Lahkolaisten "taivas" - kurja paikka

Anonyymi-ap

Lahkolaisilla iankaikkisena evankeliumina on todella erikoinen "oppi".
He rakastavat sitä enemmän hengessä kuin Jumalaa.
Sitä on saarnattava iankakkisesti kaikillle ihmisille sillä se antaa pelastusvarmuuden (taivaspaikan).

19

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taivaassa helluntailainen lahkoenkelikuoro ylistää helluntaikastetta ja kilpaileva lahko ylistää sapattiaan.

      Haluatko sinä tälläiseen ikuiseen taivaaseen 7.päivän adventistien ja helluntailaisten kanssa ?

      Anna mun kaiken kestää... myös nämä lahko-opitkin maanpäällä.

    • Anonyymi

      Kunnia ja ylistys jenkki uususkonnollisuudelle.

      Pedonmerkki ja uususkonnolliset eksytykset tulee jenkeistä.
      Ilman jenkkejä 3. maailmansotaa ei tulisi.

      • Anonyymi

        Luterilainen, sinulla ei ole mitään, ei rahtuakaan Jumalan valtakuntaan kuuluvaa, sillä kuvittelet päässeesi kolmen vesitipan taian kautta sisällä Jumalan valtakuntaan. Mutta sinä vain kuvittelet, ET OLE SISÄLLÄ JUMALAN VALTAKUNNASSA, MAHTUUKO KALLOOSI! "Kukaan ei tule muutoin kun minun kauttani", sanoo Jeesus.
        Jeesus jatkaa ja sanoo: Jos joku nousee Jumalan valtakuntaan muualta, kuin minun kauttani, niin hän on varas ja ryöväri.
        SINÄ LUTERILAINEN YRITÄT VARASTAA JA RYÖSTÄÄ JUMALAN VALTAKUNNAN ITSELLESI!
        Sana varoittaa: Johannes Kastajan päivistä, niin tähän asti, kärsii taivaan valtakunta väkivaltaa, ja väkevät repivät sen itsellensä.
        Luterilainen porttokirkko on ryöstänyt väkivalloin Jumalan valtakunnan itselleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilainen, sinulla ei ole mitään, ei rahtuakaan Jumalan valtakuntaan kuuluvaa, sillä kuvittelet päässeesi kolmen vesitipan taian kautta sisällä Jumalan valtakuntaan. Mutta sinä vain kuvittelet, ET OLE SISÄLLÄ JUMALAN VALTAKUNNASSA, MAHTUUKO KALLOOSI! "Kukaan ei tule muutoin kun minun kauttani", sanoo Jeesus.
        Jeesus jatkaa ja sanoo: Jos joku nousee Jumalan valtakuntaan muualta, kuin minun kauttani, niin hän on varas ja ryöväri.
        SINÄ LUTERILAINEN YRITÄT VARASTAA JA RYÖSTÄÄ JUMALAN VALTAKUNNAN ITSELLESI!
        Sana varoittaa: Johannes Kastajan päivistä, niin tähän asti, kärsii taivaan valtakunta väkivaltaa, ja väkevät repivät sen itsellensä.
        Luterilainen porttokirkko on ryöstänyt väkivalloin Jumalan valtakunnan itselleen!

        Helluntailaiset ovat ottaneet oppia islamin hengestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilainen, sinulla ei ole mitään, ei rahtuakaan Jumalan valtakuntaan kuuluvaa, sillä kuvittelet päässeesi kolmen vesitipan taian kautta sisällä Jumalan valtakuntaan. Mutta sinä vain kuvittelet, ET OLE SISÄLLÄ JUMALAN VALTAKUNNASSA, MAHTUUKO KALLOOSI! "Kukaan ei tule muutoin kun minun kauttani", sanoo Jeesus.
        Jeesus jatkaa ja sanoo: Jos joku nousee Jumalan valtakuntaan muualta, kuin minun kauttani, niin hän on varas ja ryöväri.
        SINÄ LUTERILAINEN YRITÄT VARASTAA JA RYÖSTÄÄ JUMALAN VALTAKUNNAN ITSELLESI!
        Sana varoittaa: Johannes Kastajan päivistä, niin tähän asti, kärsii taivaan valtakunta väkivaltaa, ja väkevät repivät sen itsellensä.
        Luterilainen porttokirkko on ryöstänyt väkivalloin Jumalan valtakunnan itselleen!

        Jos saunassa tulee liian kuuma, höllätään vähäksi aikaa vedenheitto ja jos se ei tehoa. Heitetään lisää vettä kiukaalle. Pois on turha päästä. Jos ei sitten talvisäillä hankeen vilvoittelemaan. Johan on kumma, etteikö löylyt taas kelpaa.

