Läheinen ollut lähes tunnin ulosteastia allaan. Henkilökunta ei pääse millään ottamaan sitä potilaan alta pois. Hän on jo aivan tuskainen ja puutunut sieltä. Mistä apu tähän? Sairas ja välinpitämätön henkilökunta. Kielitaidottomia eivät ymmärrä vai heittäytyvätkö sellaisiksi.
Sairas hoito
5
182
Vastaukset
- Anonyymi
Siis paikka on Katriinan sairaala. Väärin perustein sairaala ei ollenkaan..
- Anonyymi
Mikset itse ota sitä pois hänen altaan, vaan kirjoittelet tämmöiselle palstalle, vaikka näet tilanteen?
- Anonyymi
Kas kun omaisesi ei ole ainut potilas Voi olla että on jokin akuutti juttu jonkun toisen potilaan kanssa jolloin on vakava tapaus.
laita hanskat käteesi ja ota itse se pois ja pesulappua kostuta ja pyyhit puhtaaksi takamukset se kun istut ja odottelet ja sätit henkilökuntaa, kumpa tietäisit edes hieman siitä että usein sattuu asioita hoitoalalla odottamatta joita ei tietenkään sinulle kerrota ,
( vaitiolo velvollisuus) jollain voi olla sydän pysähdys Potilasta elvytetään ynnä muita äkkinäisiä asioita. Ei se uloste vaarallista ole ainostaan ruokaa joka muuttuu toiseeen muotoon sen sulaessa vatsassa .
Ei tänne tarvitse ilmoitella asioita , toimi siellä missä olet se kun odottelet tekemättä mitään - Anonyymi
Kuvaa video ilman, että kuvaat kenenkään naamaa, ääni myös muutettava. Laita sitten tuot todisteena palautteena osaston hoitajalle, mutta vaatii koko toimituksen, mistä voisi olla sanomista eikä vain sinun mielestä sanomista. Tuo kertomasi ei siis kuvaa muuta kuin hetkeä, jolloin itse ehkä olit paikalla, tunti ei ole mitään noissa asioissa, monella alusastia on tunteja, jos ei ole tarkkaan henkilökunnallakaan tietoa, miten isompi hätä suolesta tulee, pelkän virtsan tarpeen suhteen on eri asia, mutta jos molemmat voivat tulla miten vain, voi se astiakin olla pidempään, vaikka olisi täynnä.
- Anonyymi
Ensinnäkin en usko että on ollut tunnin , ja jos on niin hoitajat ovat ylösotettuja muualla . En ymmärrä mikset ota itse pois jos potilas valittaa että vaivaa, kovasi kirjoittelet nettiin mutta et voi auttaa potilasta . Jos välität potilaasta niin auta häntä . Ja kerro sitten hoitajille kun tulevat. Että olet ottanut sen pois, hieman luulisi aikuisen ihmisen ymmärtävän ettei hänen omaisensa ole ainut joka tarvitsee hoitajia . Aina sattuu ja tapahtuu odottamattomia asioita jotka saattaa pitkittää heidän tuloaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433010Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262919Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342836Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392541Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1531863Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 301136