Onko oikein, että minun pitää valita saunonko vai syönkö?
"Itse ainakin koen, että koska haluan pienituloisena eläkkeensaajan käyttää hyväkseni sekä ilmaisen ruokailun, että ilmaisen saunavuoron, minua miessukupuolisena syrjitään, koska molemmat tapahtumat ovat tiistaisin päällekkäin ja naisilla on mahdollisuus saunoa ja sitten siirtyä ilmaiseen ruokailuun, kuten moni nainen tekeekin. Tasa-arvoista olisi puolittaa ruokailumahdollisuudet, tai sitten siirtää koko saunominen parempaan ajankohtaan.
Se, että miehillä on saunavuoro aina ilmaisruokailun aikaan ei voi mielestäni olla hyväksyttävää, sillä perusteella, että "ei ole pakko saunaan tulla". Vetäjät tuon totesivat syynä, joka heidän mielestään oikeuttaa sen, että miesten saunavuoro on aina ilmaisruokailun aikaan. Totta tietysti on sekin, että ei kenenkään ole pakko syödä!"
Olen väärää sukupuolta
7
206
Vastaukset
- Anonyymi
Valitse kumpaan menet. joka toienn kerta
- Anonyymi
Jopa on ongelma: niin paljon kaikkea ilmaista, ettei kaikkea aikataulullisesti pysty käyttämään.
- Anonyymi
Yleensä köyhyys on oma valinta
- Anonyymi
köyhyys ei ole oma valinta, eikä
työttömyys ole välttämättä oma syy
niistä nenäs ja pyyhi pyllys - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niistä nenäs ja pyyhi pyllysTotta mutta jos on vuodesta toiseen alati ns peeaa että joku parin sadankin yllätyskulu romahduttaa talouden niin pätäkän käytössä skarppaamista. Tuo aloituksen eläkeläinen nuuka paskiainen kaikki pitäisi saada mikä ei maksa mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niistä nenäs ja pyyhi pyllysKyllä työttömyys köyhyys ja tyhmyys on päättymätön noidankehä,
mistä ei ole ulospääsyä kuin työllistymällä rivakasti.
- Anonyymi
Kelalta maksusitoumus sukupuolenvaihtoleikkaukseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895