On niin kauheat ilmavaivat vaivannut jo kauan että pihallakin tuulisella säällä tulee vedet silmistä. Työkaveritkin yskii kun ei aina tuo pidättäminenkään onnistu jos joutuu hieman ponnistelemaan.
Syön aika paljon ruisleipää, mahtaakohan se voida aiheuttaa tätä vaivaa?
Ruokavalioni on ruisleivän lisäksi perinteinen suomalainen, ei mitään erikoisia ulkomaisia ruokia.
Järkyttävät ilmavaivat
3
169
Vastaukset
- Anonyymi
Hehe, monilla tulee tuulisella säällä vedet silmistä ihan jo tuulen takia.
Jos aloitus ei ole pelkkä vitsi, niin kyllä, ruokavaliolla pystyy vaikuttamaan ilmavaivoihin. - Anonyymi
Mun pieruni ei haise ja se on aivan totta. Kun ei syö mausteista eikä valmisruokaa eikä lihaliemisekoituksia vaan itse tehtyä perusruokaa, niin pieru vaan rupasahtaa muttei haise. Voi vapaasti suihkaista kaupan hyllyjen välissä eikä tarvitse kipaista hajua karkuun.
- Anonyymi
Ruokavalio taitaa olla useimmiten syy siihen, millaisia kaasupäästöjä tulee. Myös jatkuvalla hektisellä elämällä voi olla oma vaikutuksensa.
Ei ne ongelmat ainakaan tekemättä korjaannu, vaan jotain on muutettava.
Todella häiritsevä ongelma, mutta semmoisiksi pieruntuottajiksi ihmisetkin on evoluutio suunnitellut ja sille ei asialle ei mitään voida.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875