Miksi punavihreät palvoo Yleä - siihen on selitys

Anonyymi-ap

Neuvostoliiton aikaan Yle oli 100% punainen, toimittajiksi palkattiin kommunisteja jotka tööttäsi neukkulan ihanuutta jatkuvasti. Totta kai tämä sopi vasemmistolaisille.

Tänä päivänä 70-80% Ylen toimittajista on punavihreitä, ja jälki näkyy kiistatta, mutta siitähän punavihreät juuri tykkää.

Yle siis sopii vihervasemmistolle kuin nenä päähän, eivätkä he tietenkään halua että sieltä mitään leikattaisiin.

49

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yle tuottaa värittynyttä uutisointia.

      • Anonyymi

        Nimenomaan.


      • Anonyymi

        Eikä ihan vähän.


      • Anonyymi

        En haluais maksaa Ylestä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluais maksaa Ylestä mitään.

        Samat sanat.


    • Anonyymi

      Ylä-Anttila: Minun palkastani ei leikata.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään.


      • Anonyymi

        Lihoo vaan koko muija.


    • Kai sinä olet tietoinen siitä, että suomettumisen aikana koko puoluekenttä oli kovasti kallellaan itään päin muutamaa rohkeampaa yksilöä lukuunottamatta?

      • Anonyymi

        Niin no, tänä päivänä meillä on käytännössä yksipuoluejärjestelmä. Laikki ovat kiltista samaa mieltä kaikesta. Oppositio muodon vuoksi välillä ottaa jotakin epäoleellista esiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, tänä päivänä meillä on käytännössä yksipuoluejärjestelmä. Laikki ovat kiltista samaa mieltä kaikesta. Oppositio muodon vuoksi välillä ottaa jotakin epäoleellista esiin.

        Antaisitko esimerkkejä puolueista, joita haluaisit eduskuntaan haluamaasi ryhtiä tuomaan?


      • Anonyymi

        Niitä sanottiin änkyröiksi.


      • Anonyymi

        Olitkos sinä silloin edes olemassa, minä olin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olitkos sinä silloin edes olemassa, minä olin.

        Olin. Ihan selkeästi.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Olin. Ihan selkeästi.

        Polven korkuinen.....


      • Anonyymi

        Siis vasemmistossa nimenomaan oltiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Polven korkuinen.....

        Enpä usko, että täällä pyörii kovin paljon yli 60-vuotiaita kirjoittajia. Enemmistö on lähinnä parikymppisiä peräkammarin poikia.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Enpä usko, että täällä pyörii kovin paljon yli 60-vuotiaita kirjoittajia. Enemmistö on lähinnä parikymppisiä peräkammarin poikia.

        Kerroitko juuri itsestäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerroitko juuri itsestäsi.

        Jos minä sinusta vaikutan parikymppiseltä pojalta, sinulla on vakavia ongelmia kyvyssä hahmottaa tekstejä.

        Toisaalta, minulle on kyllä se ja sama mitä mieltä jostakin olet. Olethan vain yksi anonyymi puskista huutelija muiden joukossa.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Enpä usko, että täällä pyörii kovin paljon yli 60-vuotiaita kirjoittajia. Enemmistö on lähinnä parikymppisiä peräkammarin poikia.

        Minä satun oleen yli 60-vuotias, todellakin.

        Ja onhan täällä eläkeläisdemareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä satun oleen yli 60-vuotias, todellakin.

        Ja onhan täällä eläkeläisdemareita.

        Omituista. Jutuistasi voisi kuvitella sinun olevan teini-ikäinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä satun oleen yli 60-vuotias, todellakin.

        Ja onhan täällä eläkeläisdemareita.

        Varmasti, joo.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omituista. Jutuistasi voisi kuvitella sinun olevan teini-ikäinen.

        Et vaan tiedä mitä kommentteja olen kirjoittanut. Vaikutat siis tyhmältä.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Varmasti, joo.

        🤣🤣🤣

        Ensi vuonna eläkkeelle, näin se on minun kohdallani.

        Mutta sinun henkisessä kehityksessä olisi toivomisen varaa.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Enpä usko, että täällä pyörii kovin paljon yli 60-vuotiaita kirjoittajia. Enemmistö on lähinnä parikymppisiä peräkammarin poikia.

        No enemmistö voi olla, mutta ei kaikki.


      • TruthStillHurts
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi vuonna eläkkeelle, näin se on minun kohdallani.

        Mutta sinun henkisessä kehityksessä olisi toivomisen varaa.

        Todistaisitko tuon? Teet sen helpoimmin antamalla näytteitä tuottamistasi teksteistä. Ne kertovat kypsyystasostasi.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Enpä usko, että täällä pyörii kovin paljon yli 60-vuotiaita kirjoittajia. Enemmistö on lähinnä parikymppisiä peräkammarin poikia.

        Minä olen 58. Muistan kun Yleltä tuli radio-ohjelma - näin naapurissa. Se ilo neukkulan ylistystä täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 58. Muistan kun Yleltä tuli radio-ohjelma - näin naapurissa. Se ilo neukkulan ylistystä täysin.

        Korjaan, oli


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 58. Muistan kun Yleltä tuli radio-ohjelma - näin naapurissa. Se ilo neukkulan ylistystä täysin.

        En syyttäisi asiasta pelkästään Yleä. Kyseessä oli poliittisen johtomme selkeä valinta. Idea oli hyvä, mutta jossakin vaiheessa meni pahasti liioittelun puolelle.


    • Anonyymi

      Purra kertoi syyn. Kaikki Yleä koskevat päätöksen tehdään parlamenttaarisesti. Tällöin vasemmisto pääsee sanelemaan ehdot ja jarruttamaan päätöksentekoa. Nytkin siihen meni aikaa 11 kuukautta.
      Eniten takkiin otti kokoomus, joka alun perin vaati 120 miljoonan euron leikkauksia, tuli 66 miljoonaa.

      • Anonyymi

        Kosmeettiset leikkaukset.


    • Anonyymi

      Pahimmat Neuvostoliiton aikoihin YLE:een palkatut kommunistitoimittajat olivat Pertti Salolainen, Paavo Väyrynen ja Petri Sarvasmaa.

      • Anonyymi

        ne vois palauttaa putinille työnsä tehneinä !


    • Anonyymi

      yle on aikansa elänyt systeemi joka verovaroilla leikkii omia aatteitaan tajuamatta että ihmiset saa kaiken tiedon netistä ja sata kertaa paremmalla totuudella joka asiasta kuin ylen siivilöimä aatteen palo !

      sen voisi lakkauttaa heti eikä mikään asia muuta kuin paranisi.

      muutamalla hengellä tuotettu yleistieto kuten sää ja jotain muuta vastaavaa pari tuntia päivässä.

      • Anonyymi

        Minkälaisia ovatYLen:n omat aatteet? Kuka päättää niiden laadun?


      • Anonyymi

        Yle on norsu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle on norsu.

        Tehoton.


    • Anonyymi

      Suuret ikäluokat oli taistolaisia,
      ja se näkyy edelleen.

      • Anonyymi

        Moni oli.


    • Anonyymi

      Näin naapurissa. Naapurineljännes. Työläisen arkea ja Neuvostoihmisiä.

      • Anonyymi

        Sinä muistat paremmin. Minä muistan vaan tuon näin naapurissa ohjelman. Ai hitto mikä tuo yle on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä muistat paremmin. Minä muistan vaan tuon näin naapurissa ohjelman. Ai hitto mikä tuo yle on ollut.

        Ja on vieläkin


      • Anonyymi

        Että minkä takia tuollaista paskaa piti Ylen suoltaa? Sanonta kuuluu: "hullukin näyttää viisaammalta kun pitää suunsa kiinni."


    • Anonyymi

      Jopa on kaukaa haettua. Kotikutoista.

    • Anonyymi

      Se on heidän äänitorvensa.

    • Anonyymi

      Punainen Reporadio alkoi 1965, ja sitten se on jatkunut.

    • Anonyymi

      Yle ainakin piilomainostaa vasuriliittoa ja vihreitä veronmaksajien rahoilla

    • Anonyymi

      Yle on punavihreiden äänitorvi.

    • Anonyymi

      Punavihreät ovat jälkisuomettuneita.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe