Profetia Ukrainasta.

Anonyymi-ap

Näin ilmestyksen,jossa seisoi mies kädet ylhäällä.
Hän lausui nämä sanat 13.9-2024:

-"Kolme vuotta vielä ja Ukrainan sota on siirtynyt Suomen maaperälle,Sanoo Herra.
Aamen".

9

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanna Marin vei Suomen sotaan.

• Anonyymi

Ja muut Herraa vastaan liberaali lakia säätäneet ja voimaan saattaneet.

• Anonyymi

Venäjä on Jumalan Tahdossa,Putinin johdolla.
      Suomi ei ole.
      Putin on Jumalan mies.

• Anonyymi

Kaikkea muuta, ei välitä maansa hyvinvoinnista, eikä ole taitoa tehdä hyvää niin paljon kuin pystyy.

• Anonyymi

Vladimir Putin on oikeasti persreikädiktaattori, joukkomurhaaja ja patologinen valehtelija.

• Anonyymi

Kiitos kommnetista. Tuotahan paljon monet "profetoivat" jo paljon ennen, kun Ukrainan sodasta oli mitään aavistusta. Eli miksi ei Ukrainan sodasta kukaan profetoinut ennen kuin alkoi puheet Suomeen kohdistuvasta hyökkäyksestä.

Minä toivon, että nyt kaikki nämä "profeetat" tekisivät täydellisen parannuksen ja nöyrtyisivät Jumalan edessä. Ei Jumala ole välinpitämätön sille, mitä ihmiset puhuvat toisilleen Hänen nimessään, päinvastoin.

Olkaa suuresti siunauttuja, mutta turvautukaa Jeesuksen Kristuksen kautta tulevaan armoon. Älkää enää pistäkö sanojanne Jumalan suuhuh.

Kaikkea hyvää!

• Anonyymi

Siis "suuhun", sori.

• Anonyymi

Aloitukseen puuttumatta ....

On profetoitu, että kukaan ei tule Suomen avuksi ja syyt siihen ovat jo alkaneet : luonnon katastrofit kaikkialla työllistää kunkin maan niin ettei se voi auttaa muita.

• Anonyymi

joka sanoi:
      Olkaa suuresti siunauttuja, mutta turvautukaa Jeesuksen Kristuksen kautta tulevaan armoon. Älkää enää pistäkö sanojanne Jumalan suuhuh.
      *suuhun*.

eli missä Jumala on SANONUT että Pohjoisessa oleva ESIKOINEN; ISRAEL saa kovaa kyytiä?
      ja Suomi, noin 60-80% !!! on osa Efraimia sekä osa Venäjää!

Mitä Jumala on luvannut?
      Hes 37!
      Kuolleet luut., eli me eli lähes kaikki Efraim ei tiedä että on ISRAEL, ja ESIKOINEN, kuten oli Mooseksen aikaa Egyptissä, ja samoin tulee olemaan että, Jumala vie/tuo oman ESIKOISEN lujalla, väkevällä kädellä, LUVATTUUN maahan.

Efraim ei vielä ole puhdistunut, eikä ile havainnut, että JEESUS ON MESSIAS, eli se jota monet odottavat.

Nyt ei Efraim Pohjoinen kansa tarvitse muiden apua, jotka tahtovat tuhota Efraimin, Esikoisen, mutta meillä on SUURI APU:
      Jumala itse!
      sekä sitten ISO enkeli, Miikael, joka on esim Mikkelissä, sekä Argankelissa sekä
      VENÄJÄN, ei siis entisen neuvosto liiton lipussa!

katso, minkä lipun he, Venäjä nostaa ylös ja Jumalan eteen?

No mitä sitten tulee kolmeen vuoteen en tiedä, mutta sen tiedän ja JOKAINEN voi lukea, Suomi ja nyt esi-isät ovat vuodesta XXX, eli noin 600 luvulta asti, torjunut, ukrainan aluella olevat ja sieltä tulevat pahat!

esim Puolan Sodassa, Hakkapeliitat olivat pelättyjä ja kunnoitettuja.
      eli kuka siellä Puolan ja Venäjän sodassa oli?

eikö Käännynnäiset, tai kasakat ja pahat, kuten historian kirjat opettavat.
      joten, jos nyt on aika että goog ja sen liittolaiset lähtevät liikelle, niin heillä on halu, tuhota Efraim eli Jumalan tekemä esikoinen, kuten oli Egyptissä.

nyt kuitenkin goog ja liittolaiset, saavat kovaa kyytiä, ja
      Jumalan Henki lepää pohjoisessa ja Jumalan tahto tapahtuu täällä eli pohjoisessa.

nyt, tutki ketkä ovat Venäjää vastaa ja kuka puolella!
      se on omituista että VIELÄ Suomi on vastaan mutta ei kansa. eli päättäjät ovat vastaan kansa ei.
      Kuten monessa, ellei kaikissa maissa.

Jumala tulee POISTAMAAN peitteen, kaikkien ihmisten ja kansojen "kasvoista"
      ja silloin he näkevät, ja vapisevat!

Jes 25
      7 Ja hän hävittää tällä vuorella verhon, joka verhoaa kaikki kansat, ja peiton, joka peittää kaikki kansakunnat.

Peite, mikä on sitten oikeiden juutalaisen silmillä on vielä myös "päällä", mutta tulee aika kun se poistetaan.

onko sen aika nyt vai "huomenna" en tiedä, mutta ennekuin isot tapahtumat tulevat tulee tämä, JUMALAN ei ihmisen ilmoitus/ennustus/profetia:

Aam. 8:10
      Minä muutan teidän juhlanne murheeksi ja kaikki teidän laulunne valitusvirsiksi. Minä panen kaikkien lanteille säkkipuvun ja teen kaljuksi jokaisen pään. Ja minä saatan teidät suremaan, niinkuin ainokaista poikaa surraan, ja se päättyy, niinkuin päättyy katkera päivä.

Sak. 12:10
      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

vai tahdoko sanoa että Jumala ei tiedä ja ole sitä etukäteen ilmoittanut.

ja Sakarjan sanat ovat lohdulliset:
      Sak. 12:
      1 Ennustus, Herran sana Israelista. Näin sanoo Herra, joka on jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä:

eli KUKA ON ISRAEL? josta Herran PROFEETTA, OIKEA sellainen ennustaa, eli profetoi?

Jer. 2:3
      Herralle pyhitetty oli Israel, hänen satonsa esikoinen. Kaikki, jotka sitä söivät, joutuivat syynalaisiksi; onnettomuus kohtasi heitä, sanoo Herra.

Jer. 31:9
      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

nyt Sakarja:
      Sak 12
      2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.

MYÖS JUUDA on juova sen maljan!
      eli on oleva Efraimia vastaan! eli nykyinen Israel eli siellä olevat käännynnäiset.
      tiesitkö ja tottahan tiesit, että Nyt Israelin "kuninkas" ja pääministeri, netajahu, on HAAMIN ja JAAFETIN jälkeläisiä.
      On itse neta julkisesti sen "iloiten tuonnut esille"

10 Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

Joten peite poistetaan ja Jumalan TUOMIOT tulevat, kaikille kansoille.
      ESIKOINEN on turvassa, Herran kädessä!

Dan. 12:1
      1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.

no sa,a se-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7569
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1843
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1840
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241