Jumalan vai ihmisen? Jos ottaa esimerkiksi Elian, niin jumalaton Iisebel vannoi tappavansa hänet vuorokauden sisällä. Toteutuiko Iisebelin uhkaus? Kuoliko Elia?
Kumman sana toteutuu?
8
224
Vastaukset
- Anonyymi
Elia koki tempauksen, eikä kuollut, kuten valvovien uskovien joukko minä hetkenä hyvänsä.
- Anonyymi
Toki jumalan sana toteutuu , entäs sitten !
- Anonyymi
Kyllä se on ihmisen sana ja ahneus. Tuskin taivaassa on wc maksuja!
- Anonyymi
Entä, jos Jumala on päättänyt nostaa Trumpin presidentiksi, voiko sitä kukaan estää?
- Anonyymi
Hyvä kyssäri. Jokainen maa valitsee oman johtajansa/presidenttinsä. Niin kuin myös pienenpieni Suomikin teki kahden välillä. Sallittakoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kyssäri. Jokainen maa valitsee oman johtajansa/presidenttinsä. Niin kuin myös pienenpieni Suomikin teki kahden välillä. Sallittakoon.
Niinhän se pitäisi mennä. Mutta tuntuu, että ehkä iisebelin hengessä olevat yrittävät kampittaa Trumpia väärin keinoin. On hyvä muistaa, kuinka Iisebelille kävi. Hänelle kävi tarkalleen siten, kuin Herra ilmoitti käyvän. Samoin kaikille iisebelin seuraajille koittaa suuri ahdistus.
- Anonyymi
Raamattu on Lähi-idän paimentolaisheimon taruihin pohjautuva kokoelmateos, ei mitään muuta, joten siinä mainittua jumalaakaan ei ole olemassa.
- Anonyymi
"Kumman sana toteutuu?
Jumalan vai ihmisen? Jos ottaa esimerkiksi Elian, niin jumalaton Iisebel vannoi tappavansa hänet vuorokauden sisällä. Toteutuiko Iisebelin uhkaus? Kuoliko Elia?"
Ei-helluntailainen kommentti:
Jos tuota kysyt, nimenomaan Iisebelin tapausta, nin on syytä katsoa tarkemmin, mitä sanottiin. Muu ihmisten höpinä ei kaikkinensa toteudu.
1. Kuningasten kirja:
19:1 Mutta kun Ahab kertoi Iisebelille kaiken, mitä Elia oli tehnyt ja kuinka hän oli tappanut miekalla kaikki profeetat,
19:2 lähetti Iisebel sanansaattajan Elian luo ja käski sanoa: "Jumalat rangaiskoot minua nyt ja vasta, jollen minä huomenna tähän aikaan tee sinulle samaa, mikä jokaiselle näistä on tehty".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418