Globalisti Kamala Harris vannoo täysimittaista LGBT-seksuaaliagendan toimeenpanoa.
12.09.2024 Kamala Harrislgbt-propagandaVaalitYhdysvallat
Demokraattien varapresidentti ja vuoden 2024 presidentinvaalien ehdokas Kamala Harris julkaisi sunnuntaina poliittisen ohjelmansa, jossa hän kertoo yksityiskohtaisesti ajamastaan agendasta.
Peräaukon porauksesta valta uskonto maailmaan
4
351
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kauhajoella on varmaan kamalaa, mutta Kamala Harris on ehdokkaana presidentinvaaleissa USA:ssa, ei Kauhajoella!
- Anonyymi
Jyrki katainen myi sähköverkon MYÖS KAUHAJOELTA hyväveli Vrkostolleen ja sai palkkionsa. Kansa kiristetään pakkosähkö autoluun ja Vaparit nauraa..
Analyysi: Vihreä siirtymä nostaa sähkölaskut ainakin 28-kertaisiksi
13.09.2024 vihreä agendaYhdysvallat
Analyysi Yhdysvalloista osoittaa, että globalistien ilmastoagendan ”vihreä siirtymä” -suunnitelma saattaa aiheuttaa sähkölaskujen moninkertaistuvan jopa 28-kertaiseksi. Tämä selviää ajatushautomo Committee for a Constructive Tomorrow’n raportista.
Tutkimusraportin mukaan ”Green New Dealin” (vihreä siirtymä) ehdotettu suunnitelma siirtää Yhdysvaltojen energiajärjestelmä toimimaan yksinomaan uusiutuvalla energialla saattaisi saada sähkölaskut nousemaan 28-kertaisiksi nykyisiin kustannuksiinsa verrattina.
- Anonyymi
Eikös joku "Pinnan Pasi" Kanadasta saakka kolumnoi Kauhajokilehdessä, koskee aihe siinä mielessä Kauhajokeakin. Ja onhan USA nyt meidänkin Herramme ja Isäntämme. Omituinen etunimi muuten tuo Pinnan, onko se englantia? Pasi kyllä esiintyy jonkin verran sukunimenä.
Minä voin suorittaa poraukset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398