Mulla on auto vakuutus lähitapiolassa. Autossa ei ollu törmäys vakuutusta. Väisttettiin peuraa ei menny vaikutukseen. Sanottiin että olisi pitänyt törmätä peuraan. Mitenkähän olisi tapahtunut peuran kanssa törmäys, pahemmassa tapauksessa en kirjottelisi tätä viestiä.
Törmää peuraan
8
521
Vastaukset
- Anonyymi
Osakaskoon kuuluu villi eläimen kohtaaminen ei metsään ajoa.
- Anonyymi
Peuraan törmääminen ei ole iso juttu. Se on kevyt eläin eikä niin korkea kuin hirvi. Ison uroshirven ruhon painopiste on korkealla ja kun auto törmää siihen niin satoja kiloja ruhoa tulee suoraan läpi tuulilasin.
- Anonyymi
Miksi peuran väistämiseen tarvii vakuutusta? olen monta kertaa väistänyt liikenteessä milloin peuraa,hirveä,toista autoa,ym.ei siihen väistämiseen mitään vakuutusta tarvitse.
- Anonyymi
Kunnon vakuutukset, niin ei tarvitse kekkuloida.
- Anonyymi
Paitsi jos sinulla on maksuhäiriömerkintä, silloin sinulle ei myönnetä vapaaehtoista kaskovakuutusta. Jos taas sinulla on luottotiedot kunnossa, sinulla on mahdollisuus hankkia kaskovakuutus ja syyllistyä vakuutuspetokseen.
- Anonyymi00008
Minulla on 3 autossa kunnon liikennevakuutukset . Ei muita .
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minulla on 3 autossa kunnon liikennevakuutukset . Ei muita .
Ja tuon tiedon päätit julkaista vuoden 2024 ketjuun.
Oletko ylpeä asiasta vai vaan tyhmä ja huomoinkipeä?
- Anonyymi
Jallua ei siis painettu turma paikalla, ollenkaan?🫣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611002- 418298
- 1265277
- 1433646
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786