Punakalla pullukalla uusi neuvonantaja

Anonyymi-ap

33

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uusi kourittava.

    • Anonyymi

      Onkos tuo se Trumpin viljelemien salaliittoteorioiden takana?

      • Anonyymi

        Hän se on, Trumpin Pussycat 😸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän se on, Trumpin Pussycat 😸

        Maistuis ehkä haitilaisille


    • Anonyymi

      Ei ihme että puoluetuki meinaa olla sekaisin . Ensinnäkin tuo näyttää transulta , sitten salaliitto teorioita yms .soopaa . Huuhaata niinkuin trumppikin .

    • Anonyymi

      ei murha onnistunut ? nyt on sitten keksittävä muuta

      • Anonyymi

        Eilen taas Trumpin lähellä ammuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen taas Trumpin lähellä ammuttu.

        Sellaista aluetta missä on jengirikollisuutta. Ei sen ihmeellisempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista aluetta missä on jengirikollisuutta. Ei sen ihmeellisempää.

        Mitä tarkoitat? Tähtäsi uutisoinnin mukaan aidan raosta golf-alueelle, jossa Trump oli ja oli asettanut kameran kuvaamaan tekoaan. Ei välttämättä ehtinyt vielä ampua, ainakin alueen turvallisuudesta huolehtivat ampuivat ja saivat hänet pakenemaan.
        En ole uudempaa uutisointia vielä lukenut.
        Ei ollut mikään jengiläinen. Ampujan poika sanoi isänsä vastustavan Trumpia, mutta ei uskonut hänen olevan sellainen joka suunnittelisi salamurhaa.


    • Anonyymi

      On sillä kumppani, kahjoista se kaikkein kahjoin, tuoko ne tarinat kissa-aterioista ja syntyneiden lasten aborteista Trumpin suuhun laittoi? Sellaista epäillään.

      No, laittoi kuka laittoi, tai omaksui ne mistä tahansa, niin Trump teki kyllä selväksi järjenjuoksunsa. Ei hurraamista.

      Vaan uppoaahan tuokin joihinkin, palstallakin joku jopa valisti, kuinka Amerikassa abortoidaan syntyneitä lapsia. 😆

      Meininki tuolla amerikkalaisessa laitahörhöjen vaihtoehtomediassa ja somessa on villiä, joskus käynyt vilkaisemassa ja ei minun ymmärryskykyni riitä käsittämään sitä sekoilun määrää. Laitaporukoiden puuhamaa, äärioikeiston ja ääriuskovaiston.

      -a-teisti-

      • Onhan tälläkin palstalla kirjoitettu aikoinaan, että nyt abortoidaan Suomessa jo syntyneitä lapsiakin. Joku sekopää hihhuli näin tänne ihan tosissaan veisteli...


      • Anonyymi

        Tänään HS uutisoi Trumpin ottavan etäisyyttä tuohon latvalahoon, jonka jutut ovat liika jopa monille salaliittoteorioihin rakastuneille.

        Näin on käsky käynyt kampanjatiimin puolelta.

        -a-teisti-


    • Trumpille ovat todennäköisesti hyvät neuvot tarpeen. Sen verran tuli osumaa väittelyssä että sitä paikkaillessa.

      Maailman johtajat naureskelet hänelle ja korkea arvoiset armeijan henkilöt pitävät häntä häpeänä.

      • Anonyymi

        Trump ilmoitti ettei enää tv-väittelyyn lähde. Loppui kantti, kun piestiin kuin koira ja ku ne jututkin menivät täysin todellisuuden ulkopuolelle.

        -a-teisti-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trump ilmoitti ettei enää tv-väittelyyn lähde. Loppui kantti, kun piestiin kuin koira ja ku ne jututkin menivät täysin todellisuuden ulkopuolelle.

        -a-teisti-

        No ehkä Harris saa sen vielä usutettua, yllytyshulluhan Trump on.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No ehkä Harris saa sen vielä usutettua, yllytyshulluhan Trump on.

        Jotenkin tuttua meidän oman räyhiksen alias heimonvihikoiran tapauksessa 🦆😹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trump ilmoitti ettei enää tv-väittelyyn lähde. Loppui kantti, kun piestiin kuin koira ja ku ne jututkin menivät täysin todellisuuden ulkopuolelle.

        -a-teisti-

        Kaikki paitsi thrumpf tiesivät etukäteen kuinka käy, itse olin yllättynyt ettei kukaan ottanut siitä niskalenkkiä ja estänyt osallistumista.


      • he-ma kirjoitti:

        Kaikki paitsi thrumpf tiesivät etukäteen kuinka käy, itse olin yllättynyt ettei kukaan ottanut siitä niskalenkkiä ja estänyt osallistumista.

        No kyllä siellä varmasti on avustajat olleet kuralla. Pahintahan olisi ollut totaalinen pimahtaminen ja saattaa ollakin että Trumpille oli annettu hiukan jotain koska oli jotenkin ilmeetön.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Kaikki paitsi thrumpf tiesivät etukäteen kuinka käy, itse olin yllättynyt ettei kukaan ottanut siitä niskalenkkiä ja estänyt osallistumista.

        Totta, Harris on kaikkea sitä mitä Trump ei ole vähääkään, älykäs, asioista tietävä ja sanavalmis. Tehtävä oli täysin mahdoton Trumpille, peitota Harris.

        Trump on aidosti tyhmä, pihalla kaikesta ja mölisijä. Eivät olleet puntit likimainkaan tasan.

        -a-teisti-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta, Harris on kaikkea sitä mitä Trump ei ole vähääkään, älykäs, asioista tietävä ja sanavalmis. Tehtävä oli täysin mahdoton Trumpille, peitota Harris.

        Trump on aidosti tyhmä, pihalla kaikesta ja mölisijä. Eivät olleet puntit likimainkaan tasan.

        -a-teisti-

        Trump mielestään kuitenkin voitti :d

        Olikohan se kohta siinä kun Harris kertoi maailman johtajien naureskelevan sille ja esikunnan pitävän häntä häpeänä vai olisiko ollut siinä kohtaa missä oli puhu diktaattoreista jotka syövät hänet elävältä.


    • Anonyymi

      Onko aloittajalla vakituisena arvona elämässään haukkua muiden ulkonäköä?

      • Kuinka usein sinä nootitat tästä samasta asiasta Torre kimpussa hääräävälle teikäläiselle, joka haukku Torre joka päivä läskiksi, tyhmäksi, kaljuksi, köyhäksi yms yms? Miksi et koskaan puutu tuohon solvaustulvaan?


      • Anonyymi

        Trump solvaa ihmisiä työkseen. Myös ulkonäköä. Eiköhän tuo ollut nyt lievää siihen verrattuna.


      • Anonyymi

        Käypäs ojentamassa tuota uskovaa aitolaista, joka vainoaa Torrea ja käyttää jatkuvasti sanaa läski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käypäs ojentamassa tuota uskovaa aitolaista, joka vainoaa Torrea ja käyttää jatkuvasti sanaa läski.

        On puututtu, riippumatta solvaajasta.
        Toisten tekemisetkö oikeuttaisivat toimimaan myös itse yhtä väärin?
        Ei, kyllä se lähtee omista arvoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump solvaa ihmisiä työkseen. Myös ulkonäköä. Eiköhän tuo ollut nyt lievää siihen verrattuna.

        Ok. Itse en solvaa kenenkään ulkonäköä, koska se ei kuulu arvoihini, en edes niiden, jotka kommentoi asiattomasti muiden ulkonäköä.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuinka usein sinä nootitat tästä samasta asiasta Torre kimpussa hääräävälle teikäläiselle, joka haukku Torre joka päivä läskiksi, tyhmäksi, kaljuksi, köyhäksi yms yms? Miksi et koskaan puutu tuohon solvaustulvaan?

        Mistä sinä muka kunkin anonyymin puuttumiset muka tarkalleen kuvittelet tietäväsi..?
        Kuten viestissäsi käy ilmi, et tiedä, vaan annat väärän todistuksen.
        Kysymyksesi on siis täysin perusteeton, sillä olen puuttunut lukuisat kerrat kommenteilla ja ilmoittanut niistä ylläpitoonkin säännöllisesti, mutta niin ettei siitä ole liikaa vaivaa, kyse kun on ahkerasta niillä asioilla trollaajasta ja niitä viestejä tulee niin paljon, niin tulee usein vain ohitettua nopeasti ne letkat, jossa torrekin on mukana jankkaamassa. Usein ajattelen poistopyynnön teon yhteydessä, että hyvä siinäkin mielessä, jos se ehtii poistua, ettei torren tarvitse ruokkia kyseistä trollia siinäkin paikassa lukuisten muiden paikkojen lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä muka kunkin anonyymin puuttumiset muka tarkalleen kuvittelet tietäväsi..?
        Kuten viestissäsi käy ilmi, et tiedä, vaan annat väärän todistuksen.
        Kysymyksesi on siis täysin perusteeton, sillä olen puuttunut lukuisat kerrat kommenteilla ja ilmoittanut niistä ylläpitoonkin säännöllisesti, mutta niin ettei siitä ole liikaa vaivaa, kyse kun on ahkerasta niillä asioilla trollaajasta ja niitä viestejä tulee niin paljon, niin tulee usein vain ohitettua nopeasti ne letkat, jossa torrekin on mukana jankkaamassa. Usein ajattelen poistopyynnön teon yhteydessä, että hyvä siinäkin mielessä, jos se ehtii poistua, ettei torren tarvitse ruokkia kyseistä trollia siinäkin paikassa lukuisten muiden paikkojen lisäksi.

        Olen tämän kaiken lisäksi ottanut Torren vakiosolvaajasta erikseen ylläpitoon yhteyttä. Ei se mitään auta. Hän saa jatkaa toimintaansa ja asiattomia viestejä poistuu, jos niistä tehdään poistopyyntö, ellei jo automaattisesti poistu.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuinka usein sinä nootitat tästä samasta asiasta Torre kimpussa hääräävälle teikäläiselle, joka haukku Torre joka päivä läskiksi, tyhmäksi, kaljuksi, köyhäksi yms yms? Miksi et koskaan puutu tuohon solvaustulvaan?

        Aloittajahan ei voi mitenkään puolustella omia valintojaan kyseisen trollin valinnoilla.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuinka usein sinä nootitat tästä samasta asiasta Torre kimpussa hääräävälle teikäläiselle, joka haukku Torre joka päivä läskiksi, tyhmäksi, kaljuksi, köyhäksi yms yms? Miksi et koskaan puutu tuohon solvaustulvaan?

        Miksi ensin kysyt muka kuin vilpittömästi, että kuinka usein nootitat, mutta jälkimmäisessä viestissäsi väität valheellisesti muka tietäväsi, ettei puuttuisi ja vieläpä valhettasi korostaen käyttäen sanaa ”koskaan”?
        Vaikka todellisuudessa asia on juuri päinvastoin.
        Taidan historian aikana eniten täällä olevista puuttunut. Ja kuinka moni täällä on kirjoittanut pidemmästi asiasta palautelomakkeella suoraan ylläpidolle? Olen tehnyt sen vieläpä useamman kerran ja tehnyt parannusehdotuksia palveluun.
        Hänen trollauksiinsa puuttumisella kommentein taitaa olla kuitenkin kaikkein vähiten vaikutusta. Tällä hetkellä sanallisesti näyttää puuttuvan muut enemmän, mutta tekevät sen usein itsekin turhan asiattomasti, asioiden ohi syyttäen, jopa täysin sivullisiakin leimaten. Myös trollin kohdalla voi pysyä asiassa, eikä esim. alkaa väittämään häntä homoksi. En ymmärrä yhtään sellaista, kun häntäkin voi kritisoida pysyen asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ensin kysyt muka kuin vilpittömästi, että kuinka usein nootitat, mutta jälkimmäisessä viestissäsi väität valheellisesti muka tietäväsi, ettei puuttuisi ja vieläpä valhettasi korostaen käyttäen sanaa ”koskaan”?
        Vaikka todellisuudessa asia on juuri päinvastoin.
        Taidan historian aikana eniten täällä olevista puuttunut. Ja kuinka moni täällä on kirjoittanut pidemmästi asiasta palautelomakkeella suoraan ylläpidolle? Olen tehnyt sen vieläpä useamman kerran ja tehnyt parannusehdotuksia palveluun.
        Hänen trollauksiinsa puuttumisella kommentein taitaa olla kuitenkin kaikkein vähiten vaikutusta. Tällä hetkellä sanallisesti näyttää puuttuvan muut enemmän, mutta tekevät sen usein itsekin turhan asiattomasti, asioiden ohi syyttäen, jopa täysin sivullisiakin leimaten. Myös trollin kohdalla voi pysyä asiassa, eikä esim. alkaa väittämään häntä homoksi. En ymmärrä yhtään sellaista, kun häntäkin voi kritisoida pysyen asiassa.

        ” Tällä hetkellä sanallisesti näyttää puuttuvan muut enemmän, mutta tekevät sen usein itsekin turhan asiattomasti, asioiden ohi syyttäen, jopa täysin sivullisiakin leimaten. ”

        Kyseisen torren perässä olevan trollin sanomisia kommentoivat negatiiviseen sävyyn siis tällä hetkellä eniten torren lisäksi sellaiset, joilla on myös itselläänkin tapana trollailla muita loukaten palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Tällä hetkellä sanallisesti näyttää puuttuvan muut enemmän, mutta tekevät sen usein itsekin turhan asiattomasti, asioiden ohi syyttäen, jopa täysin sivullisiakin leimaten. ”

        Kyseisen torren perässä olevan trollin sanomisia kommentoivat negatiiviseen sävyyn siis tällä hetkellä eniten torren lisäksi sellaiset, joilla on myös itselläänkin tapana trollailla muita loukaten palstalla.

        "Kyseisen torren perässä olevan trollin sanomisia kommentoivat negatiiviseen sävyyn"

        Pitäisikö niitä kommentoida positiiviseen sävyyn?
        Ylipäätänsä, pitäisikö niihin kommentoida yhtään mitään?


    • Anonyymi

      Haitista tulleet lailliset siirtolaiset ovat Trumpin lemmikkihuuhaan takia nyt niin pahassa ahdingossa, että persut ovat kateudesta vihreinä [sic].

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe