Seurakunnan johtajan tunnusmerkit (Raamatusta):
- "Vaan VIERAANVARAINEN, HYVÄÄ RAKASTAVA, maltillinen, oikeamielinen, pyhä, itsensähillitseväinen;"
Miten koet pastorisi rakkauden ?
Onko pastorisi kutsunut sinut kotiinsa syömään tai kahville ?
Olet valinnut väärän seurakunnan
18
156
Vastaukset
- Anonyymi
Joka on varastanut, älköön enää varastako, vaan tehköön ennemmin työtä ja toimittakoon käsillään sitä, mikä hyvää on, että hänellä olisi, mitä antaa tarvitsevalle.
- Anonyymi
otahan vaari- äläkä toisia opeta.
mitä se sinuun koskee? Seuraa sinä minua."
- Anonyymi
Viettelyjä on syytä varoa.
Tuskin pastorisi varoittaa sinua "rakas rahoittaja" helvettiin joutumasta.
" Ja jos sinun kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että käsipuolena menet elämään sisälle, kuin että, molemmat kädet tallella, joudut helvettiin, sammumattomaan tuleen. " - Anonyymi
Tuossa ei puhuta kotiin kutsumisesta, vaan vieraanvaraisista.
Ei ole mitään mahdollisuutta suurissa seurakunnissa jokaista kutsua omaan kotiinsa syömään ja kavile.
Mutta tällaisia kutsuja on useinkin seurakuntatiloissa järjestetty.
Seurakuntia usein sanotaankin seurakuntalaisten kotiseurakunniksi. - Anonyymi
Jos on srk:n johtaja on itsekeskeinen ja moukkamainen hän ei välitä lampaistaan.
- Anonyymi
- Anonyymi
Ruotsissa Knutbyn helluntaiseurakunnassa kun yksi pastoreista julisti itsensä Kristuksen morsiameksi, niin toiset pastorit tappoivat hänet.
- Anonyymi
Mansonin lahkossa tehtiin Markuksen lopun lisäyksen mukainen tosisukovaisen testi, myrkynjuonti. Monta ruumista löytyi.
David Korasinin lahko muistuttaa nykyisiä Trumpia kannattavia aborttikiihkoisia lahkoja. Vallankumous mielessä. - Anonyymi
Linkistä voitte lukea esimerkillisen pakkovauvakastettujen pastorin elämästä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9b6bfba6-e188-4759-8196-c9a87bbf4d10 - Anonyymi
Helluntaipastoeit maalailevat mielikuvia ja puhuvat kotiseurakunnasta.
Jos löytyy rehellistä helluntaipastoria niin kuinka monta tuntia viikossa hän viihtyy kotonaan kotiseurakunnassaan ? - Anonyymi
Mitä se seurakunta antaa....
Hengen humauksillako se pää nousee pilviin ? On vaimonsa kanssa kutsunut kotiinsa kahville.halusi tutustua paremmin. Kävin siellä ja ihan rauhallisissa merkeissä juotiin ne kahvit.
- Anonyymi
Moni kakku päältä kaunis.
- Anonyymi
Monella lahkolaisten kellokkaalla pitkä ura vankilassa.
- Anonyymi
Merkkejä ei pitäisi sotkea hienoihin ihmisiin.
- Anonyymi
Eli aloittaja
koskahan uudenliiton käsky tavoittaa---
Sinä et seuraa, vaan sinuun koskee toisten tekemiset.... Siinä se vikaisuutesi on. - Anonyymi
Aloittaja kerro missä pakkovauvakastettujen seurakunnassa toteutuu sinun kirjoittamasi asiat?
- Anonyymi
Raamatulliset vaatimukset eivät koske helluntailaisia mukamas johtajia.
Eikä Jumalan käskytkään.
Sellaisia ne lahkolaiset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211