Lahkolaisuus ja eriseuraisuus määritetään synniksi Raamatun mukaan.
Niiden tarkoitus on eksyttää ihmisiä koska taustalla ovat henkivallat.
Lahkohenki voi olla suuri ja väkevä eksytys.
Se vaatii myös ihmiseltä uskoa ja sielullista innostuneisuutta että hurahtaa tlläiseen.
Palstalla on runsasti lahkolaisia, ihmetyttää?
8
194
Vastaukset 8
- Anonyymi
Siinä tapauksessa tuomitset itse itsesi, sillä JT-uskonto jos mikä on lahko, kultti ja eriseura.
- Anonyymi
Raamatun mukaan olet emävalehtelija!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan olet emävalehtelija!
Missä kohtaa siellä niin sanotaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa siellä niin sanotaan?
Etkö osaa itsenäisesti lukea Raamattua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa itsenäisesti lukea Raamattua?
Kyllä me osaamme.
Osaatko sinä lukea Gal.1:7-9:n ?
Siellä kerrotaan vartiotornilahkosta. He ovat kirottuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me osaamme.
Osaatko sinä lukea Gal.1:7-9:n ?
Siellä kerrotaan vartiotornilahkosta. He ovat kirottuja.Höpöhöpöjuttujasi!
JT kertoo juuri sitä mitä Raamatussa sanotaan, sen todistaa kaikki Raamatut.
Raamatussa on n 45 000 jaetta, JT ei vääristä ainuttakaan!
Jos joku on eri mieltä, tuokoon sen esille Raamatusta....mutta ihan oikeasti, ei sellaista ole, muuta kuin niitten mielestä jotka haluavat vääristellä raamatun sanaa!
Miksi he vääristelevät, siksi koska luetaan jakeita sieltä täältä ja jätetään muut lukematta.
- Anonyymi
Ja siinä yks vartiotornilahkolainen
- Anonyymi
Jumala hävittää sinutkin, jos tyyli ei muutu, sillä tyylin vaihdolla on nyt kiire...aika loppuu!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494