Jumala ei hyväksy haureutta, aviorikosta tai homoseksuaalisuutta!
Ei myöskään JT hyväksy!
11
151
Vastaukset
- Anonyymi
Vuonna 2002 Yle esitti dokumentin joka käsitteli Jehovan todistajien yhteisössä ilmennyttä pedofiilien suojelua. Dokumentti esitettiin torstaina 12.12. Seurakunnallamme oli kokous tuona iltana. Mainitsin tuosta dokumentista jollekkin seurakuntalaiselle. Hän vastasi minulle: ”Ei sitä saa katsoa!” Myöhemmin kuulin, että joissakin seurakunnissa oli jopa puhujalavalta kielletty tämän ohjelman katsominen. Jehovan todistajat sulkevat silmänsä ja korvansa kaikelta heidän uskontoonsa kohdistuvalta kritiikiltä. Heitä on myös ohjeistettu tekemään niin. Minä puolestani vastasin kauhistuneelle seurakuntalaiselle: ”Minä ainakin katson!” Ja niin minä katsoin.
https://vapauttarakastava.wordpress.com/2020/11/23/jehovan-todistajien-nakemys-lasten-suojelemisesta/
11-vuotias Josefina katsoo arkana edessään seisovia iäkkäitä miehiä. Josefinan on kerrottava heille, mitä tapahtui, kun perheen tuttavamies käytti häntä seksuaalisesti hyväkseen.
Josefinaa inhottaa, mutta hän vastaa kysymyksiin. Lopulta miehet antavat hänelle tylyn tuomion: Olet itse vietellyt sen miehen, etkä saa kertoa tästä kenellekään.
– Kuitenkin he painottivat, että jos jotain olikin tapahtunut, kenellekään ei saanut kertoa. Ei poliisille, ei edes terveydenhoitajalle, vaikka oireilin koulussa pahasti.
Josefina Pakomaan nöyryytyksen huipentuma oli, että hänen käskettiin antaa miehelle anteeksi. Anteeksiannon osoituksena hänen piti tarjota miehelle kotonaan pullakahvit “koska maailmanlopun jälkeen tulevassa paratiisimaassa vanhoja ei muistella”.
https://yle.fi/a/3-10106328- Anonyymi
Mätä unia sattuu välillä joukkoon, heidät erotetaan ja kartetaan
- Anonyymi
Miten olisi JT valehtelun laita?
- Anonyymi
Jeesus on Jumalan Poika, valehtelija!
- Anonyymi
JT-uskonnossa järjestön hyväksi tapahtuvaa valehtelua ei oikeastaan pidetä edes valehteluna, vaan "teokraattisena sodankäyntinä", jossa "Jumalan vihollisia" - eli kaikkia muita - on lupa harhauttaa väärää tietoa antamalla, kun järjestön etu niin vaatii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JT-uskonnossa järjestön hyväksi tapahtuvaa valehtelua ei oikeastaan pidetä edes valehteluna, vaan "teokraattisena sodankäyntinä", jossa "Jumalan vihollisia" - eli kaikkia muita - on lupa harhauttaa väärää tietoa antamalla, kun järjestön etu niin vaatii.
Kaikki jotka pitävät jeesusta itseään jumala on jumalan vihollisia!
- Anonyymi
Jotkin asiat ovat kuitenkin laajempia kuin uskoisikaan.
- Anonyymi
laajennuksia tekee kirkot ja eri lahkot JT pysyy visusti sanassa!
- Anonyymi
Henkisen tien kulkijat , bhaktat eivät harjoita sukupuolisuutta lainkaan.
Mooses oli melko avarakatseinen. Jeesus toi hyvin tiukan linjan. Joka viettelee yhdenkin näistä vähäisistä parempi olisi myllynkivi kaulassa......
Islamissa oli avarakatseisuus mutta oli myös Jeesuksen seuraajia jotka neljästi tunnustivat aviorikoksen ja heidät kivitettiin.
Mitä mieltä Jumala todella on se on vaikea päätellä. Pyhä Henki ainakin on aviorikosta vastaan voimakkaasti. Samoin ihmiset itse vihaavat hengessään sellaista.
Jumalan Laki sallii aviorikoksesta kiinni otetun kivittämisen mutta toisaalta on joissakin väkisinmakaamisen tapauksissa avarakatseisempi.
Raamatussa on yksi esimerkki Bileam houkutteli Midianin avulla Baal Peorin palvelijan houkuttelemaan Simeonin heimon vanhimman sukupuolisuhteeseen ja Pinehas lävisti molemmat vatsasta ja vitsaus taukosi. Tämä on lähestulkoon ainoa kuvaus raamatussa asiasta.
Jumala välillä samaistaa haureuden ja epäjumalanpalveluksen eikä tahdo vieraan Jumalan palvojia suvaita.
Paavali sanoi parempi naida kuin palaa ja Herrassa voi mennä naimisiin.
Tärkeää on siis että molemmilla on sama Jumala.
Jos nainen on tullut raskaaksi aviorikoksesta hänet sunna määrää kivitykseen. Itse tiedän että tuollainen nainen voi olla koko elämänsä ajan esikuvallinen äiti, mutta kuoleman jälkeen nousee aivan toisella mielellä kummittelemaan. Hänestä voi tulla varsinainen piru Jos jotenkin selviää kuoleman paulasta.
Sunnan tuomio voi näyttää kauhean väärältä ja epäoikeudenmukaiselta mutta se osottautuu kuitenkin jonain päivänä todeksi että avionrikkoja muuttuu ilkeäksi piruksi jopa.
Ei yksikään murhaaja voi ylläpitää ikuista elämää ja Jeesus samaisti aviorikoksen ja murhan toisiinsa. Joka vihaa veljeään on murhaaja ja aviorikos johtaa vihaan jota on melko mahdoton hillitä.
Nää on vain hataria mielipiteitä. Olen aika jumissa ja neuvoton asian suhteen. On aika heittää kiviä ja on aika koota kivet.
Jumalan kirjat ovat välillä jyrkästi vastaan mutta välillä eivät niin jyrkästi.- Anonyymi
Mooses oli avarakatseinen Jumalalle, hän on nyt jo taivaassa!
Hyväksyypäs. Jos on kaikkivaltias joka näkee kaiken, eikä tee mitään noille asialle, niin silloin hyväksyy. Ja ainaskiin Peräilman hyväksyy, koska järjestää taivaassa ekumeeniset Peräilmakilvoittelut kerran vuosiviikossa. Ja savon kielessä Peräilma ja pyhähenki ovat synonyymejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004827140- 262551
- 2272548
- 1571844
- 1141728
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21055Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01054