Mutta odotan rauhassa luonnollista kuolemaa.
Minä haluan kuolla
5
286
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattele aikaa ennen kun olit syntynyt. Katso historiaa koska silloin sinä et ollut täällä. No, se yksi elämä. Vain se saatanan yksi!!! Oletko kuolemasi jälkeen taas samassa tilanteessa.? Tuleva tai mennyt pappani taisteli raatteentiellä jota en ikinä tavannut. No, se elämän suuri tarkoitus minkä me saamme. Mutta muista, aina ennen kuin Sinä synnyit,,et ollut yhtään mitään.
- Anonyymi
Eli kuoleman jälkeenkään ei ole elämää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kuoleman jälkeenkään ei ole elämää?
Mä en usko kuoleman jälkeiseen elämään.
Enkä kyllä ennen syntymääkään olleeseen, jos joku niin väittäisi.
On vain tämä yksi elämä.
- Anonyymi
Jarkevästi ajateltu. Kun selviät tästä elämästä kunnialla niin seuraava onkin jo helpompi. Eli henkisesti voi mennä aina eteenpäin elämästä toiseen karmaansa vähentämällä, kun taas rahaa, tavaraa ja opiskeluaan ei voi viedä mukanaan seuraavaan elämään
- Anonyymi
Ensin kehut, että on järkevästi ajateltu, kun en usko kuoleman jälkeiseen elämään, sitten kuitenkin väität, että seuraava elämä on helpompi. Onko tuossa mitään järkeä ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2361825- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451202Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50932- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 38727
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23702Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627