panostamaan 9/11 räjähtäneet tornitalot!
Osama pystyi muuttumaan näkymättömäksi panostaessaan pilvenpiirtäjät , joten kukaan ei havainnut häntä eikä kätyreitään.
Uskomatonta mutta totta!
Osama bin Laden oli HUMANOIDI pystyessään
4
131
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sen tarvinnu ku siellähän pyöri "remppamiehiä" ennen identtisiä tuplaromahtamisia. Mikä oli kyllä vaikuttava ilmestys. Molemmat samanlaisesti ihan vaan parilla lentskarilla. Nykyään ei enää räjähteitä käytetäkään kun huomattiin luotettavampi vaihtoehto.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=B2mHisQT4zM
911 and Israel's Great Game (Laurent Guyénot)
https://www.dropbox.com/scl/fi/227bpmm0si2sfzjn4ffvi/911-and-Israel-s-great-game-Laurent-Guyenot.mp4?rlkey=679obxc1mu6bvvjdk9o53d01v&e=1&dl=0 - Anonyymi
Eli kyseessä on vain Greer, jälleen kerran.
Tunnetusti muuttaa muotoaan.
Olisko koko talot olleet Greer ja se vain muutti muotoaan sortuneeksi. - Anonyymi
Joulupukki se vasta pystyvä sekä kykenevä on kun on useassa paikassa yht' aikaa. Joulupukki kulkee poroillansa valoanopeammin ja siihen ei bin-Laden kyennyt ja siksi Amerikkalaiset saivatkin hänet tapetuksi.
Joulupukki rules ! bin-Laden döööds !
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808