Miksei Orpon hallitus laske sähkön hintaa kuten Marinin hallitus

Anonyymi-ap

Marinin hallitus pudotti sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin. Orpon hallitus nosti sen 25,5 prosenttiin. Miksei Orpon hallitus pidä kansalaisten puolia?

13

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hallitus missä on SDP ja keskusta on kansalaisen näkökulmasta ollut aina paras.

• Anonyymi

Nykyinen persujen ja kokoomuksen sosialistinen kommunistihallitus himoverottaa suomalaisia niin, että Elina Valtosenkin mukaan rikastuminen on Suomessa mahdotonta.

• Anonyymi

Jostain ne Ukrainaan syydettävät rahat on kerättävä.

• Anonyymi

No koska Marinin KANSANRINTAMAHALLITUS ajoi kansan asiaa eikä rikkaan eliitin.

• Anonyymi

Koska sähkön hinta on nyt 8 senttiä kwh. Kommarihallituksen aikana se oli 30 senttiä kwh. Ymmärtääkö viherpunikki vastauksen?

• Anonyymi

Minulla viimelaskussa sentti/kwh

• Anonyymi

Marinin hallitus avusti ylisuutissa sähkölaskuissa. Orpon hallitus sulkee ydinvoimalat tuulettomimpaan aikaan, että sähkön hinta npusee. Tuleehan siitä kivasti veroäyrejä valtion kassaan. Shköstähän maksetaan alvia sähköverostakin.

• Anonyymi

"Shköstähän maksetaan alvia sähköverostakin."

Ei siihen vaikuta sähkön hinta mitenkään, vaan ainoastaan sähkön kulutus. Jos kansa säästää käyttämällä kallista sähköä vähemmän, niin sähköveron tuotto pienenee.

• Anonyymi

Marinin hallitus pudotti ALV:tä ulkomaisten pääomasijoittajien rahoilla.

Kapitalistiset kansainväliset pääomasijoittajat käyvät kauppaa keskenään SDP:n hyvinvointiyhteiskunnan veloilla, jotka työläiset maksavat korkojen kera näille kapitalisteille.

Aito hyvinvointiyhteiskunnan rakentamistapa on rakentaa se omilla rahoilla, mutta tähän ei Marinin porukan taito riittänyt.

Nyt jo heti alusta karsittiin Marinin hallituksesta mm. Sotessa, joka aikanaan tullaan purkamaan ja palaamaan aikaan ennen kansanterveystyön 5-vuotissuunnitelmia.
      Silloin köyhätkin pääsevät heti hoitoon yhteiskunnan tuella kuten palveluseteli, Kelakorvaus jne.
      Eikä yksityisellä lääkärillä pakosta tai valinnan vapaudesta käyvän työläisen tarvitse maksaa tuplasti (julkiselle ja yksityiselle).

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sähkö on halpaa viime vuosi 90e mutta siirto 250e.

• Anonyymi

Pitäähän Carunan saada veroparatiiseihin mahdollisimman paljon rahaa. Sen vuoksi.

Pääomasijoittaja Carunan löysivät Jyrki Katainen ja Jan Vapaavuori. Kyllä poikien hampaita nauratti Iltapaskojen etusivuilla kun esittelivät löytöänsä.
      Kataisen mukaan matkana pitävät huolen siitä ettei sähkönsiirto kallistu. Typeryydessään tämä Kokoomuksen nero sanoi ottaneensa niskalenkin markkinavoimista. Heh.
      Olisi pitänyt ottaa Kataisesta Niska-pers- lenkki ja heittää ulos eduskunnan portailta mutta kun sitä ei tajuttu tehdä niin siitähän seurasi yhä karmeampia seurauksia Suomelle.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe