Hyvä alku kuitenkin sulla.voipi olla, ämmänräähkä. Katso kun sinun asiasi ovat melkein yhtä köyhiä kuin sinä itse. Vaahtoa keskenäsi luottokorteista, kassalla viivyttelyssä tahallaan, kaupan työntekijöiden halveksimisesta ja orvosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voipi olla, ämmänräähkä. Katso kun sinun asiasi ovat melkein yhtä köyhiä kuin sinä itse. Vaahtoa keskenäsi luottokorteista, kassalla viivyttelyssä tahallaan, kaupan työntekijöiden halveksimisesta ja orvosta.
hassua miten tarvii käyttää haukkumasanoja jotta oma mielipiteesi tulee esille. Se ei auta yhtään uskottavuuteesi, sitä ei ole vaikka kuin haukut ja aressioit sanoilla.
Sinulle pitäisi tehdä käytöskoulu ja keskustelukäyttäytyminen pakolliseksi, käymän joku kurssi, jotta opit käytöstavat.
Sinulla on oikeus mielipiteeseen ja sanoa mitä haluat, se on oikeutesi. Fiksut jttää tuollaset haukut noteeraamatta, uskoen että mielesi on sairas, ei muuten kukaan keskustele uhma sanoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hassua miten tarvii käyttää haukkumasanoja jotta oma mielipiteesi tulee esille. Se ei auta yhtään uskottavuuteesi, sitä ei ole vaikka kuin haukut ja aressioit sanoilla.
Sinulle pitäisi tehdä käytöskoulu ja keskustelukäyttäytyminen pakolliseksi, käymän joku kurssi, jotta opit käytöstavat.
Sinulla on oikeus mielipiteeseen ja sanoa mitä haluat, se on oikeutesi. Fiksut jttää tuollaset haukut noteeraamatta, uskoen että mielesi on sairas, ei muuten kukaan keskustele uhma sanoilla.Jos siellä koulussa opetetaan käytöksen lisäksi oikeinkirjoitusta, niin menkää sinne molemmat ja tutustukaa IRL.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluat mennä 30 asteen pakkasella ulos, varsinkin ilman vaatteita? Perheväkivaltaa ilmeisesti.
Voi kurja, mä en menisi, mutta jos sun on pakko niin minkäs teet. Muista pukeutua lmpimästi, se on jo aika kova pakkanen. Eikö sulla ole vaatteita? Sitä se tekee kun orjailee, ei ole varaa edes vaatteisiin. Itse en ole ulkolmaihminen, en käy juurikaan talvisin ulkona kun ei tarvi. Ruuat voi tilata ja laksut maksaa koneella. helppoa elämää k ja kivaa.
Olen pahoillani jos sun perheessä on moista taustaa, se ei ole kivaa, toivottavasti saatte apua, kannattaa kysyellä. Mutta tsemppiä sulle, vaikea sun elämä on ollu ja on jos et tee asialle mitään.
Hyvää orjatyöpäivää ja onneksi on lämmintä ei tarvi pukeutua lämpimästi.
- Anonyymi
Paskiainen
- Anonyymi
Paksun laksut, aksun naksut.
- Anonyymi
Aloituksessa on ensimmäisenä tulonlähde palkka niinkuin köyhät kävis töissä.Köyhyyspalstalla kun ollaan niin tulot on kelanpäiväraha monella+asumistuki+toimeentulotuki.Eikös toimeentulotuen perusosa ole n,580eur kk.Niin tuolla rahalla sitten pärjättävä kuukausi eteenpäin.Monellakin on että rahat menee kaljaan,tupakkiin,peleihin.Asuu liian kalliissa vuokrasunnossa sitten maksuina,känny,netti.
- Anonyymi
Heti alkaa maukuna että työssäkäyvät joutuvat hakeen kelantukia höpö höpö lähipiiri jotka töissä käyvät niin höpö höpö eivät tosiaan hae tukia,lakisääteinen lapsilisä.
- Anonyymi
Erittäin hyvä ja asiapitoinen ophje aikille huutelijoille ja ahdistuneille, jotka ei osaa rahaa käyttää. Onneksi monet ovatkin jo lukeneet aloituksen, vaikkakin löytää aina provosiitavaa, se on harmi jos mieli on noin ahdistunut,
Mutta hyvä kun on lukeneet se on jo paljon, jotain kuitenkin jää aina sinne mieleen.
Hyvä hyvä. Kun ottaa kantaa asioihin niin se on aina lukemisen merkki. Kyllä nämä ihmet tarvii paljon apua elämässään.- Anonyymi
Jokainen osaa käyttää rahaa mitä oikein sekoilet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sen huomaa, luottokortilliset varsinkin. Ei ne aattele mitä tarvii, ne vaan ostaa ja ostaa, kun luulevat ettei mikään maksa mitään, senkun korttia vinguttaa.
Kortilliset on kaikki luottoveloissa, ja rahaa ei ole koskaan, kun kaikki menee edellisen kuun luottovelkoihin.
Kyllä, rahaa kortilliset osaa kyllä käyttää, huh huh.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sen huomaa, luottokortilliset varsinkin. Ei ne aattele mitä tarvii, ne vaan ostaa ja ostaa, kun luulevat ettei mikään maksa mitään, senkun korttia vinguttaa.
Kortilliset on kaikki luottoveloissa, ja rahaa ei ole koskaan, kun kaikki menee edellisen kuun luottovelkoihin.
Kyllä, rahaa kortilliset osaa kyllä käyttää, huh huh....Tämä kortillinen ajattelee täysin päinvastoin.
Ennen kortin käyttämistä olen ajatellut tarvitsenko TODELLA tuota jota olen harkinnut!
Koskee myös käteistä mutta ei aivan yhtä ehdottomasti kuin korttia.
Käyttelytilin saldo on pienimmilläänkin suurempi kuin kortin käyttöraja.
Pienimmillään = Edellisen jakson korttilasku on mennyt tililtä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, rahaa kortilliset osaa kyllä käyttää, huh huh....Mutta kun käyttää vain sitä kortin debet-puolta niin ei koskaan ole ongelmia ja
kun laittaa tilistä aina ensin sivuun talletustilille, niin siellä vaan saldo
pikkuhiljaa kasvaa ja samalla syntyy puskuri , millä torjua yllätysmenot.
Ei tarvitse olla isoja tuloja vaan edellytetään järkevää varojen käyttöä.
Vain tohelot sotkevat aina raha-asiansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaako ? Miksi sitten vippifirmat voi paksusti? TV, puhelin ,huonekalut ym osamaksulla monella. Tyhmää tyhmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaako ? Miksi sitten vippifirmat voi paksusti? TV, puhelin ,huonekalut ym osamaksulla monella. Tyhmää tyhmää.
Tyhmä olet itse. Raha itsessään on neutraali ei sitä voi käyttää sen enempää väärin kuin oikeinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä olet itse. Raha itsessään on neutraali ei sitä voi käyttää sen enempää väärin kuin oikeinkaan.
NO NYT!!!! Jopas vitsin murjasit. Sun tarkoitus ei näemmä ole muu kuin riidan haasto, ei asiallinen keskustelu.
- Anonyymi
Isä neuvoi ,älä osta mitään velaksi. Olen noudattanut ja turvannut loppuelämän. Silti minulla on kaikki mitä oikeasti tarvitsen.
- Anonyymi
Meidän vanhemmat olivat fiksuja. Meidän lapsuusperheissä ei ollut luottokortteja käytössä, ei luottovelkaisia. Rahaa osattiin käyttää, ja lapsetkin oppivat rahan käytön jo pienenä.
Hyvä ohje, jonka kerran bonasin jostain lehtihaastattelusta:
"Minulla on varaa olla ilman sitä mitä minulla ei ole. " Erittäin hyvin sanottu. Tuota olen itsekin noudattanut, ja hyväksi havainnut.
Kaikkea ei tarvi ostaa, kaikkea ei tarvi saada, vaikka tarvisikin. Ihminen pärjää kun ei ole mainosten uhri.
- Anonyymi
Aloitus on hyvä. Juuri näin olen itsekin toiminut, Ensin maksetaan ASUMINEN sen jälkeen muut pakolliset kulut. Ruokaa varten pitää olla puurohiutaleita ja vaikka purkkilihaa ja näkkileipää.
Eikä tuhlata rahapäivänä saatuja rahoja heti.
Hyvä ohje tuo, että jakaa neljään viikkoon ne roposet mitä on jäänyt.
Säästämisestä en sano mitään, se olisi pitänyt tehdä jo hyvinä aikoina.
Nyt riittää kun pärjää ilman vippejä. - Anonyymi
Monet varmaan on alkan ut toeuttaa alkujutun oheita. Hyvä, aina on avun tarvitsijoita, jotka eivät osaa itse elämäänsä rakentaa. neuvoja täältä saa, joten hyvä että ihmiset ottavat opiski kun niitä tarjotaan.
Muistakaa, laskut ensin sitten kaikki muu, ja jakakaa rahat neljälle viikolle, se on teille hyvä alku.- Anonyymi
Oli jaettava 8:lle kuukaudelle!
4:n kuukauden kesätöiden säästöt oli jaettava 8:lle kuukaudelle. Joulun 200%:n tunnit sellutehtaalla auttoivat kummasti.
Tuosta huolimatta oli otettava hieman lainaa jonka maksaminen oli varsin kivutonta alkukuukausien palkoista.
- Anonyymi
Meille tulee yht 1400 e työkkärirahoja, tt tukee saadaan 990 x2 ja asumistukee 450 x2 , lapsilisiä 1000 e kk, kirppisrahaa 300-800 e kk, (riippuen myynnistä) ja mies vielä tekee muita hommii sillon tällön, joten kyllä me pärjtään. Töissä ollessa ei pärjättäs yhtä hyvin.
Vähän jäädään jälkeen kansanedustajien työttömyyskorvausta jälkeen eli sopeutumisrahaa, sehän on 10 000 e kk, mutata pitää olla ahkerampi kirppismyynnin kanssa.. enempi vielä..- Anonyymi
Unohdit, että joka viikko tulee pari tonnia lotosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit, että joka viikko tulee pari tonnia lotosta.
ja tyhjistä oluttölkeistä muutama kymppi/vk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja tyhjistä oluttölkeistä muutama kymppi/vk
Kyllä vaan tulee. Lotosta tosin ei nykysin tonneja satele, mutta pienempiä voittoja tulee silloin tällöin.
Harmillista, mutta emme keräile oluttölkkejä, ei olla oluiden ystäviä, ja muutenkaan emme liiku paikoissa joissa niitä voi kerätä. Ne jää sulle kerättäväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan tulee. Lotosta tosin ei nykysin tonneja satele, mutta pienempiä voittoja tulee silloin tällöin.
Harmillista, mutta emme keräile oluttölkkejä, ei olla oluiden ystäviä, ja muutenkaan emme liiku paikoissa joissa niitä voi kerätä. Ne jää sulle kerättäväksi.En minä löytötölkkejä tarkoittanut vaan sinun tyhjentämiä mitkä kittaat netissä riekkumisen ohessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmillista, mutta emme keräile oluttölkkejä, ei olla oluiden ystäviä, ja muutenkaan emme liiku paikoissa joissa niitä voi kerätä. Ne jää sulle kerättäväksi.En minä löytötölkkejä tarkoittanut vaan sinun tyhjentämiä mitkä kittaat netissä riekkumisen ohessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmillista, mutta emme keräile oluttölkkejä, ei olla oluiden ystäviä, ja muutenkaan emme liiku paikoissa joissa niitä voi kerätä. Ne jää sulle kerättäväksi.Tulee varmasti tonneja joka viikko, vaikka et edes lottoaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä löytötölkkejä tarkoittanut vaan sinun tyhjentämiä mitkä kittaat netissä riekkumisen ohessa.
Ahaaa,,,, mistä kuvittelet että joisin olutta? Ainiin, sinä olet se arvailija joka keksii asioita täällä kaikille vaikkei tunne.
Juu, en pidä oluen mausta, joten en käytä rahojani siihen mitä en halua. Kysy seuraavan kerran, ennenkuin arvialet minusta asioita.
Voitko kertoa mitä tiedät MINUSTA, jota minä en itse tiedä?????
Jään milenkiinnolla odottelemaan mitä asioita minulla on itseltäni piilossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee varmasti tonneja joka viikko, vaikka et edes lottoaisi.
Laiturin ja kivien maalitkin hankittu voitetulla lahjakortilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiturin ja kivien maalitkin hankittu voitetulla lahjakortilla.
Ei lotovoitolla ole maaleja hankittu. Nykysinhän pientkin lottovoitot tulevt suoraan pankkitilille, että lisänä varmaan on olleet. lahjakortteja en ole koskaan voittanut, en osallistu muihin rahapeleihin kun lottoon vaan, joka viikko 5 eurolla. Veikkaan tosi vähän.
En ymmärrä mikä huomio tuo oli???? Mkä on tuon huomion tarkoitus??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lotovoitolla ole maaleja hankittu. Nykysinhän pientkin lottovoitot tulevt suoraan pankkitilille, että lisänä varmaan on olleet. lahjakortteja en ole koskaan voittanut, en osallistu muihin rahapeleihin kun lottoon vaan, joka viikko 5 eurolla. Veikkaan tosi vähän.
En ymmärrä mikä huomio tuo oli???? Mkä on tuon huomion tarkoitus???Loton motot ja vlyygelin vireet.
- Anonyymi
Ostan aina koko lahalla kaljaa.
tupauuno, savo. Kuopio
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1062650Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen202225Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663991774- 1131580
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1641312Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2731124- 711014
- 80984
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178920