kenen kirjoittama nancy olikaan?
NANCY
4
466
Vastaukset
- elisant
Deborah Spungen on kirjoittanut kirjan "Nancy", ja se perustuu äidin näkemyksiin ja kokemuksiin ongelmaisen tyttärensä kasvusta ja elämänvaiheista.
- qummamuzzi
On jo muutama vuosi siitä kun luin Nancyn, mutta mielessäni oli silloin koko ajan, että tytöllä oli prototyyppisia amerikkalaisodotuksia vastaamaton persoonallisuus. Mietinkin, että johtuivatko kaikki ongelmat juuri tästä odotuksien ja todellisuuden ristiriidasta. Jos suvaitsemattomaan ja fundamentalistisia arvoja kunnioittavaan perhepiiriin syntyy vähänkin outo lintu ovat yhteentörmäykset väistämättömiä (tässä puhun oman elämänkohtaloni tuomalla syvällä rintaäänellä: itse olen lahkolaiskodin luopio ja musta lammas).
Tietysti Nancystä olisi nykypäivän tasoisin neurologisin ja psykiatrisin keinoin saattanut löytyä joko elimellinen tai psyykkinen häiriö. Sitäkin pidän täysin mahdollisena.
Kiehtova tarina. Kannattaa lukea, mutta muzzista jäi vähän omavanhurskainen kuva. qummamuzzi kirjoitti:
On jo muutama vuosi siitä kun luin Nancyn, mutta mielessäni oli silloin koko ajan, että tytöllä oli prototyyppisia amerikkalaisodotuksia vastaamaton persoonallisuus. Mietinkin, että johtuivatko kaikki ongelmat juuri tästä odotuksien ja todellisuuden ristiriidasta. Jos suvaitsemattomaan ja fundamentalistisia arvoja kunnioittavaan perhepiiriin syntyy vähänkin outo lintu ovat yhteentörmäykset väistämättömiä (tässä puhun oman elämänkohtaloni tuomalla syvällä rintaäänellä: itse olen lahkolaiskodin luopio ja musta lammas).
Tietysti Nancystä olisi nykypäivän tasoisin neurologisin ja psykiatrisin keinoin saattanut löytyä joko elimellinen tai psyykkinen häiriö. Sitäkin pidän täysin mahdollisena.
Kiehtova tarina. Kannattaa lukea, mutta muzzista jäi vähän omavanhurskainen kuva.siis Nancyhän syntyi napanuora kaulanympärillä.Tämä olisi aiheuttanut Nancyn aggressiivisen käyttäytymisen.Sehän selviää kirjan lopussa!
on kirjan kirjoittaja ja tytön äiti.Olen lukenut tämän kirjan kaksi kertaa ja voin sanoa,että hyvin järkyttävä tositarina!
Löytyykö tuosta Sex pistols yhtyeestä vanhoja lehtijuttuja jostain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683