        - taiteilija -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilainen, sinulla ei ole mitään, ei rahtuakaan Jumalan valtakuntaan kuuluvaa, sillä kuvittelet päässeesi kolmen vesitipan taian kautta sisällä Jumalan valtakuntaan. Mutta sinä vain kuvittelet, ET OLE SISÄLLÄ JUMALAN VALTAKUNNASSA, MAHTUUKO KALLOOSI! "Kukaan ei tule muutoin kun minun kauttani", sanoo Jeesus.
        Jeesus jatkaa ja sanoo: Jos joku nousee Jumalan valtakuntaan muualta, kuin minun kauttani, niin hän on varas ja ryöväri.
        SINÄ LUTERILAINEN YRITÄT VARASTAA JA RYÖSTÄÄ JUMALAN VALTAKUNNAN ITSELLESI!
        Sana varoittaa: Johannes Kastajan päivistä, niin tähän asti, kärsii taivaan valtakunta väkivaltaa, ja väkevät repivät sen itsellensä.
        Luterilainen porttokirkko on ryöstänyt väkivalloin Jumalan valtakunnan itselleen!

        Hieman lisää "suitsutusta".

        Kysyn edelleen saman kysymyksen, kuin jo muutama vuosi sitten, tällä palstalla. Esitin sen hyvin demokraattisesti ja suurella diplomatialla, kaikella semmoisella, kuin vaan koskaan osaan.

        Onko parempi ihmisen kastaa varmuuden vuoksi, kuin jättää kokonaan kastamatta?

        Sain vastauksen joka kuuluu näin. " Kokonaan kastamatta jättäminen on parempi."
        Mitä tästä nyt enää voi repiä? Pelihousunsa..kenties?

        Mee käymään savuilla, voi olla terveellistä. Itsellesikin. Sinua ajattelin. Ihan sua.

        Oletko protestantti? Vai mikä? Miten seuraat Arvon Jeesusta? Etsi säyseyttä ja hillihe ittesi. Kaiken kiivautesi keskeltäkin.
        Tämä tästä. Kyllä se siitä!


    • Anonyymi

      Adventimi ja helluntailailaisuus ovat hell*vetin kalliita hengellisiä harrastuksia ja kerhotoimintaa.
      VAPAAEHTOISET hoitavat rahoituksen.
      Vastineeksi saa sielunhoitoa ja puheita.
      Henkipumpausmusiikilla maustettuna.

    • Anonyymi

      Kirjoitan tarinan. Tarinasta voi tulla pitkä. Katsotaan, mitä annetaan ja kirjoitettavaksi tulee. Tarina on epistolaa, ei niinkään pyhää sellaista, vaikka sunnuntai onkin.
      Tarinani kertoo lapsesta ja lyhyesti hänen polkujaan ja tunnelmiaan elämänkoulussa.

      Tuo lapsi syntyi yli viisikymmentä vuotta sitten..yli. Ei niinkään työläisperheeseen, mutta työtätekevien vanhempien perheeseen kuitenkin esikoisena. Silloin ihmisillä oli työtä ja toimeentuloa. Leipä ei ollut noihin aikoihin niinkään leveää, mutta tuon lapsosen ei tarvinnut nälkääkään kärsiä. Katto oli päänpäällä ja puhtaanapidostakin huolehdittiin ja neuvoloista ja terveydenhuollosta. Siinä mielessä tuo lapsi oli saanut "lottovoiton". Jo ennen äitinsä kohtua ja kasvua.

      Lapsonen kasvoi, ei niinkään uskonnollisessa ilmapiirissä, mutta sillä ei ole niinkään merkitystä itse asian ja tarinan kannalta. Lapsi kävi tarhansa ja alakoulunsa. Hänellä oli kuitenkin, kenties perimästä, hyvä muisti. Ja siksi hän pääsi kouluaikoinaan helpolla, ja sai ihan keskinkertaisia numeroita ja kyllä hän taisi niitä läksyjäänkin tehdä ihan vapaaehtoisesti heti koulusta kotiin päästyään. Ei tarvinnut häntä muistuttaa. Muutenkin äitillään ja isällään työnsä ja askareensa.

      Ammatinkin luki sitten yläkoulusta päästyään ja vielä lisääkin ammatteja kurssimuotoisena, ei kirjekursseina, vaan fyysisesti oppipöytänsä ääressä.

      Hän teki väliin työtä eri aloilla, milloin missäkin, vaikka kaikkiin ei niinkään koulutusta olisi ollutkaan. Pääasia taisi nuorella miehellä olla, kun edes jotakin hommaa on. Liksat tuli aina, kun ne piti tulla, joko muitten sopimat liksat tai henkilökohtaisesti itsesovitut. Liksa tuli. Ja pärjäs. Parhaimmissa työpaikoissa jäi jotakin säästöönkin, " puskurirahaa" hankintoihin ja muihin äkillisiin asioihin.

      Köyhä hän ei ollut ja kurjuudessa. Elänytkään. Olihan hän saanut tuon "lottovoittonsa". Ja sama lottovoitto meillä on kaikilla muillakin armaan Suomemme maankamaran tallustajilla. Tämä tieten ei ole missään tapauksessa mikään politigue kirjoitus. Sillä ei niin hyvää, ettei huonoakin. Eikä niin huonoa, ettei jotta ei jotakin hyvääkin. Mutta kunnioitus on suotavaa olla ja pitääkin olla Korkeimpaamme kotaan. Sillä sieltä se suojelus tulee jokaiselle.

      Toivottavasti tämä osin fiktiivinenkin tarinani, edes hieman "valaisi" tämänkin palstatilan lukijakuntaa.

      - taiteilija -

    • Anonyymi

      Jenkeissä pastoritkin voivat ottaa monta vaimoa ja myydä huumeita.
      Jenkeistä on tullut Babylonin uususkonnollisuus.

    • Anonyymi

      Olseniin tarttui azusalaiset jenkkihenget.
      Hänen sydäntä lähellä oli uudelleen kastettujen helluntaipoikien "hengellisten ja muidenkin tarpeiden tarpeiden" palvelutyö.

    • Anonyymi

      Lahkolaisilla on yksi oppi jota korostetaan ja myös palvotaan ainakin jossain määrin.
      Onko kyseessä epäjumalanpalvelus vai aivopesu ?

      Esim. Helluntaikasteen tai sapatin jumaloiminen.

      🤔👀🤔👀

    • Anonyymi

      En usko että he ovat tehneet parannusta ennen "pelastusvarmojen laihkotaivaaseen" menoa.
      Uskoni vahvistuisi jos pastori tekisi parannuksen sunnuntain kokouksessa eikä ajattelisi niin ahneesti rahauhria.

    • Anonyymi

      " Mistä me tiedämme sen mistä tuuli tulee ja minne se menee." Tuleeko se milloin idästä ja milloin lännestä. Pohjoisesta tai etelästä, koillisesta lounaasta. Tai jostakin muusta ilman suunnasta. Miksi tuuli syntyy ja miksi se laantuu pois. Kyllä sekin lainaukseni siellä Kirjassa lukee. Raamattukirjassa.
      Paksu kirja, paljon asiaa. Paljon väittelyä, paljon keskustelua. Mutta yksi on, vaikka on monta.
      Ja jokainen vastaa omista teoistaan. Niinhän siellä lukee..ja paljon..paljon muutakin.

      Kuumakallen on joskus parempi mennä välissä ulos kessulle, jos tupakkimiehiä tai ulos muuten jäähdyttelemään ja haukkaamaan "happeeta".

      Ehkäpä Jumalamme on sittenkin Armollinen..onko??? Oikein kysyin.

      - sama taiteilija -

    • Anonyymi

      Kenelle Jumala on armollinen ?

      Psalmien kirja 25:9

      Hän johdattaa nöyriä oikein, hän opettaa nöyrille tiensä.

      Sananlaskujen kirja 3:34

      Pilkkaajille hänkin on pilkallinen, mutta nöyrille hän antaa armon.

      Lopunajan todellisuus seurakunnissa

      Sudet lampaiden vaatteissa, ulkokultaiset, kirjanoppineet ja kyykäärmeen sikiöt.
      Ei ne nöyriä ole ja opettavat lampaansa armovarkaiksi.

      Ps. Siunausta taiteilijalle

      • Anonyymi

        Kiitän. Onhan nuo sodat silkkaa pahantekoa puolin ja toisin. Erästä menneiden polvien kirjailijaa lainatakseni. Onhan se paljon esitetty elokuva, kiroillaan vaan turhankin paljon tuossa elokuvatoteutuksessa. Mustavalkoisena, aikanaan.

        No, mutta. Nyt. Voihan sillä lampaallakin olla, kenties, jopa hampaat. :) Miten se muuten pystyy syömään lähes vaikka mitä piikikästä kasvillisuutta?

        Jumalan Siunausta Teille!

        Selviäminenkin siunausta.


      • Anonyymi

        Jumala on armollinen kaikille Ja arvollinen, tänäänkin. Hän on armollinen kaikille..tänäänkin. Elämässä. Juuri kokoajan.
        Jotkut rukoilevat merkkejä, kenties lapsenomaisesti. Sekin hyvä, että ylipäätään rukoilee.
        Ja silti olemme Jumalan johdatuksessa, joka päivä. Aina. Joka päivä. Ja "merkkejä" on koko ajan. Johdatuksessa. Pitää heittäytyä..ettenkö sanoisi. Carpe Diem. Tartu hetkeen.

        En saata sanovani, että ymmärrän. Jos en ymmärrä. En voi valehdella itselleni. Hiljaa kuitenkin, voin rukoilla..edes huokaista. Jos en muuta.

        - antaa palaa " Frank "


    • Anonyymi

      "" Haluatko sinä tälläiseen ikuiseen taivaaseen 7.päivän adventistien ja helluntailaisten kanssa ? ""

      Kyllä haluan mutta ilman helluntailaisia.

    • Anonyymi

      Lahkolaisuus kastekiistoineen ja sapattikiistoineen ovat SYNTIÄ.

      - tästä hengestä lahkolaiset ammentavat "uskonsa".
      Itse ovat sen todistaneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe