Sanna on selvästikin alfa

Anonyymi-ap

Pyörittelee joka iikkaa aivan kuten haluaa. Tekee mitä tahtoo.

23

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on bitch eikä mikään alfa.

• Anonyymi

SDP on syöttänyt SONTAA Kansalle Jo Vuosikausia ja SDP on itse SONTA-LÄJÄ !

SDP:llä on ikiOma VeroHuijari - SDP:n Marin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SDP on syöttänyt SONTAA Kansalle Jo Vuosikausia ja SDP on itse SONTA-LÄJÄ !

SDP:llä on ikiOma VeroHuijari - SDP:n Marin !

Joko olet pakannut kalsarisi Niuvanniemeä varten?

• Anonyymi

Lady boss.

• Anonyymi

Punikki ...

• Anonyymi

Onko siinä jotain väärää, että ihminen tietää mitä haluaa, elää kuten itse haluaa ?
      Ehkä voi olla jonkin verran rankkaa kaiken ulkopuolelta tulevan p*skan takia.

• Anonyymi

SDP Sanna on Verohuijari ja verokiertäjä.
        en äänestä koskaa Sdp.tä

• Anonyymi

Kun minustakin se on juuri se normaali olotila. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin se on länsimaisen yhteiskuntamme ydinjuttu, että saa itse päättää omista asioistaan. Ei mikään etuoikeus vaan tavallista jokapäiväistä arkea.

Venäjältä kirjoittelevan on tietenkin vaikea ymmärtää sellaista.

• Anonyymi

Minusta taas Sanna on normaali ihminen, sellainen, jollainen monen muunkin pitäisi olla. Rehellinen ja yritteliäs.

Kokoomuslaisilla on tietysti tuo ikuinen evoluutiokilpailunsa ja sitten vielä jääkiekkokin. Kaikki hullut on aina laitettava järjestykseen, vaikka sitten jonotusnumeroilla.

• Anonyymi

Se on se kateus, kun monet haluaisivat olla rehellisiä ja yrittelijäitä, mutta jostain syystä eivät samaan pysty.
        Minäkään en pysty samaan, mutta ei se minua haittaa, elän omaa elämääni, muut omaansa.

• Anonyymi

Normaali kyllä, mutta on poikkeuksellinen yksilö, eli helpostikin alfa-tasoa. Ei tuollainen urakehitys miltei "nollasta" sataan onnistu keskimääräisellä tallaajalla. Vaikka kouluarvosanojen perusteella onkin keskimääräinen, eli sopiva demariksi.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Kunnon bitch-fru. Kaikki tykkää Sannasta, Sanna ignooraa kaiken. Silti Marinistitbtanssii humppaa hänen haarojensa välissä.

• Anonyymi

Marin saa kyllä varsin vaivattomasti kokonaisen persukansanosan ahtamaan emättimiinsä tonnikaupalla hiekkaa. Jo yksin tuon takia häntä on pakko arvostaa.

• Anonyymi

Aloittaja, harrastat henkilöpalvontaa. Tälläisella ihmisellä on heikko itsetunto, yrittää elää omaa elämäänsä toisen kautta, eli tässä tapauksessa sannan.

• Anonyymi

Kun seuraa ja olen seurannut Sanana Marinin aikaa Suomessa ja vertaan sitä Petteri Orpon aikaan, niin ero on valtava Sanna Marinin eduksi. Yksityiselämää ei tässä oteta huomioon, se on jokaisen henkilön oma maailmansa. Petteri Orpon aikana kaikki lupaukset on rikottu säälittä ja surutta. Kansa voi huonosti. Ei siitä selittelemällä pääse pakoon - näin vain on. Seuraavissa vaaleissa asia varmaan korjataan ja saadaan Suomeen oikea ja pystyvä hallitus. Tämä hallitus ei ole sellainen.
      Jos riittävää oikeaa tietoa ei ole , eikä osata, niin lopputulos on tämä. Nykytilanne ei ole hyvä!

• Anonyymi

Kunnollisen wilfan kuka löytää niin hyvin käy.

• Anonyymi

Alfa beetta gamma deltta epsilon.

• Anonyymi

Sanna on saanu siltä ex kyttä Gustavssonilta jotain sellasta tietoa virkamiehistä ja muista poliitikoista, jolla voi kiristää itselleen etuja joita kaikki ei saa. Poliisi yleensä tutkii kaikki huumeepäilyt, JauhoSannaa poliisi ei edes epäilly, yks hiusnäyte ja vosu olis kärynny.

Onko Sanna siis muuli, kulkee diblomaattipassi taskussa, on täysin koskematon.

Miksi Sanna kävi Albaniassa tapaamassa euroopan kovinta huumepomoa, Albanian mafian kätyriä? Oikein valtioviersilulla 😭😭😭😭

• Anonyymi

Mikä tuo sanna-juttu taas on; nouseeko Suomi nyt muka meritokraattisimpien avulla takaisin laillisuuden tilaan, jossa aletaankin käsitellä (JULKISESTI) ylikuolleisuusjoukkotuhontaa?

Jaahas. Mitä seuraavaksi; Jaana Kavonius oikeusministerinä, koska Leenan turvantukkismis-yrityksiä ei katteltu sittenkään Suomessa hyvällä?

Vähän takakenoista... tietysti, mutta.. niih:

Totuus ja öljy nousevat AINA pintaan.

• Kieltämättä Sanna oli pääministerinä hallitseva hahmo. Kun hän löi hommat läskiksi ja alkoi bilettää niin hänen hallituksensakaan ei saanut mitään aikaan - ei ainakaan niitä asioita, joita Suomen hallituksen olisi ehdottomasti pitänyt saada aikaan. Vaalien jälkeen Sanna sitten julistuksellaan "perussuomalaiset ovat rasistinen puolue, jonka kanssa emme tee hallitusyhteistyötä" sai aikaan sen, että maahan tuli oikeistohallitus, jonka ohjelma maksimoi kokoomuksen ja EK:n pitkän tähtäimen tavoitteet. Jätettyään näin Suomen ja SDP:tä kannattaneet duunarit surkeaan tilaan Sanna sitten häippäsi ulkomaille hyödyntämään hankkimaansa kansainvälistä mainetta ja leikkimään jotain saamarin Paris Hiltonia.

• Anonyymi

Sitä voi luulla olevansa erikoinen.
      Siihen asti kunnes 9mm avaa kallon.

• Anonyymi

Alfa on eri asia kuin psykopaatti. Jälkimmäinen manipuloi ja *usettaa. Marin ei ole alfa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8893
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6800
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6550
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5441
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      4863
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3541
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3375
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3132
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2932
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2916
    Aihe