Naiset puuttuu palstalta

Anonyymi-ap

Mistähän johtuu, että naisia ei palstalla juurikaan esiinny. Kyllästyttää tuo keskenään riitelevien "miesten" meuhkaaminen, jostain 2000 vuotta sitten eläneestä Paavalista.
Naiset voisi piristää mielipiteillään palstan ikävystyttävää tunnelmaa.

22

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On ollut aikoinaan montakin naista, mutta sunilaisuuden jyrä raivasi heidät pois. Meno oli liian aggressiivista ja vihamielistä.
      Naiset useimmiten kaunistavat ympäristön olemuksellaan.
      Jos Paavalin herjaaminen loppuisi, voisi palstasta kehittyä vielä mukava paikka jutella.
      Rukousaiheeksi?

    • Anonyymi

      Paavali oli naisten vihaaja, joka toi sen naisvihan Raamattuun. Monet miehet palvoo Paavalia, joka oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, missä ol silloin voimassa talibaanien opit, naisten alistaminen, vaientaminen, burka- ja huntupakko naisille, jotka opit Paavali toi kristillisiin seurakuntiin.

      Kyllä kelpasi Paavalille lainkohdat, kun kyse oli naisten alistamisesta.

      1. Kor. 14:34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.

      Jollei naiset alistunnu Paavalin oppeihin, Paavali oli valmis ajelemaan naiset posliiniksi.

      1. Kor. 11:6

      Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

      "Islam" tarkoittaa suomeksi alistamista. Sitä henkeä Paavali edusti.

      • Anonyymi

        Se on just noin❣️🎚️🩸


      • Anonyymi

        Sinä se viitsitkin käyttää jokaisen mahdollisen tilaisuuden Paavalin herjaamiseen. Häpeä sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just noin❣️🎚️🩸

        Olet läpinäkyvä tyyppi. Kehtaatkin esiintyä kristittynä! Jumala näkee ja tietää kaiken.


      • Anonyymi

        Onko tuo totta. Miksi meidän kirkko uskova naiset kulkee hiukset päässä, eikä ole huiviakaan.
        Tämän takiako ennen vanhaan mummut meni kirkkoon aamulla varhain, huivi leauan alle sidottuna ja nuttura tiukalla, että luuli että on kiinalaisia kirkko täynnä.
        Hyvä että täällä tulee oletko infoo silloin tällöin. Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo totta. Miksi meidän kirkko uskova naiset kulkee hiukset päässä, eikä ole huiviakaan.
        Tämän takiako ennen vanhaan mummut meni kirkkoon aamulla varhain, huivi leauan alle sidottuna ja nuttura tiukalla, että luuli että on kiinalaisia kirkko täynnä.
        Hyvä että täällä tulee oletko infoo silloin tällöin. Kiitos

        Kiitän tuosta Paavali jutusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet läpinäkyvä tyyppi. Kehtaatkin esiintyä kristittynä! Jumala näkee ja tietää kaiken.

        Sehän on hyvä, että Jumala näkee kuinka harras uskovainen olen!


      • Anonyymi

        Hyvä kun joku tuo palstalle asiallista infoa, liittyen Paavalin naisvihaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hyvä, että Jumala näkee kuinka harras uskovainen olen!

        Olipas sitten niin ”hyvä” vitsi.


    • Anonyymi

      Nykyisin uskonpuhdistus tulisikin aloittaa juuri Paavalin naisiin kohdistuvien sovinististen ja vihamielisten oppien poistamisella Raamatusta. Ne ei kuulu Raamatun kristillisiin totuuksiin ollenkaan, vaan ovat Islamin totuuksia.

      Alussa kun Uutta Testamenttia koottiin, niin monet teologit olivat sitä mieltä, että Paavalin oppeja ei tulisi ottaa mukaan ollenkaan.

      Samoin kaikki jälkikäteiset lisäykset tulisi poistaa Raamatusta kokonaan, kuten Markuksen evankeliumin lopun lisäys, mikä on tuntemattoman kulkumiehen kirjoittelua, mikä on riitaisissa kokouksissa sinne lisätty.

      Asiasta on aiheellinen varoitus v. -92 painoksen Mark.16:9 kohdalla

      Jeesus ilmestyy lähimmilleen
      9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

      Pyhä Henki kirkastaa Jeesusta.

      Ei mitään Tarsolaisia murhamiehiä ja muita kulkumiehiä.

      • Anonyymi

        Raamattuun pitäisi jättää vain ja ainoastaan kohdat joissa käsketään tappaa homot, tai tehdä jotain pahaa kuitenkin.
        Kun päivstä toiseen jatkuu sama uskovien kitinä homoista. Se saa jo huvittavia piirteitä. Ei niillä uskovailla ole muita kiinnostuksen kohteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattuun pitäisi jättää vain ja ainoastaan kohdat joissa käsketään tappaa homot, tai tehdä jotain pahaa kuitenkin.
        Kun päivstä toiseen jatkuu sama uskovien kitinä homoista. Se saa jo huvittavia piirteitä. Ei niillä uskovailla ole muita kiinnostuksen kohteita

        Olisiko niin että joka härällä kyntää, se häristä puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattuun pitäisi jättää vain ja ainoastaan kohdat joissa käsketään tappaa homot, tai tehdä jotain pahaa kuitenkin.
        Kun päivstä toiseen jatkuu sama uskovien kitinä homoista. Se saa jo huvittavia piirteitä. Ei niillä uskovailla ole muita kiinnostuksen kohteita

        Onko se sulla henkilökohtainen ongelma?


    • Anonyymi

      Naiset ovat sen verran sivistyneempiä, etteivät he viitsi osallistua joutavanpäiväiseen jankkaamiseen tällaisella hupipalstalla!

    • Anonyymi

      Naiset on Paavalin saatanallisilla opeilla alistettu olemaan hiljaa, tai käy huonosti seurakunnassa.

      1. Kor. 14:35

      Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.

      • Anonyymi

        Ei ihme ollenkaan, että Jumala heitti Paavalin Saatanan haltuun kuritettvaksi lähettämällä mieheen Saatanan enkelin, eikä ottanut sitä pois aneluista ja rukoiluista huolimatta.
        Paavalin taru päättyi pahaan äkkikuolemaan Roomassa. Sitä saa mitä tilaa.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme ollenkaan, että Jumala heitti Paavalin Saatanan haltuun kuritettvaksi lähettämällä mieheen Saatanan enkelin, eikä ottanut sitä pois aneluista ja rukoiluista huolimatta.
        Paavalin taru päättyi pahaan äkkikuolemaan Roomassa. Sitä saa mitä tilaa.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Hoh hoijaa Teuvo. Jotenkin vaikuttaa siltä, että olet pahasti jämähtänyt herjoihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme ollenkaan, että Jumala heitti Paavalin Saatanan haltuun kuritettvaksi lähettämällä mieheen Saatanan enkelin, eikä ottanut sitä pois aneluista ja rukoiluista huolimatta.
        Paavalin taru päättyi pahaan äkkikuolemaan Roomassa. Sitä saa mitä tilaa.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Paavali jäi auton alle Roomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoh hoijaa Teuvo. Jotenkin vaikuttaa siltä, että olet pahasti jämähtänyt herjoihisi.

        Pelle jatkaa naurettavaa showtaan vainajan kimpussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelle jatkaa naurettavaa showtaan vainajan kimpussa.

        Tuollainen kahjoiluhan liittyy ilmeisesti johonkin noitamenoihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen kahjoiluhan liittyy ilmeisesti johonkin noitamenoihin!

        Näin sanoo asiasta Raamattu, jota hän niin hanakasti käyttää toisten kohdalla.

        "Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
        on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
        Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
        Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe