JUMALAN SANAN NÄLKÄ

Anonyymi-ap

”Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.
Silloin he hoippuvat merestä mereen, pohjoisesta itään; he samoavat etsien Herran sanaa, mutta eivät löydä.”
Aamos 8:11,12

9

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi sitten ihmiset eivät löydä Herran sanaa?
      Kautta historian on esiintynyt pyrkimystä estää ihmisiä kuulemasta Jumalan sanaa: aitoja profeettoja ( huom! ei valeprofeettoja ) on kielletty julistamasta, apostoleja, kuten Paavali, Pietari on surmattu, herätysjohtajia on vangittu, kristinusko marginalisoitu ja jopa kielletty koko yhteiskunnassa.

      • Anonyymi

        Tämän seurauksena käy kuten Neuvostoliitossa kävi. Näennäinen vapaus ( ateismi ) Herran sanasta johtaa hetkelliseen synnin huumaan, sitten sisäiseen tyhjyyteen ja elämän tarkoituksettomuuteen ja kaiken murenemiseen. Moderni ihminen sortuu huumaaviin aineisiin, särkee ihmisen identiteetin, pitää hyvänä abortteja ja väkivaltaviihdettä sekä ihannoi pahuutta. Sato alkanee olla kypsää, seuraukset näkyvissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän seurauksena käy kuten Neuvostoliitossa kävi. Näennäinen vapaus ( ateismi ) Herran sanasta johtaa hetkelliseen synnin huumaan, sitten sisäiseen tyhjyyteen ja elämän tarkoituksettomuuteen ja kaiken murenemiseen. Moderni ihminen sortuu huumaaviin aineisiin, särkee ihmisen identiteetin, pitää hyvänä abortteja ja väkivaltaviihdettä sekä ihannoi pahuutta. Sato alkanee olla kypsää, seuraukset näkyvissä.

        Ateismi kupsahti


    • Anonyymi

      Jumalattomat ihmiset ymmärtävät Jumalan sanan arvon ja merkityksen vasta, kun Pyhä Henki sen heille kirkastaa. Inhimillisesti he eivät sitä tajua.

      • Anonyymi

        Ef 6:12

        Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tapahtui jo 1000-1500 jolloin oli merta myöden suuret löytöretket. Viikingeistä alkaen käytiin meriä ja jokia ja valdolais ja kataarimieliset yms. ryhtyivät tutkimaan ja kääntämään pyhää Raamattua ilman Rooman kirkon lupaa.

      Sanaa tavoiteltiin koska oli vain yksi kieli eli latina. Nähtiin kuinka kirkko ja luostarit menestyivät sanan takia ja tultiin kateeksi ja haluttiin luoda hyvinvointi ja menestys kaikille mahdolliseksi.

      Mutta ei ollut pyhiä kirjoja eri kansojen omilla kielillä. Siksi jano oli valtava. Raamattu oli Runsauden Sarvi sitä taitaville. Kaikkien mielestä. Muuta tietä menestykseen ei tunnettu.

    • Anonyymi

      Rankka toteamus: ”mutta eivät löydä”

    • Anonyymi

      Vielä meillä on Sana!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe