Sipilän syy Yle hommat?

Anonyymi-ap

Moktar.Gubta
2024-09-13 09:21:22
UUSI

Mistä tässä olikaan kysymys?
Yle siis aikoo aloittaa arabian- ja somalinkieliset uutislähetykset. Näin eräät kielelliset vähemmistöt saisivat oikeaa tietoa sekä Suomesta että myös maailman tapahtumista myös omalla äidinkielellään. Pieni palveluhan tämä vain on, mutta se lisää näiden kielivähemmistöjen turvallisuuden tunnetta ja siten edistää myös kotoutumista.

Eihän tällainen ole mitenkään minulta pois, vaikka itse maksankin Yle-veroa. Samaa ei voi sano Eikasta, eikä niin kovin monesta muustakaan täällä nyt huutelevasta.

Ja mitä täällä sitten huudellaan? Itse luin huutelua rahtilaivoista, moskeijoista, oikeuden päätösten kumoamisesta, Sipilän omakotitalosta, ABC:n bensakortista sekä ryyppyporukoiden kokoontumispaikoista. Puheenaiheiden runsaus oli hämmästyttävä siihen nähden, että aiheena piti olla vain Ylen uutisten kielivariaatiot.

Eikä kukaan muista, että yksi suosituimmista kielivariaatiosta puuttuu. Nuntii latini lakkautettiin vuonna 2019. Sitä seurattiin ympäri maailmaa ja se oli myös oma suosikkini. Sivistysvaltio tunnetaan siitä, että siellä on oikeasti sitä sivistystä. Sen minkä Suomi lakkautti 2019, Vatikaani katsoi tarpeelliseksi aloittaa jo samana vuonna korvatakseen syntyneen puutteen.

Täällä on taas voimissaan vimmainen halu osoittaa, kuinka tyhmä Suomi ja suomalaiset voivat pahimmillaan olla.

Parhain terveisin, Moktar. ;)

14

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oho
      Kepu loi synkän suomen

    • Anonyymi

      Eiköhän anttilan suku islamisaatio kynnyksellä rasismis kehto yle...isän maan pettureiden joukko , rintamakarkureiden kaikki puuttinisteja . nazija desantteja koko anttilan sku huokuu islamisaatiota suomen kansan alistamista.. murhaamista,.

    • Anonyymi

      Kyllä musta letku kelpaa lihavalle leidille islamisaation kynnyksellä ..gambian sex reissut ei kyllä , ja maksaako anttilan gambian sex reissut . suomen kansa veron maksajat..

    • Anonyymi

      YLE ANTTILAN MATKAT JOHTOPORRAS..MYÖS MIEHET SIELLÄ HOMO KULTUURI REHOITTAA YLELLÄ..


      Yksi suosituimmista alueista on Senegambian alue, Kololia ympäröivä rannikkoalue. Kaduilla työskentelevät paikalliset miehet, jotka tunnetaan nimellä "Bumsters", etsivät naisia, jotka aloittavat seksisuhteen heidän kanssaan.

      Joskus seksitaloudeksi kutsutut tuhannet eurooppalaiset naiset matkustavat vuosittain Gambiaan kuluttaakseen nuoria, miespuolisia gambialaisia kehoja. Sekä turistit että heidän gambialaiset kumppaninsa muotoilevat seksuaaliset kohtaamisensa "suhteiksi", vaikka monet eivät halua kuvata sitä tällä tavalla. Nämä "suhteet" tarjoavat gambialaisille miehille mahdollisuuksia ansaita elantonsa seksiturismilla saaduilla rahoilla, kun taas naisturistit saavat mahdollisuuden tyydyttää (uuskolonialistisia) fantasioitaan nuorista mustista kehoista.

      En ole saanut mitään tietoa seksiturismin laajuudesta Gambiassa. Vaikka olisikin, en ole varma, luottaisinko siihen. Hallitus ei halua, että Gambia tunnetaan seksiturismista ja yrittää aktiivisesti muuttaa kansakunnan imagoa.

      Vaikka emme voi antaa tarkkaa lukua siitä, kuinka monta ihmistä vierailee Gambiassa seksiturismin vuoksi vuosittain, voimme olla varmoja, että se on merkittävä osa matkailijoiden kokonaismäärästä. Olen nähnyt tämän omin silmin, mutta se on edustettuna myös tiedotusvälineissä. Henkilökohtaisen kokemukseni ja tutkimukseni perusteella sanoisin jopa, että jopa 20% turisteista harjoittaa seksitaloutta matkoillaan Gambiaan.

      Kyllä, seksiturismiteollisuus on kukoistanut viime vuosina. Mutta maan matkailuala on ottanut muutaman osuman parin viime vuoden aikana. Vaikea poliittinen ilmapiiri merkitsi sitä, että monet lomat peruttiin tai turistit päättivät matkustaa vaihtoehtoisiin kohteisiin. Monarchin ja pari vuotta myöhemmin Thomas Cookin romahdus on lähes hävittänyt Gambian valmismatkamarkkinat. Vain aika näyttää, hyödyntävätkö muut matkanjärjestäjät tätä uutta markkina-aukkoa vai järjestävätkö matkailijat mielellään matkasuunnitelmansa itsenäisesti matkustaessaan Gambiaan. Epäilen, että ainakin lyhyellä aikavälillä Gambian matkailuala ja seksiturismiteollisuus eivät menesty yhtä hyvin kuin viime vuosina.

    • Anonyymi

      Naisten seksiturismiteollisuus on huomattavasti pienempi kuin miesten seksiturismi. Naisten seksiturismi on myös vähemmän tunnettua suuren yleisön keskuudessa. Itse asiassa monet ihmiset eivät ole koskaan edes kuulleet siitä!

      Naisten seksiturismilla on yleensä jokin kolmesta muodosta:

      Perinteinen seksituristi, joka etsii seksuaalista kontaktia miesten kanssa
      Tilannekohtainen seksituristi, joka sattumoisin joutuu seksuaalisiin kohtaamisiin paikallisten miesten kanssa, mutta joka ei matkustanut aikomuksenaan olla yhdynnässä
      Romantiikkaturisti, joka matkustaa etsimään romanttisia kokemuksia, joita he eivät voi kokea kotimaassaan
      Gambian seksiturismi koostuu pääasiassa kolmannesta naispuolisten seksituristien tyypistä, jossa naiset matkustavat kotimaastaan etsimään romanttisia suhteita, joita he eivät löydä kotoa.

    • Anonyymi

      Gambialaiset miehet käyttävät "taktista seksiä" saadakseen taloudellista vaihtoa länsimaisten naisturistien kanssa saadakseen lahjoja, rahaa, rahalähetyksiä ja ehkä avioliiton ja viisumin muuttaakseen Eurooppaan.

      Toisin kuin naispuolinen seksituristi, joka todennäköisesti pitää suhdetta jollain tavalla romanttisena, gambialainen mies näkee heidän sitoutumisensa seksitalouteen työmuotona, joka tarjoaa heille tuloja. Hyvin usein he sanovat ylpeinä olevansa itsenäisiä ammatinharjoittajia, jotka työskentelevät elättääkseen itsensä ja perheensä.

      Välittömän taloudellisen tavoitteensa lisäksi nuorten gambialaisten miesten pitkän aikavälin tavoitteena on usein saada viisumisponsorointia, jotta he voivat muuttaa Eurooppaan etsimään parempaa elämää.

      Gambialaiset bumsterit ja heidän roolinsa seksiturismissa
      Hyvin usein gambialaiset miehet, jotka harjoittavat turismin affektiivista seksitaloutta, nähdään kampaamassa rantaa etsiessään sitoutumista potentiaaliseen turistiin tai muuhun. Jotkut toimivat myös taksinkuljettajina ja odottavat usein rannan vieressä etsien mahdollisia matkailuasiakkaita, jotka tarvitsevat kuljetusta. Sekä gambialaiset miehet että naiset käyvät monissa ravintoloissa, baareissa ja yökerhoissa, jotka sijaitsevat Kololin ranta-alueella, matkailutoimintaan suunnitellulla sivustolla, joka haluaa harjoittaa mahdollista suhdetta matkailijoihin.

    • Anonyymi

      Anttila on uuskolonnismian ilmentymä kehoine ja rahoinee tuntee ylemyyttä saadesaan rahalla köyhiä mustia naida ja nöyryyttää..

    • Anonyymi

      kohta yle vaatii GILJOTIININ käyttöö se on se sananvapaus tässä ja nyt lihava leidi paukauttaa. minähän ole itse jumala .

    • Anonyymi

      SDP SE SE ON PUUTTIN YLE JA SANANVAPAUS .. SITÄ EI NÄKÖJÄÄN ENÄÄ OLE VAAN YLE ANTTILA MÄÄRITTELEE SENKIN. SDP SANNA MARIN

    • Anonyymi

      ITSESENSUURI ON KOHTALOKASTA , ANTTILA EROA OLET PSYKOOSISSA .

    • Anonyymi

      Eivät opi suomea eivätkä ruotsia ja kotoutuminen huononee entisestään. Kirjoitus-ja lukutaidottomuus myös lisääntyy.

    • Anonyymi

      kYLLÄ YLEN UUSI UUTIS STUDIO LHE OKSENNUKSEN PAIKKA, KAUKA SAATANAN AIVOKÄÄPIÖ SUUNNITELI SAMMA PASKAA JOKA KERTA ..HALAVALLA TEHTY PASKA STUDIO.. EI VITTU SAMANVRIN JA JOKA KERTA ALKAA SAMA PASKA MUIKKI YMS..ALUSTA.. VITTU MIKÄ PÖYTÄ ONKO TEHTY ANTTILALLE AAMU PALA PÖYDÄSI EI RIITÄ NORMI EVÄÄT VIRTAHEVOSELLE YÖK..

    • Anonyymi

      Petolliset: Kansanedustaja Fatim Diarra avoimena omasta elämästään: "En minä nuhteeton ole, enkä…"
      Kansanedustaja Fatim Diarra on mukana Petolliset

    • Anonyymi

      kepulainen moktar gubta?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe