Paavali eksytti ihmisiä

Anonyymi-ap

Paavali teki syntiä ja vääristee asioita puhumalla lain kirouksesta ja erillisistä hengen laeista.

Ei Hengellä ole mitään omia lakeja.
Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat yhtä ja on vain yksi lainkirja, käskyt ja laintaulut.

Jeesus ei puhu mitään, että lait olisivat kirous, ei suinkaan. Jeesuksen mukaan lait ovat siunaus, joilla ihmisiä varjellaan.

1. Kun. 3:14

Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän."

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

Lakien ja käskyjen noudattaminen on Jumalan ja Jeesuksen rakastamista.

Joh. 14:21

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

122

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No hyvä kun "kyselet" kun et ymmärrä. Harmi että en jaksa selittää sinulle mutta Jeesus on lain loppu ja täyttymys. Mutta asiassa piilee enemmän, sillä Jeesukseen uskova tuntee myös lain eikä se lakannut minnekään vaan on ja pysyy.

• Anonyymi

Paavalilla ei ollut puhtaat jauhot pussissa.

Ei ihme ollenkaan, että mies tuli heitetyksi Saatanan haltuun kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi.

• Anonyymi

Paavali YLIPSTYI , ja eksyi puhuun omiaan.

ja eksytykset lähteen jo Paavalista .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali YLIPSTYI , ja eksyi puhuun omiaan.

ja eksytykset lähteen jo Paavalista .

Saatana näytti Jeesuksellekin kaikenlaisia ilmestyksiä, mutta Jeesus ei niistä ylpistynyt.

• Anonyymi

Paavali oli murhamies, mahdollisesti useita murhia tilillä, eikä yhdessäkään murhamiehessä ole ikuista elämää.

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

• Anonyymi

Jer. 14:14

Herra sanoi minulle: "Silkkaa valhetta julistavat profeetat minun nimissäni! Minä en ole heitä lähettänyt, en ole antanut heille tehtävää enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, tyhjiä ennustuksia ja petollisia kuvitelmiaan he teille julistavat.

• Anonyymi

Mutta Jumala kyllä on armollinen ja Jeesus vapauttaa meidät synnin orjuudesta.

Se että joku on ollut murhamies, ja sitten todella tullut uskoon ja tekee parannusta synneistään, niin kuka meistä on häneltä kieltämään pelastusta ja tuomitsemaan?

Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

MUTTA ei tietenkään niin että jatkaa synnintekemistä ja pitää sitä armoa halpana.

Pitää tehdä parannusta, joka päivä, koko loppuelämän, tässä meitä siis auttaa Jumalan Pyhä Henki.

Pyydä Henkeä Jumalalta, armolahjoja.

• Anonyymi

Jotkut uskikset ovat tehneet rikollisesta Paavalista itselleen Jumalan. Samaiset uskikset uhkailee heidän Paavaliaan kritisoivia ihmisiä jollain naurettavalla helvetin kidutuksella. SAIRASTA!

• Anonyymi

Pavali sai vain muutamia kannattajia omilla opeillaan.

Paavali repi ja hajotti seurakuntia, koska miehessä oli Saatanan enkeli, demoni.

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pavali sai vain muutamia kannattajia omilla opeillaan.

Paavali repi ja hajotti seurakuntia, koska miehessä oli Saatanan enkeli, demoni.

Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".

Demoni oli Paavalin uusi henkiopas, joka ei poistunut miehestä, vaikka kuinka sitä rukoili.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

Engl. käännöksen mukaan, ei mikän pikkupiru, vaan oikein Saatanan viestinnän ammattilainen. The messenger of Satan -niminen demoni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demoni oli Paavalin uusi henkiopas, joka ei poistunut miehestä, vaikka kuinka sitä rukoili.

Engl. käännöksen mukaan, ei mikän pikkupiru, vaan oikein Saatanan viestinnän ammattilainen. The messenger of Satan -niminen demoni.

Korintossa Paavali joutui demonin valtaan ja puhui sekavia hurmoskieliä (glossolaliaa) kuin mieltä vailla.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

• Anonyymi

Synneistä pitää tehdä parannusta, ikuinen Helvetin kärsimys on todellinen.

Usko Herraan Jeesukseen, tee parannus, niin on olemassa pääsy Jumalan valtakuntaan.

• Anonyymi

Se on just noin❣️🎚️🩸😁

• Anonyymi

Paha vieras henki saa ihmisen hurmostilaan ja suusta alkaa tulla sitä helluntailaisten ihailemaa saatanallista molotusta eli glossolaliaa, missä ei ole järjen häivääkään.

1. Sam. 18:10

Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

Hengelliset laulut helpottaa tilaa kummasti.

• Anonyymi

Teklan tapauksesta päätellen Paavali oli karismaattinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teklan tapauksesta päätellen Paavali oli karismaattinen.

Paavalin saama henkiopas lähetysmatkoilla oli Raamatun mukaan "The messenger of Satan" -niminen demoni.

Ensin Saatana meni Juudakseen ja sitten Paavaliin viimeistelemään tehtäväänsä.

• Satanisteille on oma palsta eli tänne on turha tulla valehtelemaan raamatun sanaa vastaan ja pilkkaamaan Jumalan Pyhiä.

• Anonyymi

Raamatun sana:

"Jotta nämä valtavat ilmestykset , eivät tekisi minua YLPEÄKSI , olen saanut
        pistävän piikin ruumiiseeni , SAATANAN ENKELIN , kurittamaan itseäni , etten
        ylpistyisi ." 2 Kor : 12 : 7

siinä selvää raamatun sanaa , eikä kenenkään keksimää .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun sana:

Demoni "hän" oli Paavalin mukana koko lopun elämän ajan. Eikä se mikään mykkä henki ollut, vaan Saatanan viestinnän ammattilainen "The messenger of Satan" -niminen demoni. (King James)

Jumala ei antanut Saatanan enkelille nousulupaa "depart from" pois Paavalista.

King Jamen -käännös

For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

Menisitkö sinä kuuntelemaan saarnamiestä, jossa olisi Saatanan enkeli eli demoni?
        Enkelit on palvelukseen lähetettyjä henkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demoni "hän" oli Paavalin mukana koko lopun elämän ajan. Eikä se mikään mykkä henki ollut, vaan Saatanan viestinnän ammattilainen "The messenger of Satan" -niminen demoni. (King James)

King Jamen -käännös

Menisitkö sinä kuuntelemaan saarnamiestä, jossa olisi Saatanan enkeli eli demoni?

raamatun tutkiminen on todella vaativaa , että osaa erottaa opetukset
        terveestä opista siihen asti , kun Paavali EKSYI ja ylpistyi .

• Anonyymi kirjoitti:

Raamatun sana:

No mitä sitten.Jumala piti Paavalista huolen,että mies toimii ja on tehokas.
        Siinä se.

• Anonyymi kirjoitti:

King Jamen -käännös

Se kuritti Paavalia ,että mies pysyy kurissa ja Herran nuhteessa.
        Tämä oli hyvä asia, että Paavali pysyi näin tehokkaana.
        Syy.. Jumala näytti Paavalille niin suuria asioita, että ylpistymisen vaara oli hyvin suuri.
        Eräälle mahtavalle enkelille kävi niin kun luotuna sai nähdä ja kokea Jumalan suuret asiat.
        Ylpistyi.
        Tämä Paavalin pistin oli siis siunaus Paavalille.
        Samalka tavalla käy kenelle muulle tahansa samassa tilanteessa.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Siinä se.

Jumala lähetti Paavaliin Saatanan enkelin ja antoi tulla pahan äkkikuoleman Roomassa.

Ei se ole mitään hyvää huolenpitoa, vaan murhamiehen kohtelua.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Siinä se.

>>> no mitä sitten <<<

kirjoitat täällä , klo . 16 .39 . 21 :
        >>> satanisteille on oma palsta , eli turha tänne tulla valehtelemaan raamatun sanaa vastaan ja pilkkaamaan Jumalan Pyhiä . <<<

että , siis , hatarasi sinäkin raamattua tiedät , ja vielä nimität pilkkaamiseksi , mikä raamatussa selvin sanoin kirjoitettu .

toisekseen , Jumala piti huolen Paavalista , ja niin pitää huolen KAIKISTA kaikista muistakin . "sillä , Jumala ei katso henkilöön"

• Anonyymi kirjoitti:

Jumala lähetti Paavaliin Saatanan enkelin ja antoi tulla pahan äkkikuoleman Roomassa.

Ei se ole mitään hyvää huolenpitoa, vaan murhamiehen kohtelua.

Äkkikuolema on se, että Paavali on Jumalan suosiossa ja tärkein utn viestinviejä Jumalalta.
        Tuohon aikaan äkkikuolema on ollut lähes armahdus.

• Anonyymi kirjoitti:

>>> no mitä sitten <<<

kirjoitat täällä , klo . 16 .39 . 21 :
        >>> satanisteille on oma palsta , eli turha tänne tulla valehtelemaan raamatun sanaa vastaan ja pilkkaamaan Jumalan Pyhiä . <<<

että , siis , hatarasi sinäkin raamattua tiedät , ja vielä nimität pilkkaamiseksi , mikä raamatussa selvin sanoin kirjoitettu .

toisekseen , Jumala piti huolen Paavalista , ja niin pitää huolen KAIKISTA kaikista muistakin . "sillä , Jumala ei katso henkilöön"

Minä tiedän kyllä mitä raamatussa lukee.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Minä tiedän kyllä mitä raamatussa lukee.

ja epäilet , ettei toiset tiedä , niinkö !

• Anonyymi kirjoitti:

ja epäilet , ettei toiset tiedä , niinkö !

Tämän palstan Paavalista valehtelija ei ainakaan tiedä yhtään mitään, mutta eihän saatanan omat yleensäkään.
        Odottavat palkkapäiväänsä.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Se kuritti Paavalia ,että mies pysyy kurissa ja Herran nuhteessa.
        Tämä oli hyvä asia, että Paavali pysyi näin tehokkaana.
        Syy.. Jumala näytti Paavalille niin suuria asioita, että ylpistymisen vaara oli hyvin suuri.
        Eräälle mahtavalle enkelille kävi niin kun luotuna sai nähdä ja kokea Jumalan suuret asiat.
        Ylpistyi.
        Tämä Paavalin pistin oli siis siunaus Paavalille.
        Samalka tavalla käy kenelle muulle tahansa samassa tilanteessa.

Pavalissa asustellut Saatanan henkiolento ei ole totuuden henki, vaan valheen henki.

Paavali valehteli tarvittaessa, eikä pitänyt sitä pahana tai syntinä ollenkaan.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

• Anonyymi kirjoitti:

Pavalissa asustellut Saatanan henkiolento ei ole totuuden henki, vaan valheen henki.

Paavali valehteli tarvittaessa, eikä pitänyt sitä pahana tai syntinä ollenkaan.

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

Niin..ymmärrätkö, että Paavali puhui siitä mitä juutalaiset väittivät Paavalin olevan.
        Paavali siteerasi tätä asiaa.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Tämän palstan Paavalista valehtelija ei ainakaan tiedä yhtään mitään, mutta eihän saatanan omat yleensäkään.
        Odottavat palkkapäiväänsä.

suksi ny kuuseen , täällä on moneen kertaan kommenteissa kaikki
        perusteltu RAAMATUN sanalla , jonka sinä hylkäät .

"Ja etten niin erinomaisten ilmestysten ylpeilisi , on minulle annettu lihaani , pistin ,
        saatanan enkeli rusikoimaan minua , etten ylpeilisi ." 2 Kor : 12 : 7

"Tämän tähden , olen kolmesti rukoillut Herraa , että se erkanisi minusta ."
        Ja hän sanoi minulle : "Minun armossani on sinulle kyllin ." 2 Kor : 8 : 9

> saatanan enkeli , ei poistunut Paavalista , vaan : "Minun armossani on sinulle kyllin"

• Anonyymi kirjoitti:

suksi ny kuuseen , täällä on moneen kertaan kommenteissa kaikki
        perusteltu RAAMATUN sanalla , jonka sinä hylkäät .

"Ja etten niin erinomaisten ilmestysten ylpeilisi , on minulle annettu lihaani , pistin ,
        saatanan enkeli rusikoimaan minua , etten ylpeilisi ." 2 Kor : 12 : 7

"Tämän tähden , olen kolmesti rukoillut Herraa , että se erkanisi minusta ."
        Ja hän sanoi minulle : "Minun armossani on sinulle kyllin ." 2 Kor : 8 : 9

> saatanan enkeli , ei poistunut Paavalista , vaan : "Minun armossani on sinulle kyllin"

Niin ja et sinä satanisti tajua,että se pistin on Jumalan asettama, että Jumalan tehokkain sanansaattaja pysyy tehokkaana eikä ylpisty kun sai nähdä Jumalan suuret näyt, mutta kuten sanottua...ethän sinä saatanan poika näitä asioita tajua.
        Et millään..luet vaan, kuten piru raamattua.

• Anonyymi

Kyllä Hengellä jotkut lainalaisuudet on. Mutta ne perustuu lajitteluun eli kategorisointiin. Ja Paavali piti lajittelua sinänsä lihallisuuden osoituksena. Hän oli ehkä ristiriitainen?

Esim. Älykkyysosamäärän perusteella lajitellaan ÄO 80-180 esim. Ja niin on jokaisella ÄO luokalla lahjana erilainen Henki. Samoin syntymäajan perusteella voidaan jaotella jokaisena eri viikkona syntynyt eri Hengen alaisuuteen. Näin on 52 erilaista syntymäaikaan perustavaa Hengen lainalaisuutta.

Mitä kaikkia kategoriointeja on olemassa jotka vaikuttaa Hengen ilmenemiseen erilaisena sitä en tiedä tarkoin.

• Anonyymi

Myös se millaisia syntejä tekee vaikuttaa Henkeen. Juopottelu ja homoseksuaalisuus esim. Vaikuttaa Hengen piirteisiin. En tiedä miksi? Ehkä taivaassa pidetään kirjaa synneistä ja lajitellaan sen perusteella erilaisten henkien alaisuuteen.

• Anonyymi

Paha henki tulee sinuun, kun astut sitään harahoppisen jenkkilahkon ovesta sisälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha henki tulee sinuun, kun astut sitään harahoppisen jenkkilahkon ovesta sisälle.

Hurmoshenki voi kaataa ihmisen lattialle selälleen, suusta voi tulla epämääräistä molotusta ja vaahtoa, kun peto painaa sitä pedonmerkkiä ja lukuaan sinuun kun makaat helluntailaisten lahkon lattialla taju kankaalla.

• Anonyymi

Amerikassa hurmoslahkojen kielilläpuhumista on äänitetty ja verrattu oikeisiin ääniin.
      Yksikin lahkolaisnainen kirkui niin mahdottomasti, ja kun ääntä verrattiin oikeisiin ääniin, niin se vastasi kojootin kiimahuutoa.

• Anonyymi

Järjettömän molotuksen ja oikean kielen puhuminen on tutkimuksissa yhdistetty skitsofeeniseen oireeseen. Jakaantunut mieli voi tuottaa sekä järkevää puhutetta että järjetöntä molotusta.

Paavalissa järjetöntä molotusta selittää hänessä ollut Saatanan enkeli.

Kukaan oikea apostoli eikä Jeesus EI molissut Paavalin tavoin järjetöntä molotusta, hurmoskielistä sekoilua (glossolaliaa).

Helluntainan yhden päivän aikana toiminut oikea kieten puhumisen armolahja tarkoitti oikeilla vierailla kielillä puhumista, järkeviä asioita.

Sen vaikutti puhujan päälle tullut Pyhä Henki näkyvässä hahamossa "Tuliset Kielet".
      Helluntain jälkeen ei enää niitä Tulisia Kieliä näkynyt. Eikä ilmiö toistunut. Se oli kertaluonteinen ihme.

• Missä kohtaa Paavali puhui molotusta .
        Haluatko laittaa raamatunkohdan

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Missä kohtaa Paavali puhui molotusta .
        Haluatko laittaa raamatunkohdan

Paavalin käyttämä sana hurmoskielinen molotus on alkukielen mukaan "glossolalia", eli puhetta vailla merkitystä ja sisältöä, suomeksi siansaksaa.

Samaa sanaa Paavali käyttää Korinton tapahtumista, hurmoskielistään ja jopa puhuessaan enkelien kielistä.

Samaa sanaa käytettiin myös Delfoin oraakkelin ennustuksista.

Paavali kiittelee "Jumalaansa/Saatanan enkeliä" molotuskielillä puhumisesta.

1. Kor. 14:18Minä puhun kielillä enemmän kuin kukaan teistä, ja siitä kiitän Jumalaa.
        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Kor. 13:1

Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

Saatana on taivaan ex-ylienkeli ja Paavalissa asustellut Saataan enkeli osasi kaikkia mahdollisia kieliä ja enkelin kieliä ja molotuksia täydellisesti.
        Sekä Baabelin tornin aikaista Saatanallista pahuuden kieltä. Baabelin torni kaadettiin ja ihmisille määrättiin omat äidinkielet, joita tulee puhua.

Samoin hyvät enkelit puhuu Raamatussa ihmisten ymmärtämää kieltä.
        Jopa aasi puhuu ihmisten ymmärtämää kieltä.

Helluntaina puhuttiin oikeilla vierailla kielillä, ei Paavalin tapaan sekavaa molotusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalin käyttämä sana hurmoskielinen molotus on alkukielen mukaan "glossolalia", eli puhetta vailla merkitystä ja sisältöä, suomeksi siansaksaa.

Samaa sanaa Paavali käyttää Korinton tapahtumista, hurmoskielistään ja jopa puhuessaan enkelien kielistä.

1. Kor. 14:18Minä puhun kielillä enemmän kuin kukaan teistä, ja siitä kiitän Jumalaa.

Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

Saatana on taivaan ex-ylienkeli ja Paavalissa asustellut Saataan enkeli osasi kaikkia mahdollisia kieliä ja enkelin kieliä ja molotuksia täydellisesti.
        Sekä Baabelin tornin aikaista Saatanallista pahuuden kieltä. Baabelin torni kaadettiin ja ihmisille määrättiin omat äidinkielet, joita tulee puhua.

Helluntaina puhuttiin oikeilla vierailla kielillä, ei Paavalin tapaan sekavaa molotusta.

Aluksi Paavali keksi selityksiä sekavalle molotukselle, mutta viimein taipuu.

Lopulta Paavali haluaa varoittaa toisia hänen puhumastaan Saatanallisesta molotuksesta eli glossolaliasta

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin kyllä osaan raamatun ,mutta laita se kohta missä Paavali puhuu ei ymmärrettävästi

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ...missä kohtaa Paavali puhui epäselvää ??
        Laitatko sen kohdan.
        Tuon kohdan kyllä tiedän, missä Paavali moitti seurakuntaa sielullisesta ns kielillä puhumisesta ja siitä kuinka hyödytöntä se on ja sanoi mielummin puhuvansa itse vaan muutaman sanan kunhan ne on oikeaa eikä sielullista.
        Hän siis itse ei puhunut vaan ojensi seurakuntaa.

Siispä laitatko sen kohdan missä Paavali puhui epäselvästi..??

• Anonyymi

Luin eilen Jeremian kirjaa englannin kielellä.
      Siinä alussa varoitetaan vieraista lahkoista ja alttareista. Pitää aina pysyä uskollisena yhdelle ainoalle alttarille, jonka kautta Jumala on luonut ja ohjannut kansan vaiheita.

Jeremiasta tehdään soturi, joka käyttää nuoria miehenalkuja aseena kukistamaan kaikkea vierasta ja saattamaan kansaa yhden alttarin piiriin. Niin onkin etelässä tehty valtava lauma lapsia ja nuoria Jeremian aseeksi.

Me olemme sen sijaan vieraantuneet yhdestä alttarista ja olemme käyneet kuin pullamössöksi luonteeltamme niin että olemme helppo valloittaa ulkoa käsin. Me emme pitäneet varaamme vaan lahkot vaikutti henkemme ja luonteemme laiskistumisen. Kuvittelimme niiden ansiosta kaiken olevan reilassa kaikkien uskon elämässä.

Mutta Jeremia on kansojen profeetta joka näyttää ehkä liikaakin tukevan vain yhtä alttaria. Sen sijaan Jesaja on toisenlainen sanomaltaan?
      Olen neuvoton. Jeremian kirja kertoo että mistään ei ole apua vaan kansa on mennyt liian pitkälle ja tuhoutuu. Nuoret istutetaan vanhojen neuvosmiesten asemaan ja he ottavat käsiinsä valtakunnan.

Tämä Jeremian kirja on Jesajaan nähden melko toivotonta. Jeremia on sotaleiri joka kukistaa vaikka kaikki kansat vihastuu ja käy taisteluun häntä vastaan. Jeremia voittaa.

• Anonyymi

Paavali oli murhamies, naisten vihaaja ja valheveikko, jossa asusteli Saatanan enkeli.

Miehellä ei ollut mitään erityistä varjelusta, paha äkkikuolema Roomassa saneli miehen kohtalon.

Jos Paavali olisi kunnioittanut Jumalan säädöksiä ja elänyt niiden mukaan, hän olisi saanut siunauksena pitkän iän.

"Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli murhamies, naisten vihaaja ja valheveikko, jossa asusteli Saatanan enkeli.

Miehellä ei ollut mitään erityistä varjelusta, paha äkkikuolema Roomassa saneli miehen kohtalon.

Jos Paavali olisi kunnioittanut Jumalan säädöksiä ja elänyt niiden mukaan, hän olisi saanut siunauksena pitkän iän.

"Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän."

Pietari erehtyi veljeilemään tuon murhamiehen kanssa ja koki saman pahan kohtalon Roomassa.

Johannes ja Timoteus oli harvoja, jotka pysyi Jeesuksen uskossa ja kuuliaisuudessa Jumalan käskyille, siksi he saivat siunauksen ja pitkän iän.

Johannes paljasti, että alkuseurakunta on Paavalin kaltaisten antikristuksien vallassa ja siksi toiset apostolit karkottivat hänet sieltä pois Patmos -nimiselle saarelle kuolemaan.
        Vain Johannes oli arvollinen saamaan Ilmestyskirjan, ei ketkään antikristukset.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

Alkuseurakunta hajosi omaan mahdottomuuteensa noin 70 jKr.

Jeesus perusti kastekäskyllä vain yhden yleisen eli katolisen kirkon.

On vain yksi lauma ja yksi paimen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pietari erehtyi veljeilemään tuon murhamiehen kanssa ja koki saman pahan kohtalon Roomassa.

Johannes ja Timoteus oli harvoja, jotka pysyi Jeesuksen uskossa ja kuuliaisuudessa Jumalan käskyille, siksi he saivat siunauksen ja pitkän iän.

Johannes paljasti, että alkuseurakunta on Paavalin kaltaisten antikristuksien vallassa ja siksi toiset apostolit karkottivat hänet sieltä pois Patmos -nimiselle saarelle kuolemaan.

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

Joh. 10:12

Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman.

• Anonyymi kirjoitti:

Täyttä valetta taas ateistilta alusta loppuun

• Anonyymi

On arvioitus, että Paavalin opetuksista 80% on ihan kelvollista, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.

Paavalin saama Saatanan enkeli on henkiolento, jossa on valheen henki.

Mutta jos minun VALHEELLISUUTENI vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

• Anonyymi

Paavalin ja kuningas Saulin kohtalo oli ihan samanlainen.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

Kaikki viittaa siihen, että Paavali sai Saatanan enkelin "pistimen" asuvaiseksi jo matkalla murhakoplansa kanssa Syyriaan.

Ap. t. 26:14

Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia pistintä vastaan.'

Paavali ei mahtanut mitään saamalleen Saatanan enkelin voimalle.

Teki syntiä ja pahaa ja yritti laittaa ne vanhojen aatamien ja lihojen syyksi.

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

Room. 7:20

Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalin ja kuningas Saulin kohtalo oli ihan samanlainen.

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

Kaikki viittaa siihen, että Paavali sai Saatanan enkelin "pistimen" asuvaiseksi jo matkalla murhakoplansa kanssa Syyriaan.

Ap. t. 26:14

Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia pistintä vastaan.'

Paavali ei mahtanut mitään saamalleen Saatanan enkelin voimalle.

Teki syntiä ja pahaa ja yritti laittaa ne vanhojen aatamien ja lihojen syyksi.

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

Room. 7:20

Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

Johannes opetti täysin erilailla. Vedestä ja Hengestä kasteessa uudestisyntyt
        ei voi enää tehdä syntiä.

1. Joh. 3:9
        Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä.
        Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta.

Silloin kun Kristuksen Henki, Kasteen henki on ihmisessä asuvaisena, niin ei hän tee syntiä.

Paavalissa oli Damaskontiellä saatu Saatanan henkiolento, eikä hän voinut mitään sen voimalle.

"Paha sinun on potkia pistintä vastaan.'"

• Teillä saatanan porukoissa noin arvellaan.
        Paavali puhui 100 pros Jeesuksen ilmoittamaan sanaa.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Teillä saatanan porukoissa noin arvellaan.

Paavalia ei pidä verrata Jumalaan, ellei syyllisty Jumalan pilkkaan.

Paavali oli murhamies ja valheveikko, joka ei kaihtanut valehtelua tarvittaessa.

Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta.

Tarkoitus pyhittää keinot.

• Anonyymi kirjoitti:

Paavalia ei pidä verrata Jumalaan, ellei syyllisty Jumalan pilkkaan.

Paavali oli murhamies ja valheveikko, joka ei kaihtanut valehtelua tarvittaessa.

Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta.

Tarkoitus pyhittää keinot.

Paavali kertoi juutalaisten valhesyytöksestä hänestä, mutta kuten sanottua...ethän sinä satanisti tätä ymmärrä.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Teillä saatanan porukoissa noin arvellaan.

Paavali puhui TOTUUTTA , eikä salannut sitäkään , että :

"etten ylpeilisi , olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni , SAATANAN ENKELIN
        rusikoimaan minua , etten ylpistyisi ." 2 Kor : 12 : 7

se ylpistyminen ei ole Jumalan mieleistä vielä tänäkään päivänä .

• Anonyymi kirjoitti:

Etten ylpistyisi...tulevaa .
        Pistin on Jumalan antama suoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko oli tunnustaa, koska sarvet näkyi jo kauaksi ja Saatanan enkelin puhe on syvältä.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Etten ylpistyisi...tulevaa .
        Pistin on Jumalan antama suoja.

>"pistin "<

2 Kor : 12 : 7
        "piikin ruumiiseeni saatanan enkelin "

saatanan enkeli on siis , >>> Jumalan antama suoja <<< , just , joo ,
        " kerro lisää lahkostasi "

• Anonyymi kirjoitti:

>"pistin "<

2 Kor : 12 : 7
        "piikin ruumiiseeni saatanan enkelin "

saatanan enkeli on siis , >>> Jumalan antama suoja <<< , just , joo ,
        " kerro lisää lahkostasi "

Ette te satanistin ymmärrä Jumalan asioita.
        Ette nyt tai milloinkaan.

• Anonyymi

Paavali ei ole Kristuksen valitsema oikea Karitsan apostoli, joiden opetus on totta.

Paavali ei kuulu tuohon joukkoon.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

• Paavali on kuten näemme teksteistä jopa suurin Jumalan sanansaattaja.
        Saatanaa se tietysti harmittaa ja joukkojansa.

• Anonyymi

Paavali ei elänyt eikä kulkenut päivääkän Jeeusuksen seurassa maan päällä, eikä kuullut yhtään Jeesuksen opetuksista.

Jeesus opetti oikeille apostoleilleen eläissään kaiken mahdollisen. Mitä siihen myöhemmin lisätään, on pahasta.

Joh. 15:15

En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

• Noin se saatana tulkitsee ja muuttaa raamatun valheeksi omilla nostoillaan ja selityksillään.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Noin se saatana tulkitsee ja muuttaa raamatun valheeksi omilla nostoillaan ja selityksillään.

Paavali tuli uskoon paljon ,paljon myöhemmin , eikä eläessään Jeesusta edes nähnyt , niinkuin Jeesuksen OIKEAT Apostolit , joita oli kaksitoista .

"Te olette kuulleet , minun entisestä vaelluksestani JUUTALAISUUDESSA , kuinka minä
        ylenpalttisesti vainosin Jumalan seurakuntaa ja sitä HÄVITIN :"
        Gal: 1 : 13

• Anonyymi kirjoitti:

Paavali tuli uskoon paljon ,paljon myöhemmin , eikä eläessään Jeesusta edes nähnyt , niinkuin Jeesuksen OIKEAT Apostolit , joita oli kaksitoista .

"Te olette kuulleet , minun entisestä vaelluksestani JUUTALAISUUDESSA , kuinka minä
        ylenpalttisesti vainosin Jumalan seurakuntaa ja sitä HÄVITIN :"
        Gal: 1 : 13

Jeesus otti Paavalin kiinni ja teki Hänestä suuren työmiehen.
        Teidän satanistien ymmärrys vain on mitä on.

• Anonyymi

Paavali eksytti sekä Juutalaisia että Kristittyjä. Molempia.

Hän tekeytyi vanhan liiton nasiiriksi, vaikka ei uudessa liitossa enää mitään nasiireja ollut.

Johannes Kastaja oli viimeinen nasiiri, ei mikään Saulus, Tarsolainen murhamies.

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]

Aina kun Raamatussa kun mainitaan sana "Korintto", niin hälytyskellot pitäisikin soida, sillä juuri Korintossa Paavalin saama Saatanan henki aktivoitui Paavalissa.

• Anonyymi

Paavalin suusta alkoi tulla sekavaa hurmoshenkistä pahaa molotusta (glossolliaa) juuri Korintossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalin suusta alkoi tulla sekavaa hurmoshenkistä pahaa molotusta (glossolliaa) juuri Korintossa.

"Korinton" Demoni ei jättänyt Paavalia rauhaan, vaikka kuinka sitä rukoili ja maanitteli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Korinton" Demoni ei jättänyt Paavalia rauhaan, vaikka kuinka sitä rukoili ja maanitteli.

Korintossa vaikuttanut Delfoin oraakkeli puhui Paavalin kanssa samalla tavalla kielillä sekavia molotuksia (glossolaliaa)

Molemmat käytti erityisiä selittäjiä muuttamaan sekavan hurmoshenkisen molotuksen ymmärrettävään muotoon, tosin huonolla menestyksellä.

1. Kor. 14:9

Niin myös te, jos te kielillä puhutte ja ette puhu selkiästi; kuinka se ymmärretään, mitä puhuttu on? Sillä te puhutte tuuleen.

• Siinä Paavali meni kenties liian pitkälle, että syyllistyi kuin mielistelyyn voittaakseen juutalaisia ja pakanoita, mutta siihen tuli muutos, kuten voimme lukea raamatusta.
        Täysi ero juutalaisiin ja Jumala salli tuhota temppelin ,että asia on täysin selvä.
        On vain yksiliitto Jeesuksen veressä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jumala salli tuon tapahtua, että saimme Paavalin kautta upeat Jumalan ilmoitukset.

• Anonyymi

Uutta Testamenttia koonneeet henkilöt eivät olisi ottaneet siihen mukaan ollenkaan Paavalin ja hänen kirjeikseen väittämiä tekstejä. Paavali opetti omia oppejaan, mitkä ovat erilaisia kuin Jeesuksen omat opetukset.

• Anonyymi

Paavali aavisti, että hänen tehtävänsä on lopun ajan väkevän eksytyksen siementen kylväminen totuuden sekaan. Eihän se lopun ajan raju eksytys muuten mikään väkevä olsikaan, jos joku ei olisi saanut tehtäväkseen sitä sinne kirjoituksiin lisätä. Paavalille se tehtävä lankesi.

Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

Jumala lähetti Paavaliin Saatanan enkelin eli valheen hengen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali aavisti, että hänen tehtävänsä on lopun ajan väkevän eksytyksen siementen kylväminen totuuden sekaan. Eihän se lopun ajan raju eksytys muuten mikään väkevä olsikaan, jos joku ei olisi saanut tehtäväkseen sitä sinne kirjoituksiin lisätä. Paavalille se tehtävä lankesi.

Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

Enkelit ovat palvelukseen lähetettyjä henkiä, joita Jumala käyttää omiin tarkoituksiinsa.

1. Kun. 22:22

Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin'.

Tarsolaiselle murhamiehelle se tehtävä lankesi, koska hän oli paras mahdollisen sen tekemiseksi.

• Paavali opetti kaiken mitä Jeesukselta sai.
        Jokainen uskova tajuaa tämän.

• Anonyymi kirjoitti:

Noin teillä satanisteilla pilkataan Jumalan lähettäjää ja sanomaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Enkelit ovat palvelukseen lähetettyjä henkiä, joita Jumala käyttää omiin tarkoituksiinsa.

1. Kun. 22:22

Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin'.

Tarsolaiselle murhamiehelle se tehtävä lankesi, koska hän oli paras mahdollisen sen tekemiseksi.

Sinä valehtelet, koska olet odottamassa palkkaasi.
        Sinulla on vaihtoehdot vähissä.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Paavali opetti kaiken mitä Jeesukselta sai.

Paavalilla ja Jeesuksella ei ole mitään tekemistä keskenään.

Jeesus oli noussut aikoja sitten taivaaseen, kun Tarsolainen murhamies astui kehiin eksyttämään sekä Juutalaisia (valittuja) että Kristittyjä, murhaamaan sekä fyysisesti että hengellisesti.

Paavali oli tappaja luonnoltaan ja tumma jo heimoltaan.

Paavalissa asustellut Saatanan demoni antoi miehelle valtavat voimat tehdä pahaa.

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

Siihen aikaan ei käytetty mitään nyrkkeilyhanskoja, vaan kyse oli tappolajista.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Paavali opetti kaiken mitä Jeesukselta sai.

Paavali ei saanut Jeesukselta yhtään mitään.

Paavalin henkiopas oli Saatanan enkeli.

King James käännöksen mukaan oikein Saatanan viestitäpäällikkö, enkeliruhtinas
        "The Messenger of Satan"

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Sinä valehtelet, koska olet odottamassa palkkaasi.
        Sinulla on vaihtoehdot vähissä.

>>> odottamassa palkkaa <<<

Jeesus sanoo :
        "Iloitkaa ja riemuitkaa , sillä teidän PALKKANNE on suuri taivaissa ."
        Matt: 5 : 12

aika hatarasti , siis näyttää helluntailaiset raamattua tuntevan .

• Anonyymi kirjoitti:

Paavalilla ja Jeesuksella ei ole mitään tekemistä keskenään.

Jeesus oli noussut aikoja sitten taivaaseen, kun Tarsolainen murhamies astui kehiin eksyttämään sekä Juutalaisia (valittuja) että Kristittyjä, murhaamaan sekä fyysisesti että hengellisesti.

Paavali oli tappaja luonnoltaan ja tumma jo heimoltaan.

Paavalissa asustellut Saatanan demoni antoi miehelle valtavat voimat tehdä pahaa.

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

Siihen aikaan ei käytetty mitään nyrkkeilyhanskoja, vaan kyse oli tappolajista.

Eihän teillä satanisteilla ole mitään Totuuden kanssa tekemistä ,kuten ei siitäkään kuinka Jeesus toimii.

• Anonyymi kirjoitti:

Paavali ei saanut Jeesukselta yhtään mitään.

"The Messenger of Satan"

Valehtelet kuten satanistin kuuluukin.
        Paavalilla ei ollut henkiopasta,mutta sinunlainen toki valehtelee kaikki.

• Anonyymi kirjoitti:

>>> odottamassa palkkaa <<<

Jeesus sanoo :
        "Iloitkaa ja riemuitkaa , sillä teidän PALKKANNE on suuri taivaissa ."
        Matt: 5 : 12

aika hatarasti , siis näyttää helluntailaiset raamattua tuntevan .

En tiedä helluntailaisista,mutta älä sinä taivasta turhaan mieti

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Valehtelet kuten satanistin kuuluukin.
        Paavalilla ei ollut henkiopasta,mutta sinunlainen toki valehtelee kaikki.

Saatanan enkeli eli demonihenki oli Paavalin uusi henkiopas.

Profetia Paavali kohtalosta

Saastaisen hengen paluu
        43 "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.
        44 Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä,
        45 silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan. Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa.

Saastainen henki "The Messenger of Satan" ei poistunut Paavalista, vaikka rukoili sitä kolme eri kertaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Saatanan enkeli eli demonihenki oli Paavalin uusi henkiopas.

Profetia Paavali kohtalosta

Saastaisen hengen paluu
        43 "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.
        44 Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä,
        45 silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan. Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa.

Saastainen henki "The Messenger of Satan" ei poistunut Paavalista, vaikka rukoili sitä kolme eri kertaa.

Valehtelet, kuten satanistin kuuluu.Keksit valehtelijana jutut henkioppaista ,mutta se kuuluu sinunlaisille .

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Valehtelet, kuten satanistin kuuluu.Keksit valehtelijana jutut henkioppaista ,mutta se kuuluu sinunlaisille .

ja sinä itse et perustele raamatun sanalla YHTÄÄN MITÄÄN , kunhan heittelet
        tänne , >>> valehtelet , valehtelet , valehtelet <<<

• Anonyymi

Eläkeyhtiöt jahkailevat salaisia sijoituksia luki yhdessä ilmoituksessa. Raamattua ei kannata eksyttää, saati Elämää.

• Anonyymi

Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Damaskontien henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista eksyttäjistä.

Matt.24: 24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

Jeesus tulee vasta ajallaan takaisin, ei hiippaile missään Syyrian erämaissa.

Jeesus nousi taivaaseen heti kastekäskyn ja valtuutuksen siihen annettuaan oikeille apostoleille, jotka olivat sekä Juutalaisten että pakanoiden apostoleita. (Paavali ei kuulu joukkoon)

Matt.28
      18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Ap. t. 1:11

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

• Valehtelet taas...Jeesus ei varoitellut yhtään mitään missään damoskontien yhtään mistään.
        Mutta sinä luopio satanisti valehtelet, koska olet tuollainen pikku reppana.

• Anonyymi

Saulus Tarsolainen, joka valehteli nimensä Paavaliksi, ei saanut Jeesukselta yhtään mitään.
      Mies oli murhamies, joka piilotteli ulkomailla väärän nimen avulla toistakymmentä vuotta, eikä kukaan tiedä, mitä siellä puuhasteli.

"The Messenger of Satan"

• Anonyymi

Saatanan enkeli tappoi Paavalin Roomassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viesti meni perille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viesti meni perille.

Joh. 10:10

Varas tulee vain varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut antamaan elämän, yltäkylläisen elämän.

• Anonyymi kirjoitti:

Missä kohtaa se lukee.Haluatko laittaa raamatunkohdan satanisti ?

• Anonyymi

Saatanan enkeli Paavalissa ja Pyhä Henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.

Kuningas Saulin ja Saulus Tarsolaisen kohtalo oli ihan samanlainen.

• Anonyymi

Sekä kuningas Saul että Paavali hurmosteli vieraan hengen voimasta.

Hurmoshenki saa ihmisen pään sekaisin, järki laitetaan narikkaan, voi vaikka kaatua selälleen maahan, silmät vaan pyörii päässä ja näkee outoja. Suusta voi tulla vaikka molotusta, eläinten äänillä karjahtelua on havaittu esiintyvän hurmoslahkoissa.

Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä kuningas Saul että Paavali hurmosteli vieraan hengen voimasta.

Hurmoshenki saa ihmisen pään sekaisin, järki laitetaan narikkaan, voi vaikka kaatua selälleen maahan, silmät vaan pyörii päässä ja näkee outoja. Suusta voi tulla vaikka molotusta, eläinten äänillä karjahtelua on havaittu esiintyvän hurmoslahkoissa.

Saulus Tarsolainen ja Kuningas Saul menivät sekaisin lahkolaisten tapaan saamansa hurmoshengen voimasta.

Sananl. 23:33

Silmäsi näkevät outoja, puheesi ovat hullun houreita.

Lahkolaisten saatanallisiin hurmoshenkisiin molotusrukouksiin ei tule mitään vastauksia, vaikka sitä molotusta jatkuisi hengen voimasta tuntikaupalla.

1. Kun. 18:29

Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.

Laintaulut on rikottu ja nyt vaan henkien voimasta hurmostellaan ja lahkoissa kaatuillaan kuin viimeistä päivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saulus Tarsolainen ja Kuningas Saul menivät sekaisin lahkolaisten tapaan saamansa hurmoshengen voimasta.

Sananl. 23:33

Silmäsi näkevät outoja, puheesi ovat hullun houreita.

Lahkolaisten saatanallisiin hurmoshenkisiin molotusrukouksiin ei tule mitään vastauksia, vaikka sitä molotusta jatkuisi hengen voimasta tuntikaupalla.

1. Kun. 18:29

Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.

Laintaulut on rikottu ja nyt vaan henkien voimasta hurmostellaan ja lahkoissa kaatuillaan kuin viimeistä päivää.

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.
        Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut.
        Ja minä revin teidän huntunne ja pelastan kansani teidän käsistänne, niin etteivät he enää joudu teidän kätenne saaliiksi; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra.

• Täyttä valhetta.Ei mitään tekemistä toistensa kanssa.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Täyttä valhetta.Ei mitään tekemistä toistensa kanssa.

Edes Jeesus ei kutsu itseään hyväksi tai Hyvikseksi. Joka itsensä ylentää, se alennetaan.

Luuk. 18:19

Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edes Jeesus ei kutsu itseään hyväksi tai Hyvikseksi. Joka itsensä ylentää, se alennetaan.

Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu.

Matt. 11:19

Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden, ja he sanovat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Mutta viisaus vanhurskautetaan lapsiltansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt. 11:19

Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden, ja he sanovat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Mutta viisaus vanhurskautetaan lapsiltansa.

Jeesuksella ei ollut tekosyntejä, mutta hän oli äitinsä puolelta kiinni perisynnin kirouksessa ja olisi sen vuoksi kuollut joka tapauksessa ajastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksella ei ollut tekosyntejä, mutta hän oli äitinsä puolelta kiinni perisynnin kirouksessa ja olisi sen vuoksi kuollut joka tapauksessa ajastaan.

Jeesus eli Jumalan lakien mukaista elämää, eikä pitänyt sitä edes raskaana tai vaikeana.

• Anonyymi kirjoitti:

Sos.terveysalan projekti hyvis

• Anonyymi

Aloittaja tuuppaa demokraattista mielentuhoamista väliin. Ihmisen on käytävä prosessinsa läpi kuitenkin.

• Anonyymi

Paavalin opeista oli demokratia kaukana. Mies oli naisten vihaaja ja paha sovinisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalin opeista oli demokratia kaukana. Mies oli naisten vihaaja ja paha sovinisti.

Se on just noin!

• Anonyymi

Paavali toi naisvihan hyväksynnän seurakuntiin. Jeesus oli täysin erilainen suhtautumisessa naisiin.

Kyllä kelpasi Paavalille lainkohdat, kun kyse oli naisten alistamisesta. Vaikka muuten yritti kumota lait ja tuoda tilalle pelkkien henkien pillin mukaan elämistä.

1. Kor. 14:34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.

Jollei naiset pidä huntua ja burkaa, niin Paavali kaivaa keritsimet esiin ja ajelee naiset posliiniksi.

1. Kor. 11:6

Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

• Anonyymi

Paavali saa paljon kannattajia samanluonteisista miehistä ja uskonlahkot pullistelee.

1. Kor. 14:35

Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali saa paljon kannattajia samanluonteisista miehistä ja uskonlahkot pullistelee.

1. Kor. 14:35

Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.

Naisia alistava ns. "Paavalismi" sai kannattajia juuri Korintossa.

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisia alistava ns. "Paavalismi" sai kannattajia juuri Korintossa.

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]

Kanoninen eli Raamatun Paavali tosiaan väheksyy ja passivoi naisia. Kysymys kuuluu, kumpi on alkuperäisempi ja luotettavampi: Kanoninen Paavali vai Markionin Paavali, joka antoi naisten puhua seurakunnassa ja olla aktiivisia. Markus Vinzent on saanut minut olettamaan, että Markionilla oli alkuperäisemmät 10 kirjettä ja muut kirkkoisät muokkasivat niitä ja lisäsivät pari kirjettä lisää kaanoniinsa Paavalin nimissä. Muuten ottaisin kyllä misogynian tai seksismin lisämausteeksi käsitellessäni tuon suulaan eksyttäjän edesottamuksia.
        https://markusvinzent.blogspot.com/search/label/1 Corinthians

• Anonyymi

Saulus/Paavali oli todennäköiseti vielä pahempi mies, mitä kukaan kirkkoisistä on suoraan kirjoittanut.

Saulus Tarsolainen oli Stefanoksen murhamies. Ja mahdollisesti monta muuta pahaa tekoa tilillä, joita pakeni muuttamalla nimensä Paavaliksi ja pakoili ulkomailla monta vuotta ettei olisi saatu kiinni.

Paavali kehuu fyysisillä voimillaan ja nyrkkeilijän lahjoillaan ja pitää ihmisiä pelon vallassa.
      Saatanan enkeli ei tehnyt Paavalia heikoksi, vaan erittäin vahvaksi ja vaaralliseksi.

Fil. 3:4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä"

• Anonyymi

Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut pääepäilty siihen tekoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut pääepäilty siihen tekoon.

Avioparin murhat tehtiin nopeasti, ruumiit haudattiin heti, eikä niistä ilmoitettu edes omaisille, saatikka viranomaisille yhtään mitään.
        Rahat jaettiin apostolien kesken.
        Syy laitettiin Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin ja täydestä meni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avioparin murhat tehtiin nopeasti, ruumiit haudattiin heti, eikä niistä ilmoitettu edes omaisille, saatikka viranomaisille yhtään mitään.
        Rahat jaettiin apostolien kesken.
        Syy laitettiin Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin ja täydestä meni.

Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi jos mikä on Pyhän Hengen pilkka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi jos mikä on Pyhän Hengen pilkka.

Niinpä, mutta niin vaan nämä roistot tekivät, että silleen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, mutta niin vaan nämä roistot tekivät, että silleen!

Johannes paljasti, että siellä on roistoja ja hänet karkotettiin Patmos-nimiselle saarelle.

Tuo Johanneksen lausuma totuus useasta antikristuksesta alkuseurakunnassa, on häivytetty pois puhumalla vain joskus hamassa tulevaisuudessa ilmestyvästä yhdestä antikristuksesta.

Johannes säilytti terveen uskon ja järjenvalon, siksi hänelle uskottiin Ilmestyskirjan sanoma.

• Anonyymi

Koko kommunistinen alkuseurakunta hajosi riitojen vuoksi noin 70 jKr.

Katolinen eli yleinen kirkko on toimittanut Jumalan tehtäviä siitä lähtien kohta 2000 vuotta.

Jeesus perusti vain Katolisen eli yhden yleisen kirkon kastekäskyllä.

On vain yksi paimen ja yksi lauma.

Palkkapaimen ei ole oikea paimen.

• Anonyymi

Samalla tavalla kaikki Ilmestyskirjan luopioseurakunnat ovat hävinneet ja kohdanneet tuomionsa.

• Anonyymi

Johannes paljasti, että alkuseurakunta on joutunut Paavalin kaltaisten antikristuksien valtaan ja sen loppu on lähellä.

Siellä yksi pariskuntakin tapettiin raasti rahojen saamiseksi heiltä.

Alkuseurakunta hajosi noin v. 70 jKr.

Siitä lähtien Jumalan seurakunan asioita on hoitanut Katolinen eli yleinen kirkko, jonka Jeesus perusti.

On vain yki lauma ja yksi Paimen.

Kyriakee=Kirkko, Kristuksen ruumiiseen kasteessa liitettyjen suuri joukko.

• Anonyymi

Sikalauma sai henkikaseen.

Luuk. 8:33

Niin riivaajat lähtivät ulos miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma syöksyi jyrkännettä alas järveen ja hukkui.

• Anonyymi

Raamatussa ei ole yhtään tapausta, että joku nimeltä mainittu henkilö olisi saanut erillisen henkikasteen. Pahat henget tekee niitä omia kosketuksiaan ja kasteitaan, hurmoshenget, kaatohenget, valheen henget jne.

Kristillisessä kasteessa helluntaina oli mukana sekä vesi että Henki yhdessä ja samassa kasteessa, jossa tapahtui Kristuksen sovintoveren voimasta syntien anteeksisaaminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2038
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      159
      1525
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1365
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1148
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      164
      1131
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      862
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe