Halpa ateria

Anonyymi-ap

Puolikas pussi eineslihapullia(koko pussi maksoi 0,99€ eli noin 50cnt tähän ateriaan) ,kirsikka tomaatteja puoli rasiaa (rasia maksoi jotain euron pintaan) ja kurkkua puolikas (muutaman kymmenen senttiä) ja lasi maitoa noin 20cnt.

25

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on kyllä edullinen ateria ja ihan hyväkin sellainen vielä.
      Itse taas eilen keitin muutaman perunan, olin ostanut Prismasta kesäperunoita 50 sentin kilohinnalla.
      Siihen lisukkeeksi Coopin sinappisilliä, mikä maksaa 2,95€/prk Prismassa.
      Syön noista useamman päivän, joten aterian hinnaksi ei tule kovinkaan paljoa.

• Anonyymi

Juuri näin

• Anonyymi

Tosi hyvä ja luova kombinaatio. Voi, kunpa itsekin osaisi keksiä tuollaisia kokonaisuuksia. Erityisesti kurkku on viimeaikoina ollut vaikeasti saatavaa elintarviketta. Ja tomaatitkin haastavia. Ja vielä klassikoista lasillinen maitoa.
      Oikein kovasti onnea kaiken sen onnen kanssa, jonka kanssa olet saanut olla tekemisissä. Kokonainen ravintoannos on aina kokonainen annos ravintoa.

• Anonyymi

Kurkkua ja tomaatteja voi hankkia kaupasta MYÖS ostamalla

• Anonyymi

Itse lisäisin tuohon perunaa.

• Anonyymi

Kuka jotain halpoja eines "lihapullia" oikein syö kumipullia ne on. Lihapitoisuus on aivan olematon.

• Anonyymi

Niimpä ei niitä pysty syömään, tai ne ketkä niitä syö niiltä on menny varmaan makuaisti.

• Anonyymi

Jos karsee nälkä niin kyllä noi halvat valmislihapullat menee ranskalaisten kanssa mutta hyvin harvoin.Pitkässä juoksussa kannattaa ostaa jauhelihaa ja tekee lihapullat itse.Veljen koira tykkää lidl maksalaatikosta.

• Anonyymi

Missä ihmeen juoksussa? Tuskin sinä olet juossut yläasteaikojen jälkeen. Tai no ehkä vartijoita karkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä ihmeen juoksussa? Tuskin sinä olet juossut yläasteaikojen jälkeen. Tai no ehkä vartijoita karkuun.

Sinun työsuorituksista voi aina sanoa että on niinkuin juosten kustu.Taitaa olla märät vielä korvan takuset jossei tajua mitä on pitkässä juoksussa.

• Anonyymi

Hi hi hi hi eikö ole muuta varaa syödä kuin lidl maksalaatikkoa voi voi moniongelmaisia.

• Anonyymi

Eläkeläiset syövät vielä huonommin vain makaronia ja puuroa. Joskus jauhomakkaraa jos hurstilta natsannut

• Anonyymi

Teen usein kastikkeen einespullista.
      Juustoleikkurilla silpuksi pitkittäin ja vielä poikittain.perunan kanssa, välillä makaronia.

Siitä euron paketista herkuttelee viisikin päivää.
      Ketsuppia päälle.

5e menee viikossa ruokaan jos on tiukilla kuten aina on.
      Kaljasta ja sätkien kärryytyksestä en tingi!

• Anonyymi

Riisiä, jauhelihaa paistettuna, 5 raakaa punajuurta raastettuna, lihaliemi, kananmunasuuruste, tästä edullinen laatikkoruoka, syö ainakin 4 kertaa.

• Anonyymi

Lue niiden lihapullien tuoteseloste ja mieti sitä.

• Anonyymi

Jahas et sitten mukamas esim,makkaraa syö ni kato tuoteseloste.Jauhelihasta itse kylläkin teen lihapullat.Hätätapauksessa valmislihapullia ns,halpoja.Kivikylän pyörykät on jopa hyviä.

• Anonyymi

Miten olisi ne nakit ja makeat bataattiranskalaiset.

• Anonyymi

Hairahduin vuosien tauon jälkeen ostamaan juuri niitä 0,99 € pullia
      Söin muutaman ja sitten ne lähti roskiin. Niillä ei ole mitään
      tekemistä lihan kanssa ja makukin hirveää. Hävetkää siellä HK:lla .

• Anonyymi

euron "liha"pullissa on munuaiset, kivekset, tissit, varpaat ym herkkuosaa.
      Olen ollut teurastamolla hommissa.
      hyvää ruokahalua...

• Anonyymi

Samaan kategoriaan kuuluu nämä halvat uunilenkit prkl maistuu kuselta.

• Anonyymi

Tarjouksia kannattaa hakea ja hävikkiprotetiineja ostaa, jos tekee samana päivänä. Itellä pala lohta -50% 2,5€, euron perunapussi punaisia muusaantuvia perunoita. Maitoa, suolaa ja pala voita. Itse tein muusin. Lohen paitoin voissa kanssa ( puoli kiloa 3,95, riittää pitkään) ja pakastepapuja höyrytettynä puoli pakastepussia. Oli tosi sunnuntairuoka.
      Ja huomiseksi jäi toinen samanlainen ateria.

Muusia jäi, lisäsin kananmunan, jauhoja saman verran kuin muusia ja paistoin pellillisen perunarieskoja 9 kpl. Iltapalaksi teen kanssa kaksi.

• Anonyymi

Lihapullatkin kannattaa tehdä itse, jos siis pystyy sähköstä maksamaan. Uunipellillisen saa 2x 400 gr sikanautajauhelihaa yhteensä 4,10€. Kermaviilipurkki ja sipulikeittojauhepussi. Tule enemmän pullia ja parempia kuin noi jäännöksistä kerätyt.
      Voi tehdä myös murekkeen . Tai pihvejä. 200 astetta ja 12-15 min.

• Anonyymi

Tekee sillon kunnon lihapullia kun on rahoissa ja toi sipulipussikeitto sopii hyvin lihapullataikinaan tai ihan sama vaikka tekee murekkeen ja uuniin vaan.Isompi määrä ja pakastimeen.

• Anonyymi

lidlin muusipulveria tai xtran muuijauhoista voi mokkoo kylkeen.
      Ne sopii leipätaikinaankin.
      +hapansualakurkkuja
      nam!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5054
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2841
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1290
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1268
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      763
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      732
    Aihe