Ryöstö ja väkivaltaa Espoossa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010690191.html
Poliisin saaman ilmoituksen mukaan kaksi nuorta miestä oli tullut espoolaiselle jalkapallokentälle käyttäytyen aggressiivisesti. Toinen miehistä löi jalkapalloa pelannutta poikaa vatsaan ja varasti tämän repun. Toinen miehistä poistui paikalta.
Mieleen tuli muu kuin alkoholin vaikutuksen alaisena hölmöily.
Liekö rasistit asialla?
6
173
Vastaukset
- Anonyymi
Espoolainen mies
- Anonyymi
rasistit ei pölli matujen reppuja !!! mutta matut pöllii kantaväestön vaatteita 🤔
sinun tarvitsee vain päätellä keitä tekijät ovat , jos kantaväestön edusta on asialla niin joka tuutista kuulutetaan nimien ja kuvan kera 🤔- Anonyymi
Pöllii kyllä ja suvakitkin pöllivät ihan samalla tavoin.
Hörhöys ei katso poliittista kantaa tai päähineen ulkonäköä.
- Anonyymi
Oulussa tapahtuneesta puukotuksesta ei ole paljon tiedotettu, ilmeisesti puukottaja ei ole kantasuomalainen joten asiasta vaietaan. Näin ihmisoikeuksia priorisoidaan.
- Anonyymi
Todennäköisesti kehitysmaamuslimi rasisteja…
- Anonyymi
tanskassa on avoin linja'
lehdet kertoo suoraan epäiltyjen kansallisuudet ja muut taustat NIMIEN KANSSA
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709