Olisi mukavaa, jos kuoleman jälkeen olisi elämää

Anonyymi-ap

Mutta eipä taida olla.

15

458

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jospa voisi rakkaassa nähdä jossain "toisessa maailmassa".
      Kaipaus ja suru on ylivoimaista kestää.

• Anonyymi

Monet jotka on elvytetty kun sydän on pysätynyt kertovat että olivat tunnelissa ja siellä tunnelin päässä rakkaat poismennet omaiset.
        Ja usein ihmettelee kun istuu kuolin Vuotaiden ääressä niitä viimeisiä puheita . Ja sitä rauhallista ilmettä kun ovat kuolleet .ja vaikka ei usko edes mihinkään yli luonnolliseen niin
        Panee ihmettelemään monia asioita että mistä ne johtuu

• Anonyymi

Ei varmaankaan maanpäällistä elämää.

• Anonyymi

Joh 3 : 16
      Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän anti ainokaisen Poikansa,ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi IANKAIKKINEN ELÄMÄ
      17
      Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma Hänen kauttansa pelastuisi
      Olen kokenut omassa elämässäni, että tämä on totta.
      Jeesus sanoi
      Joh 7 :17
      Jos joku tahtoo tehdä Hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani

• Anonyymi

Jokainen uskoo, mihin haluaa.

• Anonyymi

Käy 10 kertaa meedioistunnossa tai katso 100 NDE (eli near death experience) videota niin alat olla varma että elämä jatkuu kuoleman jälkeen. Katsele myos lukemattomia videoita joissa kerrotaan pienten lasten muistoja edellisistä elämistään. Meditoi ja vuosien saatossa tulet vakuuttuneeksi, että jälleensyntymä on todellista.

• Anonyymi

Olen innokas käymään meediotilaisuuksissa ja olen saanut eri illoissa viestejä kahdeksalta eri sukulaiselta. Meediot eivät millään olisi voineet tietää asioita joita he välittivät sukulaisiltani.

• Anonyymi

Epäilen, että itse Vihtahousu tekeytyy omaiseksi ja häslää. Hän nimittäin haluaa, ettei kukaan tee parannusta ja usko Jeesukseen Kristukseen. Hän on Tie , Totuus ja Elämä

• Anonyymi

Epäilen, että Piru esittää kuolleita sukulaisia, tarkoitus, että ihmiset eivät tekisi parannusta ja kääntyisi Jeesuksen puoleen.

• Anonyymi

Toivon ,että on. Sen turvin jaksan elää, että näen rakkaani joskus vielä.

• Anonyymi

Sen verran rankkaa on oma elämäni ollut, etten haluaisi lähteä enää uusintakierrokselle. Itse toivon, ettei tule mitään uutta elämää.

• Anonyymi

Pidän yllä uskoa, että on ja tapaan rakkaani vielä jossain toisessa elämässä.
      Se auttaa vähän kestämään surua ja kaipausta, joka on murskaamassa
      minut alleen.

• Anonyymi

Helppoa se on niille jotka lähtee,vaikeampaa niille jotka jää.

• Anonyymi

Hengen vaellukseen maanpäällä nyt ainskin vaikea uskoa kun ihmiskunta ei näytä kehittyvän parempaan suuntaan.

• Anonyymi

Iankaikkinen elämä on Jeesuksessa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1063
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      1020
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      811
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      725
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      61
      596
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe