KOSTAMINEN JA JOUKKOVAINO

Anonyymi-ap

Uein TI:t eivät tiedä, miksi ovat vainon kohteeksi joutuneet. Eivät tiedä, keitä vainon toteuttamisen takana on. Jotkut ovat arvelleet, että ovat astuneet jonkun ison pomon henkisille liikavarpaille. - Yhteiskunnalliset ja poliittiset syyt ovat oma lukunsa.

Tämän lisäksi kostolta vaikuttavia stalkkausia/tapahtumia on vainon sisällä. Kohde on tehnyt jotakin stalkkerin mielen vastaista.

39

457

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla yksi joukkovainoa toteuttava porukka koostuu satanistisen kovista ihmisistä. Jos en tottele jossakin asiassa, kosto on suhteeton. On tullut tunne, että kostaminen tekona tuottaa nautintoa heille. - Sinänsä koko vaino tavoitteena tuhota elämäni on kostoa tai sitten toteuttavat sen vain kun heillä on mahdollisuus siihen.

• Anonyymi

TI= Targeted individual- eli kohde-henkilö-

siis vainon kohde-henkilö, vainon kohteena oleva, vainottu

• Anonyymi

Kun joukkovaino päätetään aloittaa, täytyy rekrytoida stalkkereita. Ihmisvoittoisessa vainossa pikkukaupunki on edullinen paikka, Sinne voi vähitellen kehitellä small town terrorismin eli pikkukaupunki terrorismin.

Pitää hankkia vihamiehiä kohteelle. Voisin kertoa esimerkkejä, miten sen voi tehdä, mutta sehän KOSTETTAISIIN MINULLE.

• Anonyymi

Ja tuollainen rekrytointihan pysyisi aivan varmasti salassa, ihan taatusti. :D

Ja resurssejahan hommaan löytyy, poliisit ja ties mitkä pörrää koko ajan ympäriinsä ja 24/7 on aina jengiä valmiina paikalla. Miljoonakustannukset yhtä vainottua varten, ihan varmasti. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tuollainen rekrytointihan pysyisi aivan varmasti salassa, ihan taatusti. :D

Ja resurssejahan hommaan löytyy, poliisit ja ties mitkä pörrää koko ajan ympäriinsä ja 24/7 on aina jengiä valmiina paikalla. Miljoonakustannukset yhtä vainottua varten, ihan varmasti. :D

Gang stalkingissa vain ylinjohto tietää koko vainon. Alimmat stalkkerit luulevat, ettei kohteelle tehdä muuta kun se, mitä he tekevät. Kohde mustamaalataan. Pikkustalkkerit luulevat tekevänsä palveluksen, kun stalkkaavat uhrin kaltaista hirviötä. Mennään joukkopsykoosiin. Jne.

Kun v.2015 minulle kerrottiin (ehkä stalkkerit kertoivat), että olen gang stalkingin kohde, rupesin samantien kirjoittamaan paikkakunnan palstalle, että ihmiset ymmärtäisivät, missä isommassa kokonaisuudessa ovat mukana. -Ei ainakaan lieventänyt vainoani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gang stalkingissa vain ylinjohto tietää koko vainon. Alimmat stalkkerit luulevat, ettei kohteelle tehdä muuta kun se, mitä he tekevät. Kohde mustamaalataan. Pikkustalkkerit luulevat tekevänsä palveluksen, kun stalkkaavat uhrin kaltaista hirviötä. Mennään joukkopsykoosiin. Jne.

Kun v.2015 minulle kerrottiin (ehkä stalkkerit kertoivat), että olen gang stalkingin kohde, rupesin samantien kirjoittamaan paikkakunnan palstalle, että ihmiset ymmärtäisivät, missä isommassa kokonaisuudessa ovat mukana. -Ei ainakaan lieventänyt vainoani.

nää vapaamuurarit satanistit ja muut joukkovainoajat jne....

tulee saamaan rangaistuksensa kohta- hyvin pian-

ja on jo varmaan alkanutkin...

• Anonyymi

• Anonyymi

Vainon kohteeksi voi riittää, että on jonkun lapsi. Tiedän tapauksia, joissa TI on arvellut, että hänelle kostetaan vanhempien puoluepoliittista toimintaa, jo entistä.

Kun itselle vanhoilla päivilläni kerrottiin, että vasemmalta tulee vainoa. Olin ihmeissäni. En ole ollut mukana politiikassa. Sitten muistin: äitini julisti, että meillä äänestetään kokoomusta. Lapsena jo ihmettelin, miksi ihmeessä: mehän ollaan köyhiä. Äiti myös toi avoimesti esille vihaansa punaisia kohtaan. Viha oli peräisin vuodelta 1918, jolloin äiti ei ollut köyhä. Punaiset ampuivat hänen isänsä. - Eli voit joutua vainon kohteeksi sijaiskärsijänä.

• Anonyymi

Valekakosken tytöntappo oli murha ja poliittinen murha tai tappo tai poliittinen kosto'+ jne+- Valkeakoskihan on natsi-lahtari-perinnekylä

• Anonyymi

Tavallinen fraasi stalkkereilla, jos on paljastanut heidän tekojaan. RIITTIKÖ, VAI HALUATKO LISÄÄ?

Silloin kun vielä kerroin pahemmista yöllisestä e-häirinnästä, tuli viesti:Kiva, että kelpasi. Koska haluat lisää.

Äskettäin kerroin vuosikymmen sitten loppuneesta sinisestä autosta ja sitä ajaneesta stalkkerista. Tämän jälkeen nopeaa tahtia alkoi sinisiä autoja ajella vastaan .

ELI KOSTO ON OPETUS: ei saa paljastaa.

• Anonyymi

Ja mitenköhän tämä viesti tuli? Sinulla on varmasti se jollain tavalla tallessa? Vai tuliko se suoraan sinun mieleesi mielenhallintatyökaluilla? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitenköhän tämä viesti tuli? Sinulla on varmasti se jollain tavalla tallessa? Vai tuliko se suoraan sinun mieleesi mielenhallintatyökaluilla? :D

Tuli ihan siihen ketjuun viestini perään. Eiköhän niitä ole tallessa, jos ketjua ei ole poistettu. Huomaa, että olet nuorempaa polvea, jolle tänne kirjoittelu on jo vierasta. Nykyään ei e-häirinnästä tänne kirjoitella eikä entiseen tyylin joukkovainostakaan. - Minä olen jo 80 vee, hyvin ja rankan vainon kokenut, lähes kirjoittelunkin lopettanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"-Riittikö------" sanottiin päin naamaa. Viimeksi marketissa hyllyjen väliin talousosastolla tunki kuusi (6) miestä sanomaan tämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli ihan siihen ketjuun viestini perään. Eiköhän niitä ole tallessa, jos ketjua ei ole poistettu. Huomaa, että olet nuorempaa polvea, jolle tänne kirjoittelu on jo vierasta. Nykyään ei e-häirinnästä tänne kirjoitella eikä entiseen tyylin joukkovainostakaan. - Minä olen jo 80 vee, hyvin ja rankan vainon kokenut, lähes kirjoittelunkin lopettanut.

HAHAHA! Tajuatko, että sinua trollataan ihan täysillä? :D:D:D:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"-Riittikö------" sanottiin päin naamaa. Viimeksi marketissa hyllyjen väliin talousosastolla tunki kuusi (6) miestä sanomaan tämän.

Otitko kuvan? Teitkö tutkintapyynnön? Et tietenkään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otitko kuvan? Teitkö tutkintapyynnön? Et tietenkään...

siinä taas tuli kaksi trolliviestiä

• Anonyymi

Kumma homma, että kukaan muu ei vaan huomaa näitä vainoamisia. On hyvä tiedostaa, että muun muassa skitsofrenia voi oireilla vainoamisen tuntemuksina ja skitsofreenikoilta tyypillisesti puuttuu sairaudentunto. Toki nyt voi olla jokin mieleltään sairas yksilö, joka alkaa vainota toista mutta nämä nyt ovat asia erikseen. Kaikille joukkovainoa mielestään kokeneille suositan soittoa oman sote-alueen ajanvaraukseen oman mielenterveyden arviointiin.

• Anonyymi

Mistä tiedät? Mihin tietosi perustuu? - Ei mihinkään. Tiedän, että on henkilöitä jotka puuttuvat toisten elämään eivätkä vain syyttele kuvittelemiensa aatteiden perusteella. Toimivat porukalla tai ainakin pareittain.

Mikä on sairaus? Jos voi hyvin ja ajattelee eri tavalla, onko se sairasta?

Vainoharhakin on toki mahdollista, jos alkaa yhdistellä tapahtumia ja sattumiksia.

Olisi ehkä parempi kysyä itseltään, mikä on tervettä tai terve suhtautuminen ns. yhteiskuntaan ja tapaamiin henkilöihin. Voidaan päätyä vaikka siihen ettei anna kaikien puheiden ja asioiden vaikuttaa. Sekin voi pitää mielen terveenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät? Mihin tietosi perustuu? - Ei mihinkään. Tiedän, että on henkilöitä jotka puuttuvat toisten elämään eivätkä vain syyttele kuvittelemiensa aatteiden perusteella. Toimivat porukalla tai ainakin pareittain.

Mikä on sairaus? Jos voi hyvin ja ajattelee eri tavalla, onko se sairasta?

Vainoharhakin on toki mahdollista, jos alkaa yhdistellä tapahtumia ja sattumiksia.

Olisi ehkä parempi kysyä itseltään, mikä on tervettä tai terve suhtautuminen ns. yhteiskuntaan ja tapaamiin henkilöihin. Voidaan päätyä vaikka siihen ettei anna kaikien puheiden ja asioiden vaikuttaa. Sekin voi pitää mielen terveenä.

OHOH , monen lajin trollit innostuivat, kun eivät ole pitkään aikaan päässeet kirjoittelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OHOH , monen lajin trollit innostuivat, kun eivät ole pitkään aikaan päässeet kirjoittelemaan.

Ja vissiin tullut käsky lopettaa tämä ketju, ennen kuin riksun vainottu paljastaa lisää kaavoja.

• Anonyymi

Olen kokenut hyvin pahan työpaikkavainon ja se siirrettiin asuinalueelleni

Kaikkea minuun kohdistunutta vainoa VÄHÄTELTIIN
        Kun minä yritin puolustaa itseäni TEKOJANI SUURENNELTIIN

Olen vienyt asian Työsuojelupiirin tutkittavaksi. Heidän mukaan ASIAT OLI VANHENTUNEET!
        Olen kannellut Firman Toimitusjohtajalle ja Kaupunginjohtajalle koska Firma on Kaupungin omistama

Kun kerron kaikkea sitä mitä minulle on tehty MINUA EI USKOTA
        Koska tehdyt asiat minulle on NIIN TÖRKEITÄ!

Olen Herraan Jeesukseen Kristukseen Uskova!
        Nämä vainoajani ovat KOMMUNISTEJA se heitä yhdistää!
        He ovat nauttineet minun vainoamisestani ja siitä että huomaavat kun minä kärsin!

Minusta on TEHTY PERÄTTÖMIÄ RIKOSILMOITUKSIA!
        En silloi pystynyt / kerinnyt riittävän nopeasti siihe reagoimaan ja tekemään RIKOSILMOITUSTA perättömästä ilmiannosta!

Meille kaikille on TULEVA TUOMIO!
        Minun ON KOSTO! Minä olen maksava sanoo HERRA!
        Jumala katsoo oikeudekseen kostaa AHDISTUKSILLA HEILLE jotka teitä ahdistavat!
        Nuo kohdat löytyvät aivan tavallisesta Raamatusta! Myös Vihki Raamatusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vienyt asian Työsuojelupiirin tutkittavaksi. Heidän mukaan ASIAT OLI VANHENTUNEET!
        Olen kannellut Firman Toimitusjohtajalle ja Kaupunginjohtajalle koska Firma on Kaupungin omistama

He ovat nauttineet minun vainoamisestani ja siitä että huomaavat kun minä kärsin!

En silloi pystynyt / kerinnyt riittävän nopeasti siihe reagoimaan ja tekemään RIKOSILMOITUSTA perättömästä ilmiannosta!

Ohis, mutta kristityn pitäisi rukoilla vihamlestensä puolesta, mihin sinulta se on unohtunut?

Ilmeisesti kaikilla puolueilla on oma vainokoneistonsa, kun vainotut eivät edusta mitään tiettyä puoluetta 🙄

Itse olen miettinyt, kuinka monella vainotuista on mt-taustaa ja liittyykö siihen jotenkin. Tällaista kohdettahan olisi erityisen helppo vainota, sillä häntä ei uskota missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohis, mutta kristityn pitäisi rukoilla vihamlestensä puolesta, mihin sinulta se on unohtunut?

Ilmeisesti kaikilla puolueilla on oma vainokoneistonsa, kun vainotut eivät edusta mitään tiettyä puoluetta 🙄

Itse olen miettinyt, kuinka monella vainotuista on mt-taustaa ja liittyykö siihen jotenkin. Tällaista kohdettahan olisi erityisen helppo vainota, sillä häntä ei uskota missään.

Gang stalkingin perusjuttuihin kuuluu käyttää kohde psyk.osastolla saamassa doagnoosi, mikä vie häneltä uskottavuuden. -Mitäs tämän tilalle, kun kukaan ei enää pääse hoitoon muuten kuin jonottamalla. -Ehkä pääsee jonon ohi, jos sanoo olevansa joukkovainon kohde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa. Sinulla on siis asianosaisena kopiot näistä rikosilmoituksista? Miksi et julkaise niitä, siltä osin, kuin julkaisu on sallittua? Ai niin, et tietenkään saanut niitä, koska vainoajat kielsivät... :D

Ja tuo jeesustelu lopuksi selittääkin jo aika paljon...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gang stalkingin perusjuttuihin kuuluu käyttää kohde psyk.osastolla saamassa doagnoosi, mikä vie häneltä uskottavuuden. -Mitäs tämän tilalle, kun kukaan ei enää pääse hoitoon muuten kuin jonottamalla. -Ehkä pääsee jonon ohi, jos sanoo olevansa joukkovainon kohde.

Heh. Normi tallaajaa alkaa jokin mystinen taho ihan yllättäen ja syyttä vainoamaan, käyttää tieteisfilmeihin rinnastettavaa teknologiaa, käyttää milljonia jos ei kymmeniä miljoonia tähän vuosikymmenten aikana rahaa, kukaan muu tätä ei huomaa ja kymmenet jos ei sadat osallistujat - joita todellisuudessa pitäisi olla kymmen- ellei satakertainen määrä, koska vainottuja kuulemma on aika paljon, pitävät asian niin salassa, ettei siitä koskaan missään vuoda yhtään mitään. Mukana on tietysti poliisit, lääkärit ja kaikki muutkin viranomaiset ja jopa vapaaehtoiset.

Katsotaanpa.. todellista vai mielisairautta? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh. Normi tallaajaa alkaa jokin mystinen taho ihan yllättäen ja syyttä vainoamaan, käyttää tieteisfilmeihin rinnastettavaa teknologiaa, käyttää milljonia jos ei kymmeniä miljoonia tähän vuosikymmenten aikana rahaa, kukaan muu tätä ei huomaa ja kymmenet jos ei sadat osallistujat - joita todellisuudessa pitäisi olla kymmen- ellei satakertainen määrä, koska vainottuja kuulemma on aika paljon, pitävät asian niin salassa, ettei siitä koskaan missään vuoda yhtään mitään. Mukana on tietysti poliisit, lääkärit ja kaikki muutkin viranomaiset ja jopa vapaaehtoiset.

Katsotaanpa.. todellista vai mielisairautta? :D

joku nuorisotrolli siinä yrittää

• Anonyymi
      • Anonyymi

Suomessa on RASISMIA KANTA SUOMALAISIA KOHTAAN

• Anonyymi

• Anonyymi

VAI OLIKO TÄSSÄ KOSTO SIITÄ, ETTÄ KERTONUT TROLLIEN SAAVAN VALMIIN LISTAN YLLÄPIDOLTA. Siitä sitten vaan kirjoittelemaan viestien sekaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Näyttäisi olevan etupäässä vainoharhaista vammailua ihmisiltä joiden todellisuudentaju on syystä tai toisesta pahasti sekaisin.

• Anonyymi

Mutta ei täysin? Ei niin.

• Anonyymi

Vainoaminen on aluksi suu sanallista

Sen jälkeen vainoaminen on Konkreettista!
      Uhrin omaisuutta rikotaan ja hänen päälleen käydään fyysisesti!

Noista voi tehdä Rikosilmoituksen

Kaiken PERUSTA ON VALEHTELU

Uhrista kerrotaan valheita, joita kukaan ei tarkista vaan uskotaan ja tahallaan levitetään lisää!

Myös herjaamisista voi tehdä rikosilmoituksen mutta ne ei yleensä johda mihinkään!

Uhri on ALISTETUSSA ASEMASSA ja hän ei pysty myöhemminkään tasaamaan tilejä!

Uhri on SOPIVA

Uhri EI OLE PELOTTAVA - hänen ei uskota kykenevän vastaamaan vainoon!

Työpaikalla tapahtuvan VAINON Työnantaja HILJAISESTI HYVÄKSYY
      Samoin koulussa vainolla on Opettajien hiljainen hyväksyntä!
      Asuinaluueella vainolla on alueen asukkaiden hiljainen hyväksyntä!

• Anonyymi

Uhriin kohdistetaan MITÄTÖINTI

Uhrin kokema VAINO mitätöidään ja se kyseenalaistetaan TÄYSIN

Uhrin mielenterveyttä kyseenalaistetaan!

Uhrille sanotaan : Sinä olet HERKKÄ etkä ymmärrä LEIKKIÄ!

Tämä uhriin kohdistuva VAINO ei ole mahdollista ilman Työnantajan tai Opettajien tai asuinalueen HILJAISTA HYVÄKSYNTÄÄ

• Anonyymi

Jos vaino on organisoitua ja hierarkista, on pakko totella ylempiä. Muuten käy itselle huonosti.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      10254
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5522
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      5053
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3881
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3483
    6. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      47
      3390
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2976
    8. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      74
      2769
    9. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2643
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